SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Gerinctelen 1.2 építése http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=19&t=2397 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | mamut [ 2013 dec. 02. - 17:01 ] |
Hozzászólás témája: | Gerinctelen 1.2 építése |
Az idei öbölkerülőre készítettem el a G1 továbbfejlesztett 2 árbócos változatát, amely a G1.2 avagy G12 típusjelet kapta. A bemutatkozás felemásra sikerült, a céltól 50m-re, az első helyről kellett parthoz állnom akkucserére, így csak 2. lett a hajó. A hajó G1-hez képest kicsit több vitorlafelülettel, cserélhető uszonnyal és dönthető árbóccal készült. Az árbócok eleve kaptek egy hátradőlést. Egyébként a hajótest teljesen azonos G1-el. A képek az egyik első tesztúszáson készültek, ezért itt még az árbócdöntő szerkezet nincs a hajón. |
Szerző: | sry [ 2013 dec. 02. - 19:53 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez nagyon szép! Tisztára mint a P-line hajói voltak anno. Üdv.: SRY |
Szerző: | user_1637 [ 2013 dec. 04. - 13:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
Jól néz ki, és jól is ment! Az pech, hogy az akku lemerült, kicsit nagyobbat tegyél bele legközelebb. |
Szerző: | mamut [ 2013 dec. 04. - 18:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
tibu írta: Jól néz ki, és jól is ment! Az pech, hogy az akku lemerült, kicsit nagyobbat tegyél bele legközelebb. 5-6 órát kellett volna bírnia. G1 ugyanilyen szervókkal, akkuval ment, meg sem kottyant neki ez a terhelés. Valszeg az akkum adat meg magát, ezzel az akkuval vitorlázom 3 éve. |
Szerző: | user_1637 [ 2013 dec. 05. - 8:39 ] |
Hozzászólás témája: | |
Űgy emlékszem, te LiPo-t használsz. nekem most a NiMH Eneloop adta meg magát 3 év után, de szerencsére töltéskor vettem észre. |
Szerző: | mamut [ 2013 dec. 05. - 9:02 ] |
Hozzászólás témája: | |
Néhány kép a LÖK-ről. Itt még lemaradva a 2. helyen. Háttérben több hajó még a forduló bója felé tart! Ez pedig befutó után, háttérben a célvonal bója: |
Szerző: | mamut [ 2013 dec. 05. - 10:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
A hajó dönthető árbóccal készült. Ezt a funkciót erősszeles szakaszokra szántam. Azonban az Öbölben az utolsó szélcsendes szakaszon láttam hasznát! Az árbóc lee oldalra döntésével a vitorlákat szépen a helyes oldalra tudtam állítani. Ez különösen szél(csend)irányváltásoknál volt előnyös, és ezzel sikerült utolérnem a 3 árbocost, amelynek vitorlái a szélcsend miatt időnként rossz oldalon maradtak. |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |