Szervusz Feri
Az építését valóban elkezdtem, és rögtön találtam néhány apróságot, amit módosítanom kellett.
A rajzokat átnézve, rögtön szembe tűnt a fartükör felőli utolsó borda íve, mert szerintem nem jó. Megtöri a test íveltségét.
Jelenleg újra szerkesztem ezt a bordát, és azt illesztem be a vázba próbaképpen. Ha beválik, akkor javítom a rajzokat, és azt küldöm el a fordításhoz.
A másik gondom az, hogy én szeretnék hajócsavart is beépíteni, de ebbe a testbe, a fartükörhöz közvetlenül kapcsolódó kormánylapáttal, csak két csavart tudnék beépíteni,(kicsi az uszony rész) vagy a gerinc végétől még egy 5 centivel megnövelem a test hosszát, és ott zárom le fartükörrel. Akkor már elég helyem marad egy hajócsavarnak a gerinc vége és a kormánylapát között.
Ebben az esetben viszont mindenféleképpen meg kell változtatnom a már említett borda ívét.
A szerkesztést, így se, úgy se úszom meg.
Másik észrevétel.
Kézbe fogva a vázat, meglepően nagy.
Rengeteg dolog fér bele, így a vitorlák mozgatásához valószínűleg nem szervót fogok használni, hanem villanymotoros, csigás,. illetve menetes orsós mechanikát.
Így a menet közbeni vitorla felhúzás és leeresztés sem lehet gond.
Ezen még gondolkozom.
Üdv Manópapa
u.i: Lesznek képek is, de amíg nem dől el az ominózus borda ügye, nem akarok képekkel foglalkozni.