SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 jún. 20. - 6:02

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Érdemes a sorok között olvasni!
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 12. - 14:50 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Milyen hibákat követtem el a versenyen!

Technikai hiba: Méghozzá jó nagy, ültem a babéraimon és az első start után nem cseréltem akkumlátort, azt hittem a benne lévő a második startot is kibirja, nem igy történt és csak a főrendező segítőkésségén múlott, hogy cserélhettem start közben -megszakitva azt - akkumlátort.
Pedig volt velem-nálam terheléses mérőmüszer, ami az akkumlátor állapotát ellenőrizni tudja!

Vezetési hibák: Amikor már azt hiszi az ember, hogy minden nehéz bólyán-kapun túlvan a legegyszerübb kaput hibásan veszi be.
Nem szabad kiengedni egy pillantra sem!
A felső bólya bevételét most már a nagymenőktől megfigyeltem és a második startban úgy is csináltam viszonylag sikerrel.
A hátramenetett " nem szeretik " ezek a hajók, de azért mind a két startnál - nehezen - de sikerűlt hátramenetben kijönni a start-cél kapun.

A kikötés nehéz egy gyors szabályzó nélkül, de ez kb. 12000Ft.- lenne. Most kapcsoló van a modellben, de azért igy is ki lehetett szabályosan kötni. De egy biztos, aki a versenyt meg is akarja nyerni annak szabályzó szükséges!

A hajók kérdése: A sok hajó tipus nem versenyzik az F4/a-ban reálisan egyforma eséllyel. Pl. az én hajóm és a Spingerek sincsenek egy súlycsoportban. A megoldás a külön verseny a tolóhajóknak és inkább munka feltételekkel, mint bólyák között.

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 12. - 17:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Még egy hiba ami a versenyen jelentkezett és csak most lett kijavítva!

A dokba való beállást mindig lehetőség szerint megfelelően tudtam megoldani.
Most nem akart rögtön megállni a hajó, vagy lassítani hátramenettel.
Ez azért volt, mert a kapcsolót mozgató tolórud nem volt megfelelően kitrimmelve úgy, hogy a kapcsoló mozgó része" azonnal " reagáljon, vagyis a helyén legyen.
Most nyugodt körűlmények között ezt be lehetett állítani.

Tehát a gondosabb előkészítés egy lényeges művelet!Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tamásbá 2008 jún. 01. - 7:43-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 12. - 18:10 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 2
Tisztelt Antikos :D

Én ezt a problémát, két egymással szembe fordított mikrokapcsolóval oldottam meg. A két kapcsoló között van a szervó karja. Így azonnal reagál.
Alap állásban, a motor mindkét saruja negatív pólusú.
A vezérlés jobb, illetve bal állásában pedig a megfelelő sarura kerül a pozitív ág, mig ugyanakkor, lekapcsolódik róla a negatív.
Így kissé bonyolultnak tűnik, pedig pofon egyszerű.

Üdv Manópapa


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 13. - 7:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Valóban jó megoldás, már SRY is foglalkozott ezzel a " rendszerrel".
Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség