SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Carolanne tolóhajó 1:50 http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=20&t=2194 |
Oldal: 13 / 15 |
Szerző: | Tamásbá [ 2013 márc. 20. - 10:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egyszerűen nem okozhat problémát három zavarszűrő felforrasztása a motorra BIZTOS AMI BIZTOS ALAPON. MÁS LÉNYEGES KÉRDÉS: BE KELL JÁRATNI A KEFÉS MOTORT ADDIG AMÍG SÖTÉTBEN NEM LÁTNI A SZIKRÁZÁST!!! Tamásbá |
Szerző: | Mec [ 2013 márc. 20. - 14:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Most szerváltam egy akkus csavarozóból 12V-os motort, kipróbálom majd vele, hátha a lassabb motor jobb lesz. A kondenzátorok megvannak, ha kiveszem a motort, akkor rá is forrasztom. A tolatási dokumentáció lelkesedés hiányában még nem készült el, a tolatási kormányozhatóságról egy kis teszt-videó: https://www.youtube.com/watch?v=N6ofqlJJ3JM Lányom kicsit elkalandozott a felvétel közben Annyi a módosítás, hogy az orr rész két oldalára rátettem 2db 10mm magas, 50mm hosszú sztirol csíkot, illetve a kormány-gyűrűbe a kormánylapot megnöveltem és a gyűrű alatt is továbbvezettem előrefelé, a gyűrű elejéig. Erről készítek majd képet. |
Szerző: | Manópapa [ 2013 márc. 20. - 17:26 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv, és csak gratulálni tudok. Ennél jobb hátramenetre nincs is szükség. Ha a szél nem kapna bele a relatívan nagy felületű felépítménybe, még jobb lenne. Próbáld ki egy darab deszka tologatásával, vontatásával, és meglátod hogy tökéletes lesz. Csak így tovább. Üdv Manópapa u.i: ezek után félek lemenni Kisújszállásra |
Szerző: | Mec [ 2013 márc. 20. - 21:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
Manópapa írta: Üdv, és csak gratulálni tudok. Ennél jobb hátramenetre nincs is szükség. Ha a szél nem kapna bele a relatívan nagy felületű felépítménybe, még jobb lenne. Próbáld ki egy darab deszka tologatásával, vontatásával, és meglátod hogy tökéletes lesz. Csak így tovább. Üdv Manópapa u.i: ezek után félek lemenni Kisújszállásra Ne viccelj Köszönöm, igyekszem. Állítólag pár hét és meleg lesz, jó lenne már festeni. Színekben az alábbiakra gondoltam: vízvonal alatt zöld, fölötte fekete. Vízvonal fehér (vagy nincs). Fedélzet és felépítmény tető szürke. Felépítmény fal fehér. A tolóbakok egyes hajókon fehérek, egyeseken meg feketék. A rajzon fekete, de az American Beauty hajón meg fehér. Ezt még nem döntöttem el, de a fehér szimpatikusabb. Ekkor a korlát is fehér lesz, amúgy meg fekete. Az ajtók elvileg narancssárgák rajz szerint, de az A.B-n fehérek. Elkészült a sztirol sója, na és pár kép a kormányról: |
Szerző: | Tamásbá [ 2013 márc. 21. - 7:25 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hú-Ha ez már tökéletes! Vehetsz fel bankkölcsönt és nyithatsz e " tologató céget"! Gratulálunk. Tamásbá |
Szerző: | Manópapa [ 2013 márc. 21. - 8:35 ] |
Hozzászólás témája: | |
Most néztem a képet, és az orr alatti uszonyokra azt tudom mondani, hogy bár jók, de lehettek volna hosszabbak. Mivel a festéséhez még nem kezdtél hozzá, így van lehetőséged a továbbgondolására. Ha az alábbi képet megnézed, akkor jól látni, hogy az ilyen, már-már lapos testeknél, több egymással párhuzamosan végigfutó, de egészen hosszú terelőlapot használnak. Ebből adódik az, hogy a mélységüknek sem kell túl nagynak lenniük. Ami a fontos, hogy az úszótest alatti kereszt irányú áramlásokat csökkentsék. Ez egy nagyon jó megoldás. Ha gondolod, még utána építhetsz. Üdv Manópapa |
Szerző: | Mec [ 2013 márc. 21. - 8:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
Manópapa írta: Most néztem a képet, és az orr alatti uszonyokra azt tudom mondani, hogy bár jók, de lehettek volna hosszabbak. Mivel a festéséhez még nem kezdtél hozzá, így van lehetőséged a továbbgondolására. Ha az alábbi képet megnézed, akkor jól látni, hogy az ilyen, már-már lapos testeknél, több egymással párhuzamosan végigfutó, de egészen hosszú terelőlapot használnak. Ebből adódik az, hogy a mélységüknek sem kell túl nagynak lenniük. Ami a fontos, hogy az úszótest alatti kereszt irányú áramlásokat csökkentsék. Ez egy nagyon jó megoldás. Ha gondolod, még utána építhetsz. Üdv Manópapa Köszönöm, ez jó ötlet, 2mm-es sztirolból ha rakok fel csíkokat a hátsó részre, akkor arányosan kb ilyen lenne. Az uszonyokon is lehet még hosszabbítani, ahhoz viszont akkor a sóját is át kell alakítanom majd. |
Szerző: | Manópapa [ 2013 márc. 21. - 15:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
A képek nem lettek törölve, csak szerverhiba van az 5mp.eu oldalon. |
Szerző: | mamut [ 2013 márc. 22. - 9:35 ] |
Hozzászólás témája: | |
Mec írta: Most szerváltam egy akkus csavarozóból 12V-os motort, kipróbálom majd vele, hátha a lassabb motor jobb lesz. Ezt akartam már mondani, hogy motor és hajócsavar cserével is próbálkozhatsz, mert a felvételek szerint "kicsit" túlsebességes a hajód. Szombat 11h Kopaszi gát, Hengermalom bejárat? |
Szerző: | Mec [ 2013 márc. 22. - 13:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
mamut írta: Mec írta: Most szerváltam egy akkus csavarozóból 12V-os motort, kipróbálom majd vele, hátha a lassabb motor jobb lesz. Ezt akartam már mondani, hogy motor és hajócsavar cserével is próbálkozhatsz, mert a felvételek szerint "kicsit" túlsebességes a hajód. Szombat 11h Kopaszi gát, Hengermalom bejárat? Nekem az a világ másik vége sajnos. Omszkira nem jártok mostanában? |
Szerző: | Manópapa [ 2013 márc. 22. - 14:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Én még egy hónapig biztos nem, de április végére szeretnék kész lenni a TID-tuggal. Akkor viszont az Omszki a kedvezőbb nekem is Pomáz felől a HÉV-vel. Üdv Manópapa |
Szerző: | mamut [ 2013 márc. 22. - 14:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
mamut írta: Mec írta: Most szerváltam egy akkus csavarozóból 12V-os motort, kipróbálom majd vele, hátha a lassabb motor jobb lesz. motor és hajócsavar cserével is próbálkozhatsz, mert a felvételek szerint "kicsit" túlsebességes a hajód. A Turcsiban egy nagyon lassú járatú hajszárító motor van, és egyetlen kormánylapátal tolatni is tud (kb annyira, mint te a legutóbbi videón), sem elöl, sem hátil nincs rajta kormányfelület. Lásd topicjában [img][img]http://www.rcpilot.hu/users/1493/6314/b_201012011000491154.jpg[/img][/img] |
Szerző: | Tamásbá [ 2013 ápr. 07. - 7:22 ] |
Hozzászólás témája: | |
Van a hajóban SZABÁLYZÓ. LEHET LASSAN ÉS GYORSAN MENNI TETSZÉS SZERINT. Nem kell áttétel sem vízhűtés, hacsak a makett hűség miatt akarod látni, hogy a hajó oldalán jön a vízhűtés-vize! Addig kell járatni a kefés motort AMÍG SÖTÉTBEN SEM LÁTOD A KEFE SZIKRÁZÁST! DRÁGA KAPITÁNYOK! NEM SZABAD BONYOLÍTANI A HAJÓMODELLT INKÁBB TÖBBET KELL HAJÓZNI. Jövő héten Agárdon szombat vasárnap vitorlás verseny lesz közben lehet motorossal hajózni A VERSENYZŐK ZAVARÁSA NÉLKÜL 2,4-es RC-vel! Tamásbá Érdemes megnézni " mamut " hajóit az egyszerűséget utánozni! De SRY Mester hajóira sem lehet rámondani, hogy komplikáltak! |
Szerző: | Tamásbá [ 2013 ápr. 07. - 7:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Van a hajóban SZABÁLYZÓ. LEHET LASSAN ÉS GYORSAN MENNI TETSZÉS SZERINT. Nem kell áttétel sem vízhűtés, hacsak a makett hűség miatt akarod látni, hogy a hajó oldalán jön a vízhűtés-vize! Addig kell járatni a kefés motort AMÍG SÖTÉTBEN SEM LÁTOD A KEFE SZIKRÁZÁST! DRÁGA KAPITÁNYOK! NEM SZABAD BONYOLÍTANI A HAJÓMODELLT INKÁBB TÖBBET KELL HAJÓZNI. Jövő héten Agárdon szombat vasárnap vitorlás verseny lesz közben lehet motorossal hajózni A VERSENYZŐK ZAVARÁSA NÉLKÜL 2,4-es RC-vel! Tamásbá Érdemes megnézni " mamut " hajóit az egyszerűséget utánozni! De SRY Mester hajóira sem lehet rámondani, hogy komplikáltak! |
Oldal: 13 / 15 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |