.
..
...
A
TAPASZTALATOK :1.) A hajó a legkisebb kapacitású akkumulátorral (900 mAh 6 cella) is
simán megfutotta a 7 perc menetidőt. Ez azért fontos, mert Antikos
Kolléga jelezte, hogy 7 perc alatt kell teljesíteni a pályát, na most azért
az elég ciki lenne ha az 5. percben leállna minden akku kimerülés
miatt.
2.) A hajót elég nehéz egyenesben tartani, mert a kormány legkisebb
elmozdítására is intenzíven reagál. Ez nyílt vizen nem is olyan feltűnő,
de a szűk csatornában igencsak ment a kóválygás. Ezen a kormány-
csatornára kevert 50%-os EXPO segített. Így nem vezett el a kis
sebességű agilitás, és nagyobb sebességen is szépen lehetett tartani.
3.) A csatornában forgolódás során megsérült a kormán-tönkcső is,
pontosabban meglazult a rögzítése a hajótestben. Igaz oda is lett
verve többször a betonfalnak, de azért jobb ha ez ki van javítva, ezért
a fenéklemez erősítő korongot, ami a kormánytönköt is magában
foglalja javasolnám rétegelt lemezből készíteni balsa helyett.
(pirossal karikázott alkatrész)
http://springer.surmanzs.fotoalbum.hu/v ... id/20196114.) Sajnos a hátramenet nagyon gyalázatosan megy, mondhatni
sehogy. Egyenlőre agyalok a megoldáson. Tulajdonképpen nem tud
a hajó egyenesen hátramenetben haladni,. Ez csak akkor lehetséges, ha
rá van "kötve" a bárka. Akkor annyira előremegy a rendszersúlypont,
hogy (igaz kínlódva) de lehet hátramenetben is manőverezni. A bárka
nélkül csak kőrözget mint a csíbor.
Összességében meg vagyok elégedve a hajóval, irányíthatósággal,
sebességgel, futásteljesítménnyel. Ez a hátramenet az egyetlen szeplő,
de május 10-ig még van idő kijavítani ezt a hibát.
üdv.: SRY