T.Rodostó! Szerintem hígabb lakk és több rétegben a nyerő. Én szeretem ha hígabb,
szépen terülő a lakk, és inkább többször átlakkozom ugyanazt. Az azért
is jó, mert a hígabb lakk nem húzza el olyan könnyen az alkatrészeket.
Speciel a Springer belső részeit 4 rétegben. Aztán még jön egy fehér
"atomálló" akril festés szórópisztollyal. Természetesen a beltrek fehérek
lesznek, mint tisztességes géphajókhoz illik.
A parkot alaposan fel fogom deríteni, mondjuk úgy leszemlézem, ebben
amúgy is jó vagyok

(vagy legalább is ezért kapom a
fizetésem). Ha megfelelő a helyszín akkor ott is tolóhajózhatunk egyet.
De ha nem nyerő akkor van itt nálunk egy szép tó, vagy akár
bevonulhatunk a Városligeti Tó-ra is.
Természetesen ez a szabályzó csak kapcsolja a feszültséget. Az az
előre teljes gép, hátra teljes gép és gép állj van. De 4 cellás akkunál
ennyivel is szépen lehet manőverezni, nagyobb teljesítménynél már
nem javasolnám.
T. Jabag! Így működhet a dolo, ahogy írod. Persze ki kell próbálni! De arra nagyon
kell vigyázni, hogy amikor fel van tolva a gázkar nehogy irányt
váltsatok, mert abból baj lehet.
T. ZF! Természetesen az alap autós szabályzók is megfelelőek. Sőőőt. Nekem
a kicsi hajók mind azzal mennek. De ahogy mondod itt most az olcsóság
a cél. Szenvedek is vele rendesen, hogy minden olcsó anyagokból,
könnyen kivitelezhető legyen. De kényelmes is lenne esztergára,
lánghegesztőre, csiszológépre "pattanni", és az építés során belehajítani
egy vízhűtéses szabályzót, egy R/C kapcsolót stb..... Majd olyan hajó
is lesz amibe ilyenek lesznek. Ezt a Springer-t megmondom őszintén a
kezdő, vagy hobbi hajómodellezők olcsó, könnyen építhető, de jól
úsztatható, élvezetes hajózást nyújtó eszközének szánom.
üdv.:SRY