RedCar írta:
- A kötelekkkel bajba vagyok. Nem tudom hogy milyet is kéne beszereznem, és hogy honnan. (Ami a Walruson van olyasmire gondoltam.)
Praktiker, OBI, BAUMAX, de ha nem kell sok akkor a vastagabb
hengeres cipőfűző is tökéletesen megfelel. A lényeg, hogy sima legyen
(ne "szőrös") és a felület mintázata hasonló legyen a valódi kötelekéhez.
RedCar írta:
Egyébként lehet hogy csak én nem tudom, vagy nem kerestem eléggé, de ezekről a tengerész csomókról honnan lehetne többet megtudni? Talán megérdemelnlnek egy külön témát...
Google-be beütöd, hogy csomók, tengerészcsomók vagy hasonlót. A
csomók valóban megérnének egy külön témát. Ha be tudsz szerezni egy
jó szakkönyvet, vitorlázó sportolóknak valót, abban minden benne van
amit tudni érdemes erről a dologról.
RedCar írta:
- A hajóknál létezik olyan lámpa mint az autóknál a sárga villogó figyelemfelkeltő "sziréna". Ha igen akkor az hogy néz ki?
A hajók és úszóművek jelzései nagyon szigorúan vannak szabályozva.
Minden fényjelzésnek szabott helye, és funkciója van. A kürtnek is!
A hangjelzések is szabottak. Ezek a jelzések nagyon nem olyanok mint a
közúti járműveken, egy kivétel van jelesül a tűzoltó-, rendőr-hajók
villogo kék fényjelzése, mert az vízen, szárazon azonos. Ennek a
témának se ártana egy külön topic mert el lehetna mazsolázni egy
darabig. Amúgy a sárga fényjelzés nagyon ritka, általában fehér, zöld
és piros jelzések vannak a hajókon. Sárgára hirtelen nem is tudok
példát mondani,
RedCar írta:
- Ami a festést illeti, tudom sok leírás született már ez ügyben, 2 sor festékre 2 sor lakk a elegendő lehet? A rétegek közötti csiszolást hanyas csiszolópapírral szokás csiszolni?
Az összesen 4 réteg elég lesz, ha jól fed a festék. A csiszolás minimum
80-as papírral, de inkább finomabbal, a 120-as már teljesen jó lesz.
RedCar írta:
Ja még 1: Annak a kék hungarocelnek amit annyit emlegettek mi a pontos neve, és hol lehet beszerzni?
Styrofoam, de így senki nem ismeri, a gyártmányok nevei változóak,
ezek a sűrűbb habok általában lábazat és födémszigetelők.
üdv.:SRY