Szia JJ!
Köszi! Örülök, hogy bekapcsolódtál a témába. Lassan jön a második réteg palánk, remélem jól sikerül. Egy-két Riva már van-lesz, úgyhogy részemről OK a tali!
Üdv.: Krisz
jj írta:
Szia Krisz76!
Csodás a Riva! (Az enyémet még mindíg imádom) Ha elkészül a tied, egyszer kéne Riva találkozót tartanunk.
Motorokról a saját tapasztalataim a következők:
Kefétlen motor hajóba csak a kifejezetten süvítő gyorsasági hajóknál vált be. Van egy 60-as évek retro piros Ferrari papucshajóm, abba került egy nagyobbacska (540-es) méretű kefétlen moci, szigorúan csak habosított, levegővel kevert vizet használó kavitációs csavarral.
A kefétlennél az a baj, hogy az alacsonyabb sebességtartományban nem szabályozható finoman+gyorsan zabálja az akksit.
A Rivámba így két mezei 540-es kefés moci került, de 26mm-es kavitációs csavarokkal. Szép lassan, morgósan is lehet vele haladni, a végsebesség így is a scale sebesség többszöröse "majdnem fsr" , így is lélegzet elállító a haladása. 2cellás, 2300mAh-s lipo akksival a játékidő úgy 15 perc körül van. A hajódban látható mocik messze a nekik ideális fordulatszám alatt fognak dolgozni, fojtva, akksit zabálva. Erre a megoldás extra pici hajócsavarok használata lenne jó. Saccra 10mm átmérővel. Ilyet kapni pedig nem lehet. Azonban a Silka modellhez rendszeresen szállít profi bronz, kézzel készített hidro csavarokat Kukorelli úr. (Ezek tényleg eszement jó csavarok, semmilyen gyári műanyag csavar a nyomába sem ér tapasztalataim szerint, nem véletlen, hogy darabjuk úgy 3-4000 Ft) Talán Őt lehetne megkéri, hogy készítsen ilyen csavarokat 10 mm-esben is, azzal tényleg nyerő lehetne a konfiguráció.
üdv: jj