Köszönöm eme két típust ismerem. Én ténylegessen gőzzel kivánom üzemeltetni és versenyre szánom a remény utódját keresem valójában.
Ebből következik, hogy a lapátkerekes sajnos kiesik. A strongbóvot technikailag túl lőttem és súlyban sok lett. ha nagyobba építeném meg túl széles mig a kapu nem nől sajna. közel 50 cm széles lenne a hajó.
Ráadásul most a vb én is azt tapasztaltam,hogy lapátkerekes nem az a szédült száguldozó típus. 3/4 pályát vertem rá az enyémmel.
A kémény nem jó a hajó egyik ill a másik végében van, mert nem férek el a kazánnal.
A hajónak meg jól navigálhatónak kell lennie mivel van a pályának egy jelentős része mejen tolatni kell és komoly pontot ér az a kapu.
Lehet hogy nem vagyok azaz egyszerű eset, de probálom a tapasztalataim alapján a legjobbat választani, meg ha eljönne az esélye egy újabb VB-re történő kijutásra nem akarok olyan nagy ponthátránnyal indulni a műszaki esetében. és a mostani pályán szerzet előnyömet sem kivánom háttérbe szorítani.
Már az új gőzgépen is gondolkodom. egy 3 hengeres körtolattyús sorhengeres gépen. A konsstrukció is összeált bennem már csak egy megfelelő modell kiválasztása van hátra amibe bele tudom illeszteni.
A Lechalas on is gondolkodtam amit 1:14 ben építettek meg, de nem az a navigációs csoda és 1 méter hoszban kellene megépíteni igaz elég temérdek hely van benne
De azért nagyon szépen köszönöm a felajánlást.
Időközben én is kaptam pár tervet a VB-én és a hazai versenyeken kialakitott kapcsolatok révén, melyeket a versenyek alkalmával élőben is be tudok mutatni. PL Gulnera ami egy lapátkerekes- vitorlás gőzös.