SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Tengeri gőzüzemű tolóhajó tervet keresek http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=20&t=1920 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | user_168 [ 2011 aug. 05. - 17:11 ] |
Hozzászólás témája: | Tengeri gőzüzemű tolóhajó tervet keresek |
Szervusztok a VB óta vadászok új gőzhajóhoz új tervet megépítés céljából. Már jópárat megnéztem de a letöltésükkel szivok vannak elképzeléseim melyek az igényeimnek megfelelnének: http://www.ekmodelboatclub.co.uk/images ... am_tug.jpg A Hermes é megvan de annak az a baja hogy hosszú és keskeny. http://www.freeshipplans.com/free_model ... plans.html itt ezt is komálnám:JOFFRE Tugboat Plans de nem bírom letölteni. http://www.google.hu/imgres?imgurl=http ... -gbphtCyAg ezen az oldalon látható resolve hajó rajza megvan de részletrajz nélkül sajnos igy nem igen építhető me. Marie Felling - ez a hajó is jó kinézetű. a fenti oldalon http://www.taubmansonline.com/JFRBROOKLYN.htm |
Szerző: | Manópapa [ 2011 aug. 05. - 18:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szervusz Laci A Joffre nem tolóhajó, de gondolom ez csak elírás volt. Hasonló hajóból tudok rajzot küldeni ami elég részletgazdag, ha érdekel. ![]() Például ezt, de ha nem zavar, akkor egy farlapátkerekes kedvencem, a Lulonga. ![]() Ennek komplett rajzkészlete van, ami közel 16 oldal. Nagyon sok fénykép is van hozzá, igaz, CD-n küldte el egy Angol barátom, aki építette. Nagyon szívesen tovább adom, ha érdekel. Üdv Manópapa |
Szerző: | user_168 [ 2011 aug. 05. - 19:52 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszönöm eme két típust ismerem. Én ténylegessen gőzzel kivánom üzemeltetni és versenyre szánom a remény utódját keresem valójában. Ebből következik, hogy a lapátkerekes sajnos kiesik. A strongbóvot technikailag túl lőttem és súlyban sok lett. ha nagyobba építeném meg túl széles mig a kapu nem nől sajna. közel 50 cm széles lenne a hajó. Ráadásul most a vb én is azt tapasztaltam,hogy lapátkerekes nem az a szédült száguldozó típus. 3/4 pályát vertem rá az enyémmel. A kémény nem jó a hajó egyik ill a másik végében van, mert nem férek el a kazánnal. A hajónak meg jól navigálhatónak kell lennie mivel van a pályának egy jelentős része mejen tolatni kell és komoly pontot ér az a kapu. Lehet hogy nem vagyok azaz egyszerű eset, de probálom a tapasztalataim alapján a legjobbat választani, meg ha eljönne az esélye egy újabb VB-re történő kijutásra nem akarok olyan nagy ponthátránnyal indulni a műszaki esetében. és a mostani pályán szerzet előnyömet sem kivánom háttérbe szorítani. Már az új gőzgépen is gondolkodom. egy 3 hengeres körtolattyús sorhengeres gépen. A konsstrukció is összeált bennem már csak egy megfelelő modell kiválasztása van hátra amibe bele tudom illeszteni. A Lechalas on is gondolkodtam amit 1:14 ben építettek meg, de nem az a navigációs csoda és 1 méter hoszban kellene megépíteni igaz elég temérdek hely van benne ![]() De azért nagyon szépen köszönöm a felajánlást. Időközben én is kaptam pár tervet a VB-én és a hazai versenyeken kialakitott kapcsolatok révén, melyeket a versenyek alkalmával élőben is be tudok mutatni. PL Gulnera ami egy lapátkerekes- vitorlás gőzös. |
Szerző: | Manópapa [ 2011 aug. 06. - 5:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
Azt hiszem, értem a problémádat. A versenyzés érdekében valóban csak olyan hajó jöhet szóba, ahol a kazán a geometriai középpontban van, mivel menet közben az elhasznált víz következtében, a súlypont nem változik. Ilyen szempontból talán a II. Világháborús TID TUG-ok jöhetnének szóba. Érdemes lenne a Modellboat Mayhem-en körülnézned. Én onnan kaptam rajzokat. Üdv Manópapa |
Szerző: | user_168 [ 2011 aug. 07. - 13:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
A problémám megoldódott, a topic törölhető! |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |