Milyen hibákat követtem el a versenyen!
Technikai hiba: Méghozzá jó nagy, ültem a babéraimon és az első start után nem cseréltem akkumlátort, azt hittem a benne lévő a második startot is kibirja, nem igy történt és csak a főrendező segítőkésségén múlott, hogy cserélhettem start közben -megszakitva azt - akkumlátort.
Pedig volt velem-nálam terheléses mérőmüszer, ami az akkumlátor állapotát ellenőrizni tudja!
Vezetési hibák: Amikor már azt hiszi az ember, hogy minden nehéz bólyán-kapun túlvan a legegyszerübb kaput hibásan veszi be.
Nem szabad kiengedni egy pillantra sem!
A felső bólya bevételét most már a nagymenőktől megfigyeltem és a második startban úgy is csináltam viszonylag sikerrel.
A hátramenetett " nem szeretik " ezek a hajók, de azért mind a két startnál - nehezen - de sikerűlt hátramenetben kijönni a start-cél kapun.
A kikötés nehéz egy gyors szabályzó nélkül, de ez kb. 12000Ft.- lenne. Most kapcsoló van a modellben, de azért igy is ki lehetett szabályosan kötni. De egy biztos, aki a versenyt meg is akarja nyerni annak szabályzó szükséges!
A hajók kérdése: A sok hajó tipus nem versenyzik az F4/a-ban reálisan egyforma eséllyel. Pl. az én hajóm és a Spingerek sincsenek egy súlycsoportban. A megoldás a külön verseny a tolóhajóknak és inkább munka feltételekkel, mint bólyák között.