Elkezdődött az építkezés.
Íme, képekben.
És ez még csak a gerinc anyaga.
Nem olyan komplikált mint amilyennek első ránézésre tűnik, de munka azért van vele bőven.
Az anyaga 6 mm vastag balsa, mert mint írtam, az anyag vastagságnak igazodnia kell a tönkcső külső átmérőjéhez.
A far tükör, bele van csapolva a gerinc végébe.
A gerinc vége, mindkét oldalról kap egy egy takarást, aminek az anyaga 3mm vastag.
E közé a két takarás közé kerül a tönkcső, aminek a nagy előnye, hogy nem kell fúrni a gerincet, a dőlésszög pontos, és biztosan középre kerül.
Én már ebben a stádiumban beragasztottam kétkomponensű műgyantával, de lehet csak szárazon is elhelyezni, és a ragasztás után kihúzni a helyéről.
Következő lépésként, beraktam a gerinc középső részét, és a helyére ragasztottam a másik oldal takarásával együtt.
Egyúttal, felraktam a kilences számú bordát is, de azt még csak szárazon.
Következik a gerinc orr része, ami a még fenmaradt három alkatrészből áll.
Nem is olyan bonyolult.
Mielőtt elfelejteném, a bordák azért kerülnek fel egyelőre ragasztás nélkül, mert ha minden pontosan sikerül, akkor egyszerűen körbe rajzolom, és beszkennelem Zolkonak, hogy ne kelljen ennyit bíbelődnie a rajzok illesztésével.
Üdv Mindenkinek innen a sólyatérről.
Manópapa