SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Cox motorok http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=21&t=152 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | user_8 [ 2007 jan. 27. - 8:37 ] |
Hozzászólás témája: | Cox motorok |
szerintem megérdemel egy uj topicot |
Szerző: | user_8 [ 2007 feb. 04. - 8:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
http://209.85.129.104/search?q=cache:Db ... =clnk&cd=2 |
Szerző: | user_8 [ 2007 feb. 04. - 8:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
http://www.mh-aerotools.de/airfoils/doc ... t_1955.pdf http://www.commonwealth.net/rocketstore ... cdicox.pdf http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXE615 http://www.quicktechhobby.com/Engines/n ... ngines.htm |
Szerző: | user_58 [ 2007 aug. 05. - 9:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
Beszarás. Érdekes, hogy a motor, amit az 50-es években kezdtek el gyártani, ugyanazzal a hengerfejjel rendelkezik, mint az én 4 éves .049-es COX-om. Az a része ezekszerint semmit se változott. Az vele a nagy baj, hogy szinte lehetetlen izzítófejet kapni hozzá, ezért sokan a konverziós fejet választják. Nos, én is így jártam. Ezzel sikerült először beröffentenem a kicsikét, de valami nem kóser a motorral. Akármerre állítgatom, tekerem-csavarom, beindul, felpörög mint állat, és utána vagy megáll, vagy jobb esetben elkezd ugrálni a fordulat, és csak 10 másodperc után áll le. Mindent próbáltam, levenni az izzítást, rajtahagyni, már új gyertyát is kapott, megtisztítottam a membránt (acélból van) ![]() ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | user_58 [ 2007 aug. 05. - 9:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
http://www.mh-aerotools.de/airfoils/cox_models.htm Azért az is figyelemreméltó, mennyi féle alkalmazásban használták ezt a megbízható kis motrocskát. ![]() ![]() |
Szerző: | Tamásbá [ 2007 aug. 05. - 18:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nekem volt ilyen repcsim 1960-ban! Ez egy kicsi körrepülő modell. ![]() |
Szerző: | user_262 [ 2008 okt. 03. - 21:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
nekem is csinált ilyen felpörgéseket régen, de nem tudom mi baja volt. talán én. ![]() most nemrég szétszedtem, kipucoltam, összeraktam, beizzitottam, felhuztam, megspricceltem, és indult ! na jó, kicsit tekergettem a tűszelepet is. de eredeti izzítógyertyával. szerencsére nekem anno Tamás bácsi a boltban kezembe nyomott egy izzófejet is, hogy arra szükségem lesz, eddig nem volt szerencsére, de örülök, hogy van. bontatlan nylonban pihen. E-bayen lehet kapni egyébként eredeti izzófejet... az én motorom dobozos volt, abban volt kis papír, leírva a hibajelenségeket, ha nem felejtem el megnézem neked mit irnak a felpörgésről (ha írnak, nem rémlik). bár fene tudja olvasol-e még minket, de hátha kiderül, hogy más is 'coxozik' még!!!! ![]() |
Szerző: | user_262 [ 2008 okt. 03. - 21:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
egyébként youtube-on láttam 50éves cox motort működni... engem meggyőzött ![]() |
Szerző: | SYL [ 2008 okt. 10. - 21:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok! Nekem is vannak ezekből a kis ékszerekből. A fordulatszám ingadozást 90%-ban tömítetlenségi problémára lehet visszavezetni. Át kell vizsgálni az egész motort, különös tekintettel a porlasztó tűnél. Üdv: SYL |
Szerző: | Tamásbá [ 2008 nov. 13. - 9:25 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez RC változat!!!! A kipuffogót kell zárni -nyitni a szabályzáshoz! |
Szerző: | sry [ 2008 nov. 13. - 9:39 ] |
Hozzászólás témája: | |
T. Szilárdka! A hátlapról kéne egy fotó és akkor megmondom, hogy lehet RC-síteni. Az is jó megoldás amit Antikos mond, hogy kipufogó folytással, erre van gyári szett is az E-Bay-on be lehet szerezni COX Muffler néven kell rákeresni. üdv.:SRY Szerintem ott van a motoron! Látni a fényképen. (antikos) |
Szerző: | sry [ 2008 nov. 13. - 21:24 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Szilárdka! Az a jó ezekben a COX motorokban, hogy kb. 100 féle hátlappal szerelték őket. Vam emlyiket egyáltalán nem lehet R/C-síteni, és van amelyiket nagyon künnyű. Erre a hátlapra én még nem csináltam R/C szabályozást, de van egy ötletem. Kis piros csődarabból ki kell venni a szűrőhálót, és kívülről rá kell húzni egy passzentos rézcső darabot. A rézcsőbe legjobb lenne egy elforgó csappantyút csinálni, de ahhoz esztergagép kell, így egyszerűbb megfúrni és egypillangószelepet beletenni. A pillangószelep tengelye és a szelep maga részből készüljön, így össze lehet majd forrasztani, és nem kell csavarozni stb... üdv.:SRY |
Szerző: | sry [ 2008 nov. 13. - 21:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
Elrettentő példának: ![]() http://steam.surmanzs.fotoalbum.hu/view ... id/4630544 Ezegy RC-sített Cox Babe bee, új esztergált és mart hátfallal és egy szupermini karburátorral. A karbicsek akkora mint egy ceruza végén a redírgumi. Szerintem ez már túlzás, de azért megcsináltam mert olyan kis aranyos. Elvoltam vele vagy egy hétig. üdv.:SRY |
Oldal: 1 / 3 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |