SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Orosz MK-17 http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=21&t=2152 |
Oldal: 1 / 4 |
Szerző: | skeleton [ 2012 márc. 06. - 10:05 ] |
Hozzászólás témája: | Orosz MK-17 |
Üdv mindenkinek. Van egy ilyen motorom, a problémám vele,hogy M zárolt készletből van,az az szovjet modra van lekonzerválva (vastagon lezsirozva). Ha van valakinek gyári leirása azt megköszöném. http://www.youtube.com/watch?v=QfCWqmqlcMk&feature=player_embedded |
Szerző: | ranti [ 2012 márc. 06. - 20:19 ] |
Hozzászólás témája: | |
Konkrétan mi érdekel? Aszem van orosz nyelvű. Ill. a MARZ 2,5-nek le van fordítva, de ugyan az a szisztéma szerintem. |
Szerző: | skeleton [ 2012 márc. 06. - 21:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Sajnos csak a münködési elv ugyan az. A technikai megoldások mások. Ha jól láttam a neten a 2,5 már pillangószelepes porlasztóval szerelt,1,48 nem. A légcsavar felfogatás a legnagyobb bajom,de ezt most sikerült igen hosszú időre elhalasztani a szétszedését. Szerencsére a kozerváló zsir ide csak nagyon kevés jutott "éppen elég" a benzin kihozta igy szépen jár. A csapágy ujra kenését kell valahogy megoldanom ezen majd még elgondolkodom. |
Szerző: | Gefreiter [ 2012 márc. 27. - 22:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia skeleton! Az orosz nyelvű leírást bedigitalizálhatom ha segít valamit! A légcsavar felfogatási problémát nem igazán értem. Sikerült már a beindítás? Látom régen volt már az utolsó hozzászólás... Üdv: gefreiter |
Szerző: | skeleton [ 2012 márc. 29. - 20:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Igen segit,ha elküldöd.Nagyon köszönöm. A légcsavar belsö ricnis része egy gyürüre van felfogatva,csak azt nem tudom,hogy kup vagy feszitő gyürüs. Még nem inditottam el. Nem is szeretném amig nem készitek hozzá valamit, több verzió kering a fejemben,de valószinüleg egy hajó lesz belöle ráadásul szárnyas szintén orosz terv alapján.. |
Szerző: | ranti [ 2012 márc. 29. - 21:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egyébként a MARZ 2,5 teljesen ugyan az, csak nagyobb. Ugyanúgy hátul van a szívócsonk és a porlasztó. Tűszelepes. légcsavaros hajó lenne? Ezeknek a motoroknak kell a hűtés rendesen (légcsavarszél), ill. az üzemidőt nem érdemes pár percnél tovább erőltetni. Mi a baj a ricnis légcsavarfelfogatással? Nem tudod hogy kell leszedni, vagy nem jön le? Bejárratni próbapadon ajánlott, nem modellben, mivel elejében gyorsan felmelegszik és csak rövid járatások ajánlottak. A Hársfalvi Sándor féle könyvben elég jól le van írva a beüzemelés és a bejáratás folyamata. Magyarul! Mindegy, hogy minek nevezzük, ha öngyulladásos, akkor ugyanaz a szisztéma, akármilyen gyártmány. Üzemanyag beszerzése macerásabb lesz! |
Szerző: | skeleton [ 2012 márc. 29. - 21:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
Igen légcsavaros szárnyas hajó Bejáratni minden képpen proba padon,nem a modelben akkarok rögtön a parton szivni elsőre. És a rajz: Ehez a motorhoz tervezve!! |
Szerző: | sry [ 2012 márc. 29. - 22:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
Na erre kíváncsi leszek T. Skeleton mielőtt belevágsz azért konzultáljunk, mert ez így ebben a formában az életben nem fog szárnyakon futni. Ez itt megint a valaki rajzolt valamit, de soha nem építette meg modellek közé tartozik (sajnos a neten és a szaklapokban keringő rajzok 60-70%-a ilyen) így aztán soha nem derülhetett ki, hogy nem jó amit kitalált Lehet légcsavaros hordszárnyas hajót építeni, akár ebben az elrendezésben is, csak nem egészen így néz ki a jó megoldás Üdv.: SRY |
Szerző: | skeleton [ 2012 márc. 30. - 8:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Köszönöm a figyelmeztetést,a dologgal két problémám van igazából. Az egyik amit leirtál,a másik rendben elkészitem a hajót,de hol fogom kiprobálni?????? Igy most kicsit hátérbe szorult a dolog,de igyekszem az infokat közben beszerezni,felkészülni. |
Szerző: | ranti [ 2012 márc. 30. - 9:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez körpályás (úgy mint a körrepülőknél), vagy beleteszed a vízbe, oszt hagy szóljon egyenesen, amíg a motor megy? Szerintem is nagyon macerás, ha belegondolok a tankolás, indítás stb. Ha felborul, akkor nem is merek belegondolni... Ha a szárnyak működése is kétséges, akkor igazán kár vele foglalkozni. Egyébként honnan sikerült ezt a rajzot beszerezni? |
Szerző: | skeleton [ 2012 márc. 30. - 10:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Valami orosz oldalról van,itt a forumon tették fel a ki induló linket. Rc épiteném meg. |
Szerző: | Gefreiter [ 2012 márc. 30. - 19:08 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia! Ezen a képen látható a ricnis légcsavarrögzítő (mármint ha az eloxált alumíniumra gondoltál) alatt lévő kúpos rögzítés. Nem tudom segített e. Ha jól emlékszem ennek a réz gyűrűnek a belső, főtengely felőli része is rovátkákkal ellátott (elnézést a helytelen szóhasználatért), és a főtengelyen is vannak, így jól összekapcsolódik. De ez ügyben szerintem SRY többet tudna mondani! Ezek pedig az alktrészek: A motorod ugye új, ha jól értem gazdagon tele zsírral. Ezek szerint szétszedted? Érdemes egyáltalán ennyire szétszedni? Üdv: gefreiter |
Szerző: | Gefreiter [ 2012 márc. 30. - 19:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egy ilyen próbapad elkészítése egy jó megoldás az indítgatáshoz: |
Szerző: | skeleton [ 2012 márc. 31. - 13:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nagyon-nagyon köszönöm ez volt a kérdés illetve a főprobléma.El is teszem a képeket. |
Szerző: | Gefreiter [ 2012 ápr. 01. - 12:19 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia skeleton! Nincs mit! A motorodról tennél fel képet? Érdekelne! |
Oldal: 1 / 4 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |