Nálam van a CO2 motor!
Első ránézésre nem sokat használhatták, de van pár furcsa dolog. A forgattyúsház hátsó fedelét lepattintva belül a főtengely és a hajtókarnál zsírozva volt, nem olajozva!
Valószínű a dugattyú ezért nehezen mozgott, mert az is kulimászos. A dugattyú felső pereme meg van szakadva és el van nyomorítva, uh. az kuka lesz. A cső és a töltőfej rendben van, nincs nyomorodva, kivéve az O tömítőgyűrűt a töltőfejben az teljesen kikeményedett, uh. cserélni kell. Az itt lévő golyó be volt ragadva egy kicsit a műanyagba, de fényes, uh. még jó lehet. A cső másik végén, ami a hengerre megy szerintem rendben van minden. Még az eredeti cső lehet, mert a peremezés elég gyárinak néz ki. A henger rendben van, viszont nincs meg a hengerfejben a szelepülés és a golyó. A főtengely és a hajtókar rendben, viszont a tengelyirányú kottyanása a főtengelynek elég nagy, elképzelhető, hogy kellene valami hézagoló, de lehet, hogy gyárilag ilyen volt. GYR honlapján a gyári készlet képeit elnézve a légcsavar alatt a tengelyen van egy tárcsa, az is hiányozhat. A légcsavart egyelőre nem tudtam leszedni nem akartam feszegetni. Hogy van felfogatva? Hogy lehet ezt leszedni sérülésmentesen? GYR ezt írja: "A légcsavar lelazulása ellen a főtengely végét hatlapúra munkálták, amely később két oldalt lelapolttá változott." Csavar nincs benne, a tengelyen átlátni.
Kellene egy robbantott ábra a motorról az alkatrészek beazonosítása és kialakítása miatt. A csehszlovák motorról láttam ilyet, nem tudom erről van-e ilyen valakinek?
Ami láthatóan első szemle után hiányzik:
-légcsavar rögzítő pici csavar alátéttel
-légcsavar alatti tárcsa (nem biztos hogy volt)
-hengerfejnál a szelepülés és szelepgolyó
-"O" gumigyűrűket cserélni kell
A robbantott rajz jól jönne! Hörbitől kérdezném, ill. mindenkitől, aki tud esetleg segíteni alkatrész ügyben, hogy nagyon gáz ezek pótlása? Jól jönne pár szelepgolyó is 3-4 garnitúra.