Na megvolt a nagy teszt
Volt ami jól sikerült, volt, ami nem. Először is igen erős szél volt, ami
a naplementével sem csillapodott, így a körülmények kevéssé
mondhatóak ideálisnak.
Kiérkezés után ezért vitorláshajóztunk. Rendesen fektette a szél a
CSIBOR-t, így azzal jól szórakoztunk

Utánna
az jött, hogy előszedtük az ALIGÁTOR 2-t (mocsárjáró, légcsavarhajtású
siklócsónak) azzal garázdálkodtunk a hullámokon. Ha az ember
ügyesen ugratónak használja a hullámokat akkor igen vidám és látványos
tud lenni a dolog (a végén fel is borult a hajó).
De mindezen kellemes időtöltés ellenére csak az idő telt, mert nem
ezért mentünk le a tóra. Mielőtt lement a nap mégiscsak vízretettem a
gépet legalább lássam hogy úszik

. Vízrekerültek a tolóhajók is
biztos, ami biztos
http://steam.surmanzs.fotoalbum2.hu/vie ... id/8047158 Tiszta romantika. Naplemete, szél, hullámzás, tolóhajó, hidroplán
hát nem szép? Szépnek szép csak így nem fogunk sokat haladni előre.
a munkával.
Na de a lényeg: kezdem a rosszhírrel: a gép ezzel az öreg 400-as
kefés motorral képtelen felszállni a vízről. Nagyon elégtelen a tolóerő
ehhez a feladathoz. Ez várható volt, de azért nem esett jól. Szóval
csak szaladgált a vizen a gép. Így néz ez ki videón:
http://www.youtube.com/watch?v=_nx4KFZK6ug(először a mentő-tolóhajó indul, mert az lassú, és így előreszaladva
jobb pozícióban van, ha szükség lenne rá.......de szerencsére nem volt )
De látszik más is a videóm: először is az, hogy nagyon stabil és
iránytartó az úszótalp. A hullámzás ellenére sem volt semmi gond. Nem
bukdácsol, nem kóvályog, nem nyomja magát a víz alá. Szépen is siklik
és a hullámképe is jó. Nem vet nagy hullámot, ami jó jel, mert azt jelenti,
hogy kicsi a menetellenállása. Nem az úszótalpon múlt a repülés sikere,
azt a kopott 400-as kefés motor hiúsította meg. Azt hiszem ebből
motorcsere lesz, de, hogy mikor tudok megfelelő erőgépet szerezni
az nagy kérdés.
üdv.:SRY