Kedves SRY nagyon igazad van,a habanyaggal kapcsolatban.Faépitményre ragasztva nagyoneros szerkezetet
kapunk.És most egy kicsit elorehaladva,raragasztom a csomagolopappirt,amit a feluleten is atkenek ragasztoval.
Olyan kemény a felulet, mintha uvegezve lenne.A legkisseb hibakat kilehet gittellni,a gékocsi iparban hasznalt
gittel,csiszolni,majd festeni barmilyen alapanyagu festékkel,ha mindenhol jol van fedve.Ahabbal még az az elony,
rétegeket lehet rakni egymasra,és ha sokat kell levenni,késsel is vaghato,tehat valosagos szobrasz modra alakithato,
sot, hajlithato is.De folytassam az épitést
A szarny klasszikus épitési moddal van épitve,belépo,fotarto,kilépovel. A csalas benne az ,hogy csak a két szélso
borda van rétegelt lemezbol, (5mm-es) a tobbi 6mm-es depronborda.
Alabb a két félszarnybol az egyik, mar mindkét oldalon bevan depronozva.A masikban csak az egyik oldal fedett.
A fotarto 2 darab 4x14mm-es léc élire allitva.A cseszterton 8mm-es gombolyu acélrud.
A szarny teljes befedése elott, a szervo hosszabitok belettek helyezve a helyukre.Hatravannak a csurolapok
meg a szarny atcsiszolasa.A teljesen kész szarnyrol majd késobb lesznek képek.A torzsel lassan haladok, mert
csak részletekként lehet depronozni,és mindig varni kell a szaradasi idot.
Udv.ahajt
Sajnos a megvilagitas arnyéka kissé zavaro a képen,furcsan latszanak a profilok.
Uploaded with
ImageShack.us