SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
BUGATTI 100P RACER http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=26&t=1489 |
Oldal: 3 / 4 |
Szerző: | sry [ 2011 feb. 05. - 20:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Érdekes látány a levegőben. Szépen repül, végül is a kár volt idegeskedni a gép miatt, persze utólag már nagyon könnyű ilyen okosságokat mondani. Legyen sok örömed benne. Üdv.: SRY |
Szerző: | jj [ 2011 feb. 05. - 23:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi! Egy napos videóval még terhellek titeket, ha összejön! jj |
Szerző: | Tamásbá [ 2011 feb. 06. - 8:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Mi eddig sem voltunk idegesek csak mindez a " szöke RIVÁS " nő miatt volt! Ahogy szokták a magas vezetőségben: Most már bevaljuk NAGYOT TÉVEDTÜNK A REPCSI VONATKOZÁSÁBAN! Ezért felajánjuk részleges lemondásunkat. Tamásbá |
Szerző: | user_6 [ 2011 feb. 06. - 10:00 ] |
Hozzászólás témája: | lemondás. |
Egy "közkedvelt" politikus szavai: "MOJJON LEE!" Na de ki és miről ??? ( Berepülések várható eredményének előzetes kommentálásáról!) ( Tamásbá ) |
Szerző: | jj [ 2011 feb. 06. - 17:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok, Uraim! A berepülés előzetes becslésében MEGEGYEZTEK a vélemények! A kérdés inkább az, hogy mi a bánattól repül ilyen jól a darab? Mégis csak átgondolt konstrukció és sok, külön külön rossznak tűnő részletmegoldás összhatása biztosítja a jó végeredményt??? (pl.: a vízszintes vezérsík közvetlenül a szárny kilépőélénél van, de kerülendő a turbulens leváló áramlást, egyszerűen fel vannak csapva V alakban, így garantáltan elkerüli a kellemetlen hatást. Függőleges vezérsík pedig van, csak lefelé néz. A mai, V vezérsíkokról szóló tapasztalatok esetén általában NINCS külön függőleges vezérsík!) jj |
Szerző: | user_6 [ 2011 feb. 06. - 20:14 ] |
Hozzászólás témája: | racer |
Teljesen mindegy, a lényeg az hogy szépen repül. Amúgy szerintem a repülőgép építés/tervezés nem is egzakt tudomány, inkább a művészet és a vudu között foglal helyet. ![]() |
Szerző: | jj [ 2011 feb. 07. - 17:26 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok! Végre szépen sütött a nap és a szél sem fújt. Kezd lazábban menni az alulról indulás! Kevés géppel csinálom meg ilyen nyugodtan csőgázon, hogy ilyen alacsonyan hozom a gépet és még egy picit be is döntöm a fotózás kedvéért.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jön a napos videó is. http://www.youtube.com/watch?v=4RDN9jShmGQ jj |
Szerző: | Tamásbá [ 2011 feb. 07. - 19:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hihetettlenűl jó képek! A modell is egy csoda. Egy javaslat: Trimmel kicsit, de tényleg kicsit HÚZVA enged el a modellt. Tamásbá |
Szerző: | user_331 [ 2011 feb. 08. - 20:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia JJ! Megnéztem a videókat, nagyon jól repül, és a gép maga is gyönyörű! Gratula hozzá! Egyszer azért élőben is megnézném (mármint a modellt) Üdv: Frenky |
Szerző: | jj [ 2011 feb. 09. - 8:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia Frenky! Merre szoktál repülni, ha repülős vagy? Merre laksz? (Ja látom, hogy Vác mögött, a Duna túloldalán, így találkozni nem lesz nehéz!) Részemről Szentendrén, de az autó gurul... jj |
Szerző: | user_331 [ 2011 feb. 10. - 6:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia JJ! Igazából csak szeretnék repülni, egyenlőre még nemigazán jött össze. Eddig egy FIK80-at, egy pacsirtát amortizáltam le, meg néhányszor próbálkoztam egy wing dragonnal. Viszont most készülök építeni egy egyszerű depron 2 fedeles gépet, ha időm is lesz rá. Amúgy nem sok hely van a környékünkön, ahol repülhetek, Pl. a faluban a focipálya, de ez pl. a wing dragonhoz kicsi, úgyhogy elhatároztam, akkora, és olyan lassan repülő gépeket fogok építeni a jövőben, amiknek ez a terület elegendő. Szerintem tavasszal, vagy nyár elején fogom összehozni, hogy meglátogassam a repteredet, de addig szerintem úgyis fogunk még vitorlázni együtt a Ligetben, vagy az Omszkin, akkor megbeszéljük. Addigra talán a kis gépem is kész lesz. Üdv: Frenky |
Szerző: | jj [ 2011 feb. 10. - 10:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
OK! Sziasztok Uraim! A mai termés egy on-board/fedélzeti video a Bugattiról! Látszik a felvételen az iszonyú stabil repülés és a precíz kormányozhatóság. Iszonyú szűk loopra is képes a gép, szinte mint egy 3D depron gép. http://www.youtube.com/watch?v=WPkO-HCmU9U jj |
Szerző: | user_475 [ 2011 feb. 13. - 13:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Végre megtaláltam a topicot! ![]() Minden elismerésem! |
Szerző: | user_1185 [ 2011 feb. 18. - 16:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv Ha megkérnéle JJ elküldenéd a gépnek a rajzait e-mailen Köszönettel: Ifjú |
Szerző: | jj [ 2011 feb. 19. - 0:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok! A terv: http://www.orgtech.t-online.hu/Bugatti-R100.pdf tudom JPG-ben is, ha úgy jobb. Ezt nagyítottam, úgy 85cm szárnyfesztávig, csűrőszervó 2 db (HS55) külön-külön, csűrőlapok kb 05-1 cm-rel szélesebbek. Főtartók: 2db 4X4 mm-es karbon négyzetprofil cső. Szárnybordák 2mm-es balzából, a legbelsők 1mm rétegelt lemezből készültek. Szárny "V" állás kb 1,5-2 fok, a szárny tetején nézve. A szárnyfél TETEJE feküdt az asztalon vízszintesen, amikor a bordákat ragasztottam, így a szárnyfél alja eleve enyhe "V" állást mutat. jj |
Oldal: 3 / 4 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |