SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 jún. 05. - 20:14

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 302 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30. - 20:30 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
SZIASZTOK!
Köszönöm a lehetőséget,élni fogok vele.
Létezik olyan program amivel szárnyprofilt lehetne tervezni?
PL.Megadom a gép várható súlyát,a motor teljesítményét,a fesztávot stb,és megkapom az ajánlott formát,esetleg méretet.Hátha van ilyen.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30. - 20:33 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Ehhez csak SRY barátunk ért!Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 31. - 6:45 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szia agina!

Én már hallottam ilyenről. Van egy helyi modellező itt nálunk aki terveztetett ilyen programmal szárnyat.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 31. - 16:27 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
SZIA REDBÁRÓ!
Azért gondolkodtam egy másfajta profilon VILLIE-hez,mert ez a profil CO modellhez készült(gondolom én).Mivel hogy nagyobb lesz a gép,és elektromos,lehet hogy egy másik profil kedvezőbb lenne hozzá.Ha nem találok ilyen progit,akkor marad ez,de hátha van.
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 31. - 17:08 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szia agina!

Szerintem tökéletes lesz hozzá az eredeti profil is. Nem túl sok különbség van a CO motoros és az elektromotoros gépek között. Az eredeti szárny általában a legalkalmasabb a hozzá tervezett repülőhöz. Akkor kell másik szárny ha meg akarod változtatni a reptulajdonságokat.
De ne akarj szegény lassan repülő VILLIE-ből jetet csinálni! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 31. - 19:17 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Ezt megerősítem, a CLARC-Y szelvény nagyon " rugalmas " sok mindenhez jó!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 01. - 20:42 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
SZIASZTOK!
Fentvoltam ma Pesten.Vásároltam rengeteg mágnest a cd mocikhoz,aztán elmentem az origóhoz.Nézni szerettem volna rádiót ugyanis eddig két csatornával repültem.Kezembe vettem a Zebra nevezetűt.Igen jó fogása volt,nagyon kényelmes,tetszett a microvevő meg a szervók is de kicsit elgondolkodtam.Az eredeti terv az volt,hogy veszek egy négycsatis vevőt,átalakítom a két ch-s rádiót és kész.Továbbgondoltam a dolgot és úgydöntöttem veszek egy komplettet.Szerintetek ez a rádió jó lesz nekem,vagy inkább vegyek valasmi komolyabbat?Gondolok itt hatótáv,megbízhatóság,stb


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 01. - 21:13 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Szia Agina!

Szerintem érdemesebb komolyabb rádiót venni. Elején én is ugy voltam vele, elég az olcsó, de aztán túl sok problémám volt :( . Nekem ami E-Starterhez volt rádióm (Art-tech) elején jol működött, aztán kb 3 hónap múlva rengeteg zavarom volt 3* összetörtem gépet :evil: . Egyik alkalommal a légpárnásommal mentem és amikor a lehúzott gázkarnál is elkezdett pörögni a légcsavar beláttuk ezek már csak rádiózavarok lehetnek. A vevőm is ugyanilyen art tech márkáju volt. Ősz óta nem mertem repülni inkább új adóra spóroltam :roll: , aztán végre most megvettem a Multiplex SX Cockpit névre hallgató szintézeres adó +vevő szettjét.Remélem ezzel már megszünnek a zavarok :evil: . Most ha már zuhanok az télleg csak a vezető hibájából lesz :P ami remélem ritkán fordul elő :lol:

Mondom, saját tapasztalatomból láttam érdemesebb hosszútávra egy jobb minőségü adót venni. Ha nem akarja az ember állandoan cserélgetni :D

Szia!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: rádió
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 01. - 21:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Agina!
Nem csak a zavarveszély miatt kell komolyabbat venni.
Én is olcsóval kezdtem, de nagyon gyorsan kinőttem őket.
Sokat spóroltam volna ha azonnal a futabát veszem meg.
Szerintem is várj egy kicsit, és vegyél egy több csatornás programozható darabot.
Elsősorban a graupnert javasolnám, de viszonylag olcsón vehetsz futaba 6 EXA vagy hasonló rádiót is mondjuk akár a pandánál is. Nézz körül a webshopokon, és ha lehet ne állj meg 6 csatorna alatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 01. - 22:05 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Én is egy jó graupnert javasolnék, de más pénztárcájából nagyon
könnyű ám költeni a pénzt :D Egyetértek az előttem szólókkal.
Az olcsó rádió veszélyezteti a modell (és esetleg mások) épségét,
ritka bosszantó tud lenni és a végén mindenki egy normálisat vesz.
Aztán meg mérgelődik, hogy azt az olcsó sz.... annó miért vette meg,
inkább abból a pénzből is valami értelmeset vásárolt volna.

Én annó vettem egy Graupnert most is megvan, öreg mint az országút
és mégis szuper kis adó, már nem használom csak emlék. Most is
grau van és va egyszer ezt lecserélem (bár okát nem látom, hogy miért
teném) akkor is csak graut vennék. De jó a Futaba, multiplex is. A
Hitec ízlés kérdése, én nem szeretem, de ez csak az én véleményem,
a JR is szuper de azt meg nem nagyon lehet nálunk kapni.

üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: óccsó húsnak...
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 02. - 7:29 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Ahogy mondják, olcsó húsnak híg a LEVA.
Főleg most, hogy Bulgária is Európa. :-)

Tanulságként:
Annakidején nekem is írogatták hogy ne vegyek óccsó vackot. Nem hallgattam rájuk, vettem.
Egy gépem azonnal ráment, ugyanis a boltos azt állította hogy 300 méter a hatósugara (ez is borzasztó kevés), de valójában 30 is alig volt.
A gép meg hussssss ki belőle, aztán heveny műrepült egyet, és paff, pofával a földbe.
Persze visszavittem a rágyiót, és kicseréltettem egy fokkal jobb minőségre.
Ez már egy hangyányit komolyabb volt, 4-csatis analóg, oktatókábeles szett. Pár évig kitartott, de kinőttem. Most a fiam használja, de lassan ő is kinövi.
Megérte volna azonnal egy graupnert venni, de ez van.
Ha lehet, te ne ess ebbe a hibába.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 09. - 17:44 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Sikerült megvennem a rádiót.4csatorna,35Mhz.Persze nem bírtam ki és rögtön szétkaptam az adót.Felfedeztem hogy egy csati ki van építve csak kapcsoló kell rá,de egyenlőre nincs rá még szükség.300métert mondtak hatótávnak,bízom benne hogy valós adat,ha nem majd megpiszkálom.VILLIE lassan elkészül,de építek mellé egy egyszerü AND NOW gépet gyakorolni,nehogy VILLIE lássa kárát a gyakorlatlanságomnak.És még egy fontos dolog.Ha minden igaz jövőhéten meghozzák a co2 motort is Prágábol.(legalább is remélem)


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 10. - 21:52 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Idézet:
Létezik olyan program amivel szárnyprofilt lehetne tervezni?
Igen. "Profili 2" www.profili.com


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: géphalál
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 17. - 17:49 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Sajnos a mai napon 15-óra 30 perckor az én szép piros gépem jobblétre szenderült.
Leszállás közben történt a dolog, egyértelműen az én hibámból.
Ugyanis nem vettem figyelembe a szélirány változásait, és oldalszélben szálltam le. A szél meglökte, nem korrigáltam időben és beleállt a földbe.
A törzsnek annyi.
Épül az új...


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 17. - 18:34 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
ÜDV FÜLIGJIMMY!

Ez valóban szomorú hír.Én meg holnap indítom első útjára VILLIE-t.Kicsit aggódom de remélem nem lesz semmi baj vele.Félek az első indítástól,mert nem tudom hol van a gép súlypontja,mert kicsit elől van a szárny,vagyis nagyon.Holnap remélem fülig érő szájjal térek haza a berepülésből.Ha nem, hát kezdem előlről.VILLIE-nek repülnie kell.

Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 302 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség