Eddig tartott a nagy szünet.
Találtam a fiókban pár filléres alkatrészt, a szekrény mögött egy tábla depront és nem bírtam ellenállni a kisértésnek...
Egyenlőre (a gazdasági fellendülés beálltáig vagyis aszem még vagy 20 évig) filléres technikákkal dolgozom.
Na de a lényeg:
[IMG=http://img528.imageshack.us/img528/6779/dsc00195hs.jpg][/IMG][IMG=http://img826.imageshack.us/img826/2733/dsc00196v.jpg][/IMG]Anyag: 6mm-es depron.
Törzshossz: 110 cm.
Törzs tömege: ~110 gramm (a mérlegem nem túl pontos)
A vezérsíkok 6mm-es balsa merevítést kaptak
Műanyag zsanérok, a vízszintesbe 5 db. a függőlegesbe 2 db.
Ragasztóanyag epoxi.
Motortartó 3mm-es rétegelt lemez.
Szárny rögzítési pont 5mm-es körmös anyával, 10mm vstag balsa lemezben.
Eredetileg le akartam üvegezni, de rájöttem hogy nem is igazán akarom...
A szárny még nem készült el, 125 cm. fesztávú lesz, saját készítésű (a szokásos AS) profillal. Anyaga Styrofoam, mert abból van bőven.
Motorizáció: Turnigy újratekert csengőmotorral. Ez az egyik nagyon jól sikerült motorom, megvan már 2-3 éve. kv-értékét nem tudom, de 12*6-os APC slowfly sróffal a nagy csupát is piszkosul vitte.
Szervók: 4 db. filléres 13-grammos Turnigy fém fogaskerekes szervó ami maradék gyanánt hevert a fiókban.
Szabályzóból szintén maradék 25/30A-es HK kerül bele, a takarékosság jegyében.
Azt hiszem stílusos ha a gépet elnevezem (elődje emlékére) GUBERA-2 -nek, lévén hogy összeguberált alkatrészekből épült.
Ezen felül maradt még pár lefogazott műanyag szervóm, félig leégett de megjavított szabályzóm, és egy vadiúj EREDETI csengőmotorom is, úgyhogy lesz még itt gép...
A rádióm valami übergagyi 4 csatornás, szinte játék kategóriájú adó, de legalább fém botokkal szerelték.
Eredetileg 35 MHz-es volt, de belebarkácsoltam a régi adómból maradt 2.4-es modult, így most van egy korszerű gagyi rádióm.
[IMG=http://img440.imageshack.us/img440/885/dsc00197hi.jpg][/IMG]Uploaded with
ImageShack.us