SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 márc. 29. - 0:32

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 39 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Micro pitts
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 05. - 17:55 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Jó estét mindenkinek!

Először is erről a madárról lenne szó :shock:

http://www.chris3d.com/files/micropitts.pdf

Ahogy látom nem lesz könnyű megépíteni ilyen kis méretben de ez szép benne a kihívás.
Már régóta tervezek egy ilyen megépítését , szerintem tanuló modellnek megfelelne nincsen valami nagy szobám ha esetleg szélcsendes idő lesz akkor kint is repülnék vele. Mivel ezen a téren elég kezdő vagyok ezért a segítségeteket kérem majd néhány alkatrésznél vagy annak elkészítésénél.
Még az alap anyagok beszerzésénél járok. Azon gondolkoztam hogy a teljes elektronikát mivel is lehetne helyettesíteni, motornak KP00 ír u80-as propellerrel(esetleg valamilyen mini rc heli alkatrészeivel kiváltani).
Milyen fajta balza fa lenne a megfelelő hozzá 0.8 mm vastagságban?


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 05. - 20:17 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Szerintem a normál, de ebben a témában nem vagyok valami
járatos, így inkább figyelem az építést, mint tanácsokat tudnék adni.

üdv.:SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 06. - 7:51 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Az angol szöveget olvasva lehet az átszámításokat elvégezni.
Az egész repcsi 0,8-as balsáből készülhet!

Az RC nem lesz jó a helikopterböl kivéve. Van olyan " Játék " repcsi aminek müködik az oldal-magassági kormánya és lehet a motort is szabályozni 12000Ft. A Modell Hobby-ban a Váci úton.