Szia!
A szárnyon annyi a változtatás, hogy alulról az 1/3-adnál be van
ragasztva egy szénpálca, mert egyébként gumizásnál karikába hajlik
a szárny. 1,5 mm-es szénpálca van beragasztva pillanatragaccsal.
A törzsön nagyon sok változtatás van.
-Az eleje ki van vágva az akkupakknak. Az akku lehet 4 db. AAA akki is,
vagy olyan miniakku ami az oldalamon van leírva. Az utóbbi jobb mert
szélcsendes időben ki lehet könnyíteni a modellt. A vágásokat érdemes
meleg pákaheggyel végezni, mert akkor nem fog repedni az anyag
később.
-A szárny alatt ki van vágva a hely a vevőnek. Ez a kikönnyítés szintén
két kis szénpálca darabbal van kiváltva.
- A szervoknak rendes szervotartó keretet kell a törzsre ragasztani, mert
a hab anyagból hamar ki akarnak esni. A keret 1-2 mm rétegelt lemez,
kívülről felragasztva, majd utánna kivágva a szervo helye.
- A szervokat , a rádióteret, és az akkut a törzsön belüli járatok
kötik össze ezeket felforrósított küllővel lehet kiszurkálni.
- A törzsbe van keresztben két bambuszpálca beragasztva erre gumizom
a szárnyat.
-A farokrésznél a vízszintes vezérsíkhoz toldásként megy a magassági
kormány (6 mm-es depron) az oldalkormány a függőleges vazérsíkból
van kialakítva. A két vezérsík is kap egy-egy 1....1,5 mm-es szénpálcát,
hogy ne deformálódjanak a légerőktől. (Ha kell lemérem a méreteit a
kormányoknak)
-Az orr rész alá kis műanyag lap van ragasztvam hogy a hab ne
morzsolódjon ki a leszállásoknál.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, de biztos van még valami, amit
elfelejtettem. Ha kell keresek képeket ezekről a módosításokról (csak
tudnám hol vannak
)
üdv.:SRY