SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 ápr. 19. - 22:37

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 27. - 20:50 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: tata
Szia Ngexi!A sejtésed igaz az akumulátorok egyik fajtálya sem dijjazza a szaunát.Ílletve dijjazza csak igy.Ha legközelebb valamiért akkumulátort kell forrasztanod azt nagy teljesítményü,és nagy hőtehetetlenségü /méretü/pákával tedd.Ebben az esetben a forrasztás helye gyorsan felmelegszik az ón hamar megömlik és kész.Amikor cellákat forrasztok Én még fagyasztó sprét is bevetek/biztos ami biztos/.

Dragon!Teljesen érthető ha kiváncsi vagy a géped fogyasztására,csak ne csinálj rendszert abból,hogy a visszatöltést nézed.Az a helyzet,hogy az akkumulátorok élettartalmát töltési ciklusban adják meg.A fél negyed töltés is egy ciklusnak számít.Ha megteheted akkor repüld ki az egészet.
Üdvözlettel Tamás


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 28. - 15:59 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Forrasztás után még leadta feszültséget, de a töltést már nem vette fel tartósan. Így is megállja a helyét az összeesküvés elméletem? A szabályzót és a motort is így csináltam, de sz'tem azoknak nem lett bajuk. Köszönöm a segítséget, a következő akkumat így fogom csatlakozózni. Üdv:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 28. - 16:34 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Marsal Tamás írta:
....Dragon!Teljesen érthető ha kiváncsi vagy a géped fogyasztására,csak ne csinálj rendszert abból,hogy a visszatöltést nézed.Az a helyzet,hogy az akkumulátorok élettartalmát töltési ciklusban adják meg.A fél negyed töltés is egy ciklusnak számít.Ha megteheted akkor repüld ki az egészet.
Üdvözlettel Tamás


Szia Tamás!

Köszönöm a jótanácsot! Ezentúl kihajtom mindíg. Sokat még nem vesztettem vele, kb 6-7 töltés lehet az aksiba.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 11. - 21:22 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

A mai repülésem nem mondható épp eredményesnek...
Kép
Kép
Kimentem szélbe repíteni. Persze szélbe az reptessen aki tud is repülni. Hát én nem tudtam, de önbizalom az volt rendesen. Gázkar feltol, gép eldob.... Gép erősen felfelé és erősen hátrafelé elindul... Na itt már megfordult a fejemben, hogy ezt nem kellett volna. :D A kiindulási ponttól 50 méterre tettem le egy fasor szélébe, a hátam mögött. Ekkor még nem lett baja. Szépen sikerült az első leszállás. Ez után gondoltam átmegyek a fák mögé, szélárnyékba. Na itt nem tudom hogyan, de sikerült beleállítanom a földbe. A motor letört, a törzs megrepedt, de az epoxi a barátom! :D Holnap megint megyek repülni!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 12. - 12:49 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Hali Dragon!
Sajnálom a madarad, remélem még fog repülni. De lenne egy kérdésem:
Ugyanolyan motorod van mint nekem. 5x5-ös légcsavarral. Tehát a motor milyen gyorsan húzza a gépet? Köszi
Kris


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 12. - 13:07 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Dragon írta:
...........sikerült beleállítanom a földbe. A motor letört, a törzs megrepedt, de az epoxi a barátom! :D Holnap megint megyek repülni!


NEM-NEM!!!!

A Pillanatragasztó a barátod! EPP-t a leghatékonyabban pillanatragaccsal
lehet renoválni!

Amúgy meg ha nem próbálgatod soha nem fogod megtudni milyen
szélben repülni. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 12. - 13:16 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
ngexi írta:
Hali Dragon!
Sajnálom a madarad, remélem még fog repülni. De lenne egy kérdésem:
Ugyanolyan motorod van mint nekem. 5x5-ös légcsavarral. Tehát a motor milyen gyorsan húzza a gépet? Köszi
Kris


Szia!

Erre elég nehéz választ adni. Sebességet nem tudok mondani. Ha femegyek vele 100-150 méterre és leállítom a motort akkor szépen tudok vele siklani lefele. Ez a motor nekem elég bele, hátrabukfencet tudok csinálni vele. Műrepülni meg úgysem fog. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 12. - 13:24 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
sry írta:
Dragon írta:
...........sikerült beleállítanom a földbe. A motor letört, a törzs megrepedt, de az epoxi a barátom! :D Holnap megint megyek repülni!


NEM-NEM!!!!

A Pillanatragasztó a barátod! EPP-t a leghatékonyabban pillanatragaccsal
lehet renoválni!

Amúgy meg ha nem próbálgatod soha nem fogod megtudni milyen
szélben repülni. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Üdv.: SRY


Szia Sry!

Már tegnap este megragasztottam. Az orrát már másodszor. Először is epoxival ragasztottam, de szerencsére nem ugyan ott tört el, hanem 10milivel mögötte. De ha azt mondod a pillanatragacs jobb akkor legközelebb azzal javítom. Tegnap este viszont nem volt választásom, csak az epoxi volt kéznél. Itt jelenleg szakad az eső, így a mai repülés nagy valószínűséggel elmarad. :(
Amennyit estem ezzel a géppel, csoda, hogy még csak ennyi javítanivalóm volt rajt.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06. - 13:59 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Hali, segítséget szeretnék kérni!
Megjött az új akku, 900mAó-s 2s lipo. aranycsatizás előtt kérdezném meg, hogy hogyan kezeljem az akkut (ki kell e sütni először stb)
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06. - 16:26 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
ngexi írta:
Hali, segítséget szeretnék kérni!
Megjött az új akku, 900mAó-s 2s lipo. aranycsatizás előtt kérdezném meg, hogy hogyan kezeljem az akkut (ki kell e sütni először stb)
Köszi


Szia!

Li-po aksit nem szabad kisütni! 3V/cella alatt tönkremegy! Ne zárd rövidre mikor forrasztod a csatikat. Más teendőd nincs. Utánna feltölt, berak, repül, örül! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 06. - 18:51 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Köszi!
Most fog először repülni, majd rakok fel videókat :)
Üdv, sikeres landolást :


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 07. - 7:29 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
ngexi írta:
Köszi!
Most fog először repülni, majd rakok fel videókat :)
Üdv, sikeres landolást :


Hajrá! És sok sikert!

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 12. - 8:38 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Úgy néz ki, hogy rossz az akkuválaszás a géphez. 900 mAh-s 2 cellás lipo, 15 megengedett, 20 maximális terhelés. A szabályzóm 20A-s. 0,9x15=13,5 Ez eléggé elmarad a 20 A-től, így nem csoda ha a szabályzóm letilt, csak a szervók mennek. Ide 0,9 amperből minimum 25-ös kéne. De találtam egy ilyet : http://www.sylkamodell.hu/Turnigy-1000m ... -Pack.html
1 Ah, 30-as terhelés. Viszont nem lesz túl sok a szabályzónak? Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 13. - 17:19 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szia Ngexi!

Nekem is 900mAh 20C-s aksi hajtja a fiket. Semmi gondom nincs vele. Mekkora a motorod maximális áramfelvétele? Az enyémnek 8A a maximum. Az, hogy 20A-t tud a szabid az nem azt jelenti, hogy annyit minden esetben fel is vesz, annyit vesz fel amennyit a motor. Javítsatok ki ha tévednék. Mérni még nem mértem, de meg fogom mérni. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 13. - 19:48 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Hali! Ugyanattól az embertől vettük, a sárkányostól, uolyan akkuval próbáltam mint te, ugyanazzal a 2 cellás 900maó-s 15állandó 20 időszaki terheléses akkuval "játszunk". Ugyanazzal a motorral, ugyanolyan szervókkal (9g). Csak a szabályzóm más. 20A-s attól a csávótól vettem. Lehet hogy a motornak túl nagy az áram, és nem a szabályzónak kicsi?


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 143 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség