T. Antikos!
A helyszín nagyon jónak tűnik remélem az idő is jó lesz és szuper
versenyt vívhatunk sok szép repítéssel.
Had mutassam be a nagyérdeműnek a versenyre szánt új madaram,
ami ma készült el:
(Különösen Heist Kolléga figyelmébe ajánlom, kösse fel az alsóneműt a
P-40 -je mert kemény légiharc lesz

)
http://opera.surmanzs.fotoalbum2.hu/?ge ... id/6572388 Na mi ez? Nem nehéz megfejteni a talányt ez egy Messerschmitt Bf-109.
http://opera.surmanzs.fotoalbum2.hu/?ge ... id/6572389
http://opera.surmanzs.fotoalbum2.hu/?ge ... id/6572390Sajnos az alkamazott technológia nagyobb élethűséget nem enged meg,
viszont amit elvesztek az élethűségen az kamatozik máshol
Nézzük csak az adatokat:
Teljes hossz: 438 mm
Fesztáb : 590 mm
Szárnyfelület : 6,04 dm2
Motor : Garparin GM-120
Légcsavar: Modela 200/180-as
(most jön a lényeg

)
Repképes össztömeg : 45 gramm (!!)
Felületi terhelés : 7,4 g/dm2
http://opera.surmanzs.fotoalbum2.hu/?ge ... id/6572391Ez azon ritka gépek közé tartozik, aminek a farkába kellett súlyt rakni
mert annyira orrnehéz volt. Merült mint a dobott kő. Aztán amikor kapott
a farokrészbe 3 gramm ólmot azonnal megtáltosodott, alig pötyögő
motorral szintben repül, és nagyon jól néz ki a levegőben. Ráadásul
ütésálló mert EPP-ből készült. Eszméletlen egy ketyere.
Sajnos ezzel a géppel nem én indulok a versenyen, hanem a fiam. El
is kél a friss erő, mert alapesetben tök egyenesen repül a gép, és
ki lehet majd futni utánna a világból.
Sajnos a motor gyengélkedik, trüsszög, fagy minden baja van, nem egy
mai gyerek. Ha valakinek lenne eladó GM-120-asa az érdekelne! Ha
nem jön össze a cseremotor akkor megpróbálok életet lehelni a
meglévőbe, mert amúgy ha megy a motor nagyon szépen repül a gép.
üdv.:SRY