SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2025 aug. 01. - 16:00

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 349 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 13. - 9:03 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Elkészűlt, a bevonással megvárom a melegebb időt!
Ezt a szárnyvéget már be lehet rendesen japánpapirral borítani.


Kép
Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 18. - 14:54 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Tisztelettel a közösség részére átnyújtom a következő CO modellem teljes dokumentációját.

1.az igazi nagy repcsi:

Kép
Kép

2. A tervrajz: Ami most elektró motorhoz van, de bele lehet tenni a CO motort. Kezdő a fesztávolságot 750mm körűl válassza, legalább is ezt javaslom. Súly max 100gr!

Kép
Kép
Kép
A Budafoki úton a Gellért térhez közel, kicsinyítik-nagyítják pár száz Ft-ért a rajzot!

Kellemes ünnepeket és BUÉK!

KépKép

( Tudom már, leközöltük egyszer ezt a rajzot, de igy egy helyen van a dokumentációval! )


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 21. - 10:04 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Először más cimen akartam a hozzászólást elkezdeni.

Pl. Nagy tisztelettel a versenybirók figyelmébe nagyfokú bocsánatkérés melett( én is versenybiró voltam igy nekem is szól ).

A lényeg, hogy azon repülőgépeknél ahól fából-acélcsőből-aluminiumból épűl a gép részei és vászonnal vannak borítva- és ez alényeg - nem ILLIK tömör balsából készíteni Pl. a vezérsikokat.
Illik megépíteni úgy ahogy azt a minta nagygépen is megépítették.

Ennek az ellenkezője, a fémből épűlt gépeknél - ha nem látszik a fémborítás alatt az aluminium bordák, tartók anyaga, lehet tömör balsát alkalmazni. A " lehet szó" nem jelent tiltást és nem jelent kivánalmat sem!

Kép
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 29. - 10:48 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Az ünnepek alatt is alakult az új modell.
Most a motorburkolatot kell majd megcsinálni, ami elég hosszú " tevékenység".

Kép

Kép


Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 dec. 29. - 11:08 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Műszerfal ( akinek szüksége van erre!)

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 02. - 14:26 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Bevonás nélkül készen van a " SLINGSBY - T-31 TUTOR " !

A motorhoz vezető cső is elkészítve és a tartállyal együtt lepróbálva.

Eddigi súlya: 70 gr. motorral együtt.

(Nagyon sokat kinlódtam vele, csak látszólag egyszerű repülőgép.
A modellen minden úgy van csinálva, ahogy az eredeti gépen készült.)

Kép
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 02. - 16:52 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Ej de kis csinos egy masina ez! Az arányai tisztára olyanok, mint egy
MOVIT-nak. Színe milyen lesz? Ez is lakksárga, vagy ez most dekorált
lesz?

Üdvözlettel: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 03. - 13:55 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Köszönöm a véleményt! Ez tényleg egy vitorlázó gép, mégpedig a híres " SLINGSBY sorozat T-31 M tipusa, ami vitorlázóként is repűl még két pilótás változatban is.
Egyszerűen bele helyeztek egy motort és igy let a motoros " TUTOR " változat.
Szépnek szép, de modellezés szempontjából a trapéz szárny nem hasznos aerodinamikailag. Majd meglátjuk, de csoda nem lesz belőle, azonban mégis van egy új repcsim.

Már festem a motorburkolatot és az egésznek igy kellene a végén kinéznie.
Kép

KépKép

A bevonást csak melegben fogom csinálni!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 04. - 12:24 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
húdeszéééééép!
A kilépő egy léc meghajlítva, vagy több darabból van?


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 04. - 12:24 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
....és BÚÉK mindenkinek :)


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 04. - 16:05 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Egy Db. 2x2-es fenyőléc és nem hajlítva, hanem csak egmáshoz ragasztva pillanatragasztóval, kedves Attila!

Sajnos a trapéz nem jó modellben, mert nagyon elkeskenyedik a szárny.
Az igazi repcsin igy van, tehát igy kell megcsinálni. Ők az indukált ellenállás csökkenése miatt csinálták igy a szárnyat.

Sikerült a szárnyszelvényeket megfelelően elkészíteni.
Szerintem az én módszerem erre alkalmas, mert a gombostűkkel utólag össze lehet újra tenni két-két szelvényt és a trapéznak megfelelően alakra-nagyságra csiszolni.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 06. - 22:58 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Köszönöm, Tamásbá!

Készülök valami szép új géppel. Most a kezdeti izgalmak vannak, a gépválasztás időszaka. Itt azt hiszem, láttam sok szép példát, meg van egy pár gyűjtemény is, szóval azt hiszem, lesz miből választani...
(Nem akarok vitorlázó-jellegű gépet, hacsak nem döntök végülis úgy, hogy nekilátok egy F1K-nak, de mindenképp tudatom a Tisztelt Nagyérdeművel, hogy mi lett :) :)


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 07. - 15:15 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Csak örülünk neki ( rövid " ö "-vel!)


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 07. - 19:00 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Készen van a" SLINGSBY T-31 MOTOR TUTOR "
Mindennel együtt 80gr.

Kép
Kép
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 07. - 19:47 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Gratulálok!

A gép jól néz ki, a 80 gramm nagyon biztató. Mikor lesz a berepülés?

üdv.:SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 349 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség