SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Spitfire http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=3&t=286 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | user_32 [ 2007 szept. 13. - 17:06 ] |
Hozzászólás témája: | Spitfire |
Sziasztok modellezők. Mivel láttam SRY kolégának milyen jól sikerült az alsószárnyas modellje elkeztem gondolkodni én is másik tipuson sajnos már elég későn így az idei versenyre már nem lesz kész (sajnos). A következő modellre gondoltam: http://www.theplanpage.com/esp/spit.htm Mivel ez a modell gumis változatban készült remélem repül co2-es változatban is. Nem tudja véletlenül valaki ,hogy ez pontosan melyik tipus? Képet sokat találtam de sajnos nem ismerem fel a tipusát. Ja igen itt egy jó kis videó is: http://www.unoriginal.co.uk/footage30_5.html Előre is köszönök minden segítséget. Üdv. |
Szerző: | sry [ 2007 szept. 13. - 21:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
T. Turbo! Te nem is tudod mit kértél ![]() nagyobb sportteljesítménynek számít. Nívós makettversenyeken ez a bírák rémálma, rengeteg altípusa és verziója van, ha nem vesszük a kísérleti, illetőleg speciális altípusokat akkor van 35 verzió, ha számításba vesszük a specialitásokat is akkor 60-70 körül mozog a szám. Na de azért próbálkozni lehet ![]() A JANE'S : Fighting Aircraft of World War II. -t hívtam segítségül (ez egy önvédelmi könyv, olyan nagy és nehéz) Tehát, a függőleges vezérsík nem csúcsos, hanem kerek tetejű így lehet Mk I ... Mk VII verzió lehet A szárnyban nem gépágyú van így lehet Mk I vagy Mk PR IV (felderítő) verzió is. De a modellen nem látni pl. az olajhűtőt ami minden verzión van és még pár apróságot. Nyilvánvalóan ez egy modell és így egyszerűsít a tervező, ha makett lenne akkor lenne antennaárboc, olajhűtő, vízhűtő, leszállóreflektor stb... Így szerintem leghitelesebben az Mk I verziót formázza a modell, bár erre én még feltenném a törzs és szárny alatti hűtők dudorjait, mert ezek asszimmetrikusak a Spit-en és ezért nagyon jellegzetesek, főleg amikor a gép repül jól látszanak, és hozzátartoznak a karakterhez. Ha kell tudok neked scannelni részletrajzokat a gépről különféle kiadványokból. üdv.:SRY |
Szerző: | user_32 [ 2007 szept. 14. - 8:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi SRY és jöhetnek a fotók. Na dolgoztam egy kicsit most itt tartok: ![]() A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Ilyesmi lesz öszerakva: ![]() Természetesen megpróbálom minnél élethűbbre megépíteni. Üdv:turbo A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu |
Szerző: | sry [ 2007 szept. 18. - 9:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv.mindenkinek! Egy kis segítség Spit. ügyekben. http://www.airliners.net/search/photo.search?front=yes&s=1&keywords=spitfire Némi fotóanyag ![]() Én a jó láthatóság, és a látványos dekor érdekében javasolnám az un. D-DAY festést. Így akármilyen színű -akár terep festésű is- lehet a gép, mert a feltűnő D-DAY csíkok jól láthatóvá teszik. Ezeknek a csíkoknak pontosan ez volt a feladata eredetileg is. A partraszállás napján hatalmas tömegű repülőgép volt a levegőben, ebben volt mindenféle náció, mindenféle típusa a szövetségesek közül. Hogy elkerüljék a baráti tüzet, illetve a hajók légvédelmi tüzérei nehogy Német gépeknek nézzék őket, úgy határozott a hedvezetés, hogy a támadásban részt vett minden gépre fel kell festeni ezeket a vastag fekete-fehér csíkokat. ![]() Ez egy D-DAY festéses Spit. (ez dupla hűtős, későbbi típus) Ezek a csíkok később egyfajta szinbólummá váltak, Európa felszabadításának jelképe lett és csak azok a típusok viselhetik amik valóban részt vettek azon a híres napon a harcokban. Itt van Turbo kollégának az ígért motorfénykép: ![]() Ez egy Rolls Royce Merlin 61. Ez dübörgött a spit orrában. Talán látszik, hogy V12-es motor és oldalanként 6 kipufogó csatlakozás van. A motor felénk eső végén a kétfokozatú mechanikus sűrítő látható, ez esik a pilóta felé. A sűrítő alja egy négyzetes nyílás, ide csatlakozik a gép alján lévő levegőbeömlő nyílás. Ezt a képet a kassai múzeumban készítettem, ha kell még motorfotó szóljatok. üdv.: SRY |
Szerző: | user_32 [ 2007 szept. 18. - 20:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hát SRY köszönöm a linket már meg is találtam a nekem megfelelő szineket .NO ILYEN LESZ: ![]() És úgy nézem még a tipus is stimmel. |
Szerző: | user_18 [ 2007 szept. 20. - 19:38 ] |
Hozzászólás témája: | |
Most néztem meg alaposabban Sry Kolléga D-napos Spitfire képét. Az rendben van, hogy dupla hűtős, de ráadásul fotófelderítő változat. Jól láthatók a törzs alján a kamerák " kémlelő"nyílása. |
Szerző: | sry [ 2007 szept. 20. - 19:44 ] |
Hozzászólás témája: | |
Tényleg! Ha holnap eljutok a postáig akkor pedig útnak is indítom a tűzköpő dübörgő szívét is.....na jó CO2 motorról van szó, úgyhogy nem lesz semmi dübörgés.... de attól még jól hangzik. üdv.:SRY |
Szerző: | sry [ 2007 szept. 21. - 20:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ha a kis zöld emberkék is úgy akarják, akkor már akár hétfőre motort kaphat a spit. |
Szerző: | user_32 [ 2007 szept. 22. - 5:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ok. Már nagyon várom. |
Szerző: | user_32 [ 2007 szept. 25. - 5:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
Na megint haladtam egy kicsit. ![]() A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu ![]() A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu ![]() A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu ![]() A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Ha minden igaz akkor a mai napon belekerül a moci is. |
Szerző: | user_32 [ 2007 okt. 19. - 16:51 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ismét frissítem a témát. A gép kb. 95%-ban kész ami még hiányzik egy új hosszabb orrkúp a kipufogók felragasztása és még a kerék burkolat. A jelenlegi súlya 104gr sajnos ez mindig csak fölfelé megy. És íme néhány kép a gépről. ![]() A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu ![]() A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu ![]() A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu ![]() A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu |
Szerző: | user_122 [ 2007 okt. 19. - 20:29 ] |
Hozzászólás témája: | Spitfire |
Hali! Juj-juj,bocsi hogy bele szólok,de ne legyen 100g-nál több. Nem fogja bírni a motor. Volt nekem egy hab Me-109-esem 110g-mal.Nem igazán bírta motor.Szabadulj meg amitől lehet. Rosszabb esetben a kerekektől. Szép napot |
Szerző: | user_262 [ 2008 okt. 02. - 23:38 ] |
Hozzászólás témája: | |
és és és.... repült már a gép??? ![]() hasonlót építek, hasonlóan MAN tervrajzból, csak P40... |
Szerző: | user_32 [ 2008 okt. 03. - 3:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Igen repült igaz nem sokat. Sajnos elég orrkönnyű lett és tele kellet raknom az orrát pótsúlyal,de még igy sem bírtam rendesen beállítani mivel mindig leborított valamerre. Egy időre elment tőle a kedvem ,de tavaszra újra megpróbálom. Üdv: Tamás |
Szerző: | user_262 [ 2008 okt. 03. - 4:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
orrkönnyü? hova került a tartály? hasonlóval próbálkozom én is, csak ő P40 |
Oldal: 1 / 2 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |