SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 ápr. 25. - 13:21

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 79 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: MK-17 Vlado's Trainer építése
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 07. - 12:41 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Sziasztok!

Egy másik fórumon kezdtem építeni ezt a gépet, gefreiter ajánlására ide is beraknám. Végül is, több szem többet lát.. :D

Elöljáróban csak annyit szeretnék leírni, hogy teljesen kezdő vagyok, ez az első gépem, szóval minden kritikát szívesen fogadok!

Az építéshez adott volt az MK-17 motor.

Ez a video adta az ihletet:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nUf_BEXPkyM&noredirect=1

Az eredeti tervrajz nem balsához volt tervezve, meg csűrő nélküli volt, ezért ki kellett egészíteni (bordakiosztás stb.)

Kép

Kép

Kép

Egy tapasztalt fórumozó (Péter) javaslatára erősítettem az orr részen:
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 07. - 12:44 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Jöjjön néhány kép:
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 07. - 12:45 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 07. - 12:45 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Elkezdtem japánpapírozni, az ezen a fórumon leírtak alapján, ezúton is köszönet érte! :)

Kép
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára stanci 2012 nov. 07. - 12:51-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 nov. 07. - 15:10