Üdv. Mindenkinek!
Ma megjött a Winkler Iskolaszertől rendelt portéka. Kicsit kacifántos
lett a dolog, de így egyben "sikerült" ellenőrizni a cég panaszkezelését,
és a vevőkhöz való hozzáállását is.
Szóval:
2009.02.14.-én leadtam a rendelést a Winkler Iskolaszer Web-Shop-jában
néhány dologra. A rendeléskor a fizetés módjában előre utalást
választottam, így nem érhet meglepetésként amikor hoznak egy
csomagot és éppen nincs elég pénz nálam, hogy kifizessem.
2009.02.17.-én megkaptam az igazoló E-mail, hogy elfogadták a
rendelést és 2009.03.18.-án át is utaltam a vételárat.
Aztán vártam. Nem jött a csomag. Gondoltam messze van Ausztria, a
20 km-re lévő Gyálra is 1 hét alatt ért át innen a levél....de csak nem
jött. Gondoltam itt valami gond lehet.
2009.03.23.-án írtam egy mailt a cégnek, hogy nézzenek már utánna
mi lehet a gond.
2009.03.24.-én már kaptam is egy választ, hogy a futárcég elkeverte a
csomagot és azonnal intézkednek.
2009.03.25.-én 09.30.-kor már telefonált is a futárcég alkalmazottja,
hogy hol talál meg és átadná a csomagot.
A csomagban az jött amit rendeltem (nem kis dolog ez

sokat
rendelek csomagküldéssel, és nem mindenkinek szokott sikerülni
azt beletenni, amit rendeltem

) . Masszív, biztonságos, csomagolás,
a dobozon belül töltőpapír, hogy ne verődjenek a cuccok. Kaptam
ajándékba egy vaskos katalógust is, van vagy 500 oldal. A számla
egyébként 2009.02.16.-ai kiállítású és, a csomagon a futárcég cetlijén
a kiszállításra átadás dátuma 2009.03.23., tehát még aznap este
megkeresdték és kiszállítsra adták, amikor a reklamáló mailt írtam.
Összességében meg vagyok elégedve az ügymenettel, valószínűleg ha
előbb jelzem a csomag meg nem érkezését , akkor előbb is kapom meg.
A vásárlás bonyolítása korrekt volt, a reklamáció kezelése példás. A csomag
rendben van, és mint már egyszer kifejtettem ennek a cégnek számunkra
nagyon hasznos, és széles árúkészlete van, így megéri kooperálni
velük. A tesztvásárlást magam részéről sikeresnek nyilvánítom és
ajánlom a kollégáknak ezt a beszerzési forrást.
üdv.:SRY