A nem őslakosként kialakított vzszintes mélységi kormány, így szerelhető:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA tömszelence melyeken a tolórudak mennek.
A tömítés 1 db 2x4x1 mm es O gyűrű
A TÖMSZELENCE M5x075 belső menetű, M7x0,75 külső menetű
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.huMár most kacérkodom a gondolattal, hogy a jelenlegi 90mm-es technikát tartalmazó csővet 80-ra ki kellene váltanom, ez által a vízvonal alá kerül a technika, és a 8 dl -es kobelt tankot kiválthatnám kissebre, akár 1 dl-esre is. Jelenleg 3:1 arányú a ballaszt -technikai cső légterének sürítési aránya. A pvc cső birja csak a pisztoly tank motor erölködik, kb 2 bár a belső nyomás, ami azért nem gyenge. Ez okból 50 százalékos dugattyú álás mellett zárom le a testet így már kissebb erő esik a motorból, hisz 4 dl lesz + - nyomás változás.
A hétvégén már a kádban megtörténtek az első merülési próbák!!