SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
SCALE Tengeralatjáró U-2540 XXI 1:40 http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=37&t=1373 |
Oldal: 4 / 12 |
Szerző: | sry [ 2011 szept. 29. - 8:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
T. Laci! A "HAJÓGYÁR" táblát kiraktad már a kapura? Üdv.: SRY |
Szerző: | mamut [ 2011 szept. 29. - 9:21 ] |
Hozzászólás témája: | |
sry írta: T. Laci! A "HAJÓGYÁR" táblát kiraktad már a kapura? Üdv.: SRY Nem fogja kitenni, mert a kaput el kell bontania, hogy a hajókat mozgató daru elférjen. |
Szerző: | sry [ 2011 szept. 29. - 9:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
mamut írta: sry írta: T. Laci! A "HAJÓGYÁR" táblát kiraktad már a kapura? Üdv.: SRY Nem fogja kitenni, mert a kaput el kell bontania, hogy a hajókat mozgató daru elférjen. Annó az I. V.H. után felhoztak Budapestre egy tengeralattjárót, már üzemen kívül volt, és a hajógyárban kompresszorállomásként használták. Ennek okán a Csehszlovák paranoijás politikusok megvádolták a Magyar Királységot, hogy tiltott haditechnikát, jelesül tengeralattjárót üzemeltet a Dunán Nagy az istenke állatkertje és alacsony a kerítés. Na de most aztán prüszkölhetnek a Kis-Antant államok, mert ez itt biza nem kompresszorállomásnak használt kimustrált bádogdoboz, hanem egy igazi tengeralattjárógyár!!! Egy ilyen van csak a világon (tengertől messze tengeralattjárógyár) jelesül Oroszországban Nyízsnüj Novgorodban. Üdv.: SRY |
Szerző: | user_168 [ 2011 szept. 29. - 13:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Talán írtam talán nem, de 1ső nekifutásra 3 db hajó elkészítése volt kitüzve 3 gazdának, melyből az egyik én voltam, a többi meg majd nézi, hogyan szerencsétlenkedem az összerakásakor Ők teszik jól Mivel épségben megúszták a sablonok a hajógyártást ezért ajánlottam fel, hogy ha valakit érdekel eme örült méretben a modell, annak veszek ki még párat. A nehéz gazdasági helyzetre való tekintetre persze nem isten nevében. Azért is ajánlottam még, mert a modellgyár lekapta eme modellt a palettájáról. Vagyis maradt a házi barkács. |
Szerző: | user_168 [ 2011 okt. 01. - 18:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
A mélységi szárnyak fixen beragasztva, az orr rész felöl kb 30 cm összeregasztva alul felül+ a tat egy része, a kihajtás (tönkcsö) helye mindkét szárnyban kimarva |
Szerző: | user_168 [ 2011 okt. 02. - 17:56 ] |
Hozzászólás témája: | |
Most még komment nélkül de szerintem a képek magukért beszélnek. Idézet:
|
Szerző: | sry [ 2011 okt. 03. - 8:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
És ez az egész egyben lesz? Hogy fogod ezt mozgatni, szállítani? Üdv.: SRY |
Szerző: | user_168 [ 2011 okt. 04. - 18:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nem, de mielött kersztbe metszem hosszábba össze kell ragasztani.Egyébként a két réteg roving megtette a hatását annak ellenére hogy átlagossan 1,5 mm vastag a test. A két fél egyberagasztva már elég merev. 20 kg olmot pakoltam bele de nem nyeklett szét. Most már lassan a rézholmikt tervezése felé kell vennem az irányt, hogy tudjam hol lesz az a rész ami szabad felület és kereszbe lehet vágni. Most még aprób kiegészítőkkel bajlodom a testen és csak eztán jönnek az aprólékok. Első nekifutásra a torony elött kb 7-10 cm re lesz a vágás igy kb lesz egy 120 és egy 70 cm es test. De kint egybe szállítják a modelt. nincs szétvágva. |
Szerző: | user_168 [ 2011 okt. 10. - 19:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
Időközben elkészültek a kihajtás tönkcsövei és az első fotomaratott rácsok. Képek majd jönnek. |
Szerző: | sry [ 2011 okt. 11. - 11:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
B Laci írta: Időközben elkészültek a kihajtás tönkcsövei és az első fotomaratott rácsok. Képek majd jönnek. Ha nem nagy gond erről a fotomaratásról írnál bővebben, hogy miként is megy? Biztos mindenki tudja rajtam kívül, mert mindenhol hallom, hogy így fotomaratás, meg úgy foromaratás. Na most én mint bigott balsacsiszoló erről valahol lemaradtam. Pedig érdekelne, mert biztos jó dolgo lehet ha ennyi ember használja. (mint tudjuk a lócitrom egy jó dolog, mert ennyi légy egyszerre nem tévedhet ) Üdv.: SRY |
Szerző: | user_168 [ 2011 okt. 11. - 13:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
A Los Angeles Class-os topicban ha jól emlékszem képekkel illusztrálva már leírtam. De nem sok értelmét látom leírkálni, ha fotomaratást írsz google ba nagyon sok verziót találsz. Én azt a stílust csinálom ami alap esetben veszélyesnek van minősítve:) Azt inkább nem írnám le. Egyébként ha veszel fotolakkot meg más kiegészítőt szinte mindegyiken rajt van mit hogyan kell csinálni. Üdv Laci! |
Szerző: | Dragon [ 2011 okt. 11. - 15:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia Laci! A vasalós technikát nem próbáltad még? Kevésbé macerás és talán olcsóbb is ha van kéznél lézernyomtató. |
Szerző: | Dragon [ 2011 okt. 11. - 15:05 ] |
Hozzászólás témája: | |
Bővebb leírás ITT! |
Szerző: | sry [ 2011 okt. 11. - 16:19 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszönöm a tájékoztatást, mondtam és, hogy maradi vagyok. Na de ezt nem ússzátok meg ilyen könnyen . Az OK, hogy nyáklemezen így maratok, de mi van mondjuk ha 0,2 mm-es trombitarézbe maratnék? Akkor nem "rág alá" a vasklorid? És mi van a másik oldallal? Oda kéne egy szintron, tükörkép rajz, mert az el nem tudom képzelni, hogy azt hogy lehet pontosan illeszteni... Üdv.: SRY |
Oldal: 4 / 12 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |