SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Nekem érdekes................... http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=38&t=2359 |
Oldal: 4 / 4 |
Szerző: | Tamásbá [ 2013 nov. 27. - 8:01 ] |
Hozzászólás témája: | |
http://schmalspur.bahnen.at/ Club Bregenzerwaldbahn - Múzeumvasút . Bregenzerwaldbahn 2010 http://www.youtube.com/watch?v=lwy1gtrBkCM http://www.youtube.com/watch?v=2xTXnIQ__Fo ( HOe modell!!!) ein Tag beim Bregenzerwald Bahn in h0e http://www.youtube.com/watch?v=bTcAWPtJ7Eo Bregenzerwaldbahn im Modell http://www.youtube.com/watch?v=dpHI49Fwbuc Bregenzerwald Bahn im Modell http://www.youtube.com/watch?v=CmfYYxUf7U4 http://www.waelderbaehnle.at/ http://www.waelderbaehnle.at/geschichte Történelem A Wälderbähnle (Bregenzerwaldbahn) a Wälderbähnle (örökség vasút) Végére a 18. Században, az áruszállítás és ki a Bregenzerwald értékben az öszvér számokat. Nem volt egészen a korai 19. Században épültek módon kocsi forgalom. Előrelátó egyének, azonban úgy vélték, az utat, mint az éltető eleme a völgy. Ez várható volt, hogy "Előnyei Ipari, Kereskedelmi és Idegenforgalmi érték növekedése a föld, az állattenyésztés és a jobb munkalehetőségek a helyi munkások." Továbbá, a "veszteséges rönkszállító az Bregenzerache kellett volna véget." Első ötlet: Három évvel megnyitása előtt a "K. & K. Vorarlberg vonat "a Lindau, hogy Bludenz, azt erdész Johann Koderle a Bezau az építési lovas vasút Bregenz Au. Első kérelem: 1891 megkérdezte a konzorcium, az illetékes minisztérium Bécsben a támogatás egy Schmalspurahn Bregenz a Bezau. Az építkezés kezdete: 7 Szeptember 1900 bemutatta az úttörő ünnepségen a "Riedener Tunnel" az építkezés kezdete dar. Ezer munkavállalók Trentino, Szlovénia, Horvátország és Magyarország használtak az építkezés során. Sem a megsemmisítése az épületek árvíz az Ach-völgyben (1901), sem a csőd az építési vállalat (1902) jelentősen késleltetheti az építési idő. Gördülőállomány Steam mozdonyok Diesel mozdonyok Autó Speciális járművek Áttekintés http://www.waelderbaehnle.at/fahrzeuge/wagen http://www.youtube.com/watch?v=Dnaj732GqqU Tamásbá |
Szerző: | Tamásbá [ 2013 nov. 28. - 15:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Gurktalbahn! Gurktalbahn 2011 http://www.youtube.com/watch?v=gFdZzjd3Uuo http://www.youtube.com/watch?v=CPice8cGvck http://www.youtube.com/watch?v=CvpJ8gHGqps http://www.youtube.com/watch?v=Aq6fFb2rb0k http://de.wiki-videos.com/video/Gurktalbahn http://schmalspur.bahnen.at/strecke10.php http://schmalspur.bahnen.at/strecke10.php?bild=11 http://de.wikipedia.org/wiki/Gurktalbahn Gurktalbahn Treibach-Althofen - Kis Glödnitz Földrajzi adatok Kontinens Európa Ország Ausztria Állami Karintia Távolság-alapú adatok A pálya hossza: 28.8 km Gauge: 760 mm ( bosnyák nyomtáv ) Legenda Head állomás - út kezdete 0.0 Treibach-Althofen átmenet Rudolf web 615 m tengerszint feletti magasságban. A. Állítsa a pályán 1600 Hohenholz 3259 Pöckstein-Zwischenwässern 595 m tengerszint feletti magasságban. A. 5290 Hacklwirt leromlott útvonal 603 m tengerszint feletti magasságban. A. 6632 Drahtzug 608 m tengerszint feletti magasságban. A. 8295 Gundersdorf 619 m tengerszint feletti magasságban. A. 9802 Mellach 621 m tengerszint feletti magasságban. A. 12,673 Strasbourg 637 m tengerszint feletti magasságban. A. 16,987 Gurk 661 m tengerszint feletti magasságban. A. 18,645 Draschelbach 670 m tengerszint feletti magasságban. A. 20,145 Prosegger 675 m tengerszint feletti magasságban. A. 21,367 Zweinitz 678 m tengerszint feletti magasságban. A. 25,555 Weitensfeld 700 m tengerszint feletti magasságban. A. 27,612 Altenmarkt 717 m tengerszint feletti magasságban. A. 28,849 Kis Glödnitz 724 m tengerszint feletti magasságban. A. Megnyitása Gurktalbahn Képeslap 1900 kis vasútállomástól, és a vonat mozdony Glödnitz T.3 Irányok Bill a stop Hohenholz A Gurktalbahn egy 1898 eredetileg megbízást a keskeny nyomtávú vasút a Karintiában , amely ma már csak az út egy részén, mint a múzeum vasúti foglalt. 1974 ebben a szakaszban újra megnyitotta az első osztrák múzeum vasút. A Gurktalbahn a 19. Században, amikor a fő vasúti vonalak már beépített Ausztriában, mint a szárnyvonal a Déli Vasút tervezték. A normál nyomtávú bizonyult pénzügyileg nem életképesek, így kitért a keskeny nyomtávú vasút a 760 mm-es. Az útvonal felülvizsgálat 26-án 27 Made júniusban 1894-ben a tervek 1896-ban. Az építőiparban a vállalat " Stern & Hafferl " megbízásából, kezdődött a munka decemberben 1897-ben. Mint egy üzemeltető cég alakult 10 Máj 1898 a "Gurktalbahn AG székhelye Bécsben alakult. 9 Október 1898 a Gurktalbahn avatták fel, a nap után a tervezett vasúti forgalom kezdődött. A használat első három volt a Krauss iroda Linz beépített tartályban mozdony a sorozat T . A pálya lánc Treibach-Althofen a Déli Vasút és vezette végig a Gurk a strasbourgi után Kleinglödnitz . A tartomány volt 1 Január 1932 államosították, és ettől kezdve a BBO működik. A növekvő motorizáció a lakosság csökkent, 1950-es években, a bevételek a 1960-as években, a beállítás Gurktalbahn először figyelembe. 5- Június 1968 volt a kisiklás miatt kimosás a pályán. Az osztrák közlekedési minisztérium aztán jött a felkérésére ÖBB lezárása az útvonal a 26 November 1968 döntését részben. Az utas forgalom leállt teljesen eltávolították a számokat Gurk. Között Strasbourgban és Treibach igény bölcs teherforgalom megmaradt kérésére az ügyfél. Per 14 Február 1972 volt, hogy nem költségmegtérülés végül felhagyott még ez a forgalom. Ugyanebben az évben a vasút megkezdődött az eltávolítást. A jó három kilométeres közötti szakaszának Treibach-Althofen és Pöckstein-Zwischenwässern maradt. Itt megy 1-től Június 1974 egy eredetileg az "Egyesület a karintiai vasútbarátoknak" működő múzeum vonatot. A klub már 4 Alapították 1969 áprilisában, és eredetileg megpróbált egy múzeum megőrzése Gurktalbahn a Gurk. A Gurktalbahn volt az első múzeum vasúti Ausztriában, és utazott a nyári hónapokban. A jelenlegi üzemeltető egyesület Gurkthalbahn-karintiai Múzeumvasút 1974 óta. Tamásbá |
Szerző: | Tamásbá [ 2013 nov. 29. - 9:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Feistritztalbahn! http://www.youtube.com/watch?v=-X9-7qCCk_E http://www.youtube.com/watch?v=_TtnXbJDCpE http://www.youtube.com/watch?v=g09zJ7gZwpE http://www.youtube.com/watch?v=RzOfJt6Xt2o http://www.youtube.com/watch?v=XPl5zGcQP34 http://www.youtube.com/watch?v=zNo5niZ4uRw http://schmalspur.bahnen.at/strecke07.php http://schmalspur.bahnen.at/strecke07.php?bild=30 A Feistritztalbahn egy keskeny nyomtávú vasút a nyomtáv 760 mm- Stájerországban , a még mindig a Weiz után Birkfeld vezet. Egyszerűsített magassági profil Az útvonal Mai tulajdonosa a stájer tartományi vasút állás vasútvonal-ben alakult, 1911 nyitotta között Weiz és Birkfeld. Az eredeti helyi vasút-AG Weiz-Birkfeld megbízta a császári Osztrák Államvasutak és a menedzsment a vasútvonal. A kapcsolat a normál nyomtávú vasúti hálózat zajlik Weiz pályaudvar, a végállomás a normál nyomtávú vasúti pálya ország falu Weiz . Az építőiparban a folytatás után a patkányok alatt volt az első világháborúban kezdődött, de kellett hiánya miatt, a munkaerő újra. 1.922 szakasz volt, összekötő vonat a lignitbánya tett patkányokban műveletet, amíg 1930 -ben a nyitás, mint egy állami vasút. A további építése tervezett 1918 Rettenegg [1] soha nem valósult meg. Ezért nem volt kapcsolat a Feistritzwerke Erdei Vasút a Rettenegg felett Fröschnitzsattel a Semmering vasút , ahogy néha állította. Gőzmozdony Kh.101 in Weiz Steam vonat 83180 Weiz, a háttérben a Weizberg templom . 1942-ben, a vasúttársaság a birtokában az akkori Reichsgau Stájerország és így, miután a második világháború egészen a stájer tartományi vasút. A lezárás a bánya patkányok 1960-ban vezetett eltűnése a fő fuvaroztatók patkányokban, az általános motorizáció , hogy a visszaesés az utasszám utasforgalom. Ennek ellenére, az ország vasút arra törekedtek, hogy működni segítségével dízelmozdonyok a sorozatból VL 11-16 korszerűsítése és az új vagonok. 1971-ben, mint a Murtalbahn a tervezett vasúti szolgáltatás segítségével gőzmozdonyok mérsékelt sétát vezetett be, amely gyorsan szerves részévé vált a turisztikai kínálata a térség. A beállítás után a tömegközlekedés része Birkfeld patkányok (1971) és az Weiz-Birkfeld (1973) és eltávolítását a pálya rendszerek Birkfeld patkányok (1981), a Bummelzugbetrieb által szervezett egyesület "Club U44, barátai Feistritztalbahn" 1994 óta. Teherszállítás továbbra is részben Weiz - Oberfeistritz működtetett futó menetrend fő rakomány talkum a külszíni a Rabenwald a Luzenac Naintsch ásványi munkák a Rio Tinto Group tagja. A folyamatos létezése áruszállítás tehát erősen a gazdasági sikere egy ügyfél függő. Az útvonal áthalad három alagút és több mint néhány jellegzetes viaduktok. A leghosszabb a Grub viadukt, 276 méter hosszú. [2] Magánkezdeményezések javaslatot tartalmazhat az utas a Feistritztalbahn óta ismét 5 versenyző buszok és elővárosi buszok fog irányulni, a tömör időrendi sorrendben, és a vasúti közlekedés, a gyakorlati és a még gyorsabb lenne. Jelenleg vizsgálják, hogy a Feistritztalbahn a hidak, alagutak és jól megőrzött állomások műemléképület. [ Tamásbá Model Tram Brill Lisboa HOe http://www.youtube.com/watch?v=w6EBN5KfHaQ Model Railroad Turntable in scale HOe http://www.youtube.com/watch?v=LFHuUm8GBi4 |
Szerző: | hajóács1948 [ 2013 dec. 21. - 21:23 ] |
Hozzászólás témája: | Kellemes Ünnepeket. |
Üdv hajóács. |
Oldal: 4 / 4 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |