Gurktalbahn!
Gurktalbahn 2011
http://www.youtube.com/watch?v=gFdZzjd3Uuohttp://www.youtube.com/watch?v=CPice8cGvckhttp://www.youtube.com/watch?v=CvpJ8gHGqpshttp://www.youtube.com/watch?v=Aq6fFb2rb0khttp://de.wiki-videos.com/video/Gurktalbahnhttp://schmalspur.bahnen.at/strecke10.phphttp://schmalspur.bahnen.at/strecke10.php?bild=11http://de.wikipedia.org/wiki/GurktalbahnGurktalbahn
Treibach-Althofen - Kis Glödnitz
Földrajzi adatok
Kontinens Európa
Ország Ausztria
Állami Karintia
Távolság-alapú adatok
A pálya hossza: 28.8 km
Gauge: 760 mm ( bosnyák nyomtáv )
Legenda
Head állomás - út kezdete
0.0 Treibach-Althofen átmenet Rudolf web 615 m tengerszint feletti magasságban. A.
Állítsa a pályán
1600 Hohenholz
3259 Pöckstein-Zwischenwässern 595 m tengerszint feletti magasságban. A.
5290 Hacklwirt leromlott útvonal 603 m tengerszint feletti magasságban. A.
6632 Drahtzug 608 m tengerszint feletti magasságban. A.
8295 Gundersdorf 619 m tengerszint feletti magasságban. A.
9802 Mellach 621 m tengerszint feletti magasságban. A.
12,673 Strasbourg 637 m tengerszint feletti magasságban. A.
16,987 Gurk 661 m tengerszint feletti magasságban. A.
18,645 Draschelbach 670 m tengerszint feletti magasságban. A.
20,145 Prosegger 675 m tengerszint feletti magasságban. A.
21,367 Zweinitz 678 m tengerszint feletti magasságban. A.
25,555 Weitensfeld 700 m tengerszint feletti magasságban. A.
27,612 Altenmarkt 717 m tengerszint feletti magasságban. A.
28,849 Kis Glödnitz 724 m tengerszint feletti magasságban. A.
Megnyitása Gurktalbahn
Képeslap 1900 kis vasútállomástól, és a vonat mozdony Glödnitz T.3
Irányok Bill a stop Hohenholz
A Gurktalbahn egy 1898 eredetileg megbízást a keskeny nyomtávú vasút a Karintiában , amely ma már csak az út egy részén, mint a múzeum vasúti foglalt. 1974 ebben a szakaszban újra megnyitotta az első osztrák múzeum vasút. A Gurktalbahn a 19. Században, amikor a fő vasúti vonalak már beépített Ausztriában, mint a szárnyvonal a Déli Vasút tervezték. A normál nyomtávú bizonyult pénzügyileg nem életképesek, így kitért a keskeny nyomtávú vasút a 760 mm-es. Az útvonal felülvizsgálat 26-án 27 Made júniusban 1894-ben a tervek 1896-ban. Az építőiparban a vállalat " Stern & Hafferl " megbízásából, kezdődött a munka decemberben 1897-ben. Mint egy üzemeltető cég alakult 10 Máj 1898 a "Gurktalbahn AG székhelye Bécsben alakult.
9 Október 1898 a Gurktalbahn avatták fel, a nap után a tervezett vasúti forgalom kezdődött. A használat első három volt a Krauss iroda Linz beépített tartályban mozdony a sorozat T . A pálya lánc Treibach-Althofen a Déli Vasút és vezette végig a Gurk a strasbourgi után Kleinglödnitz .
A tartomány volt 1 Január 1932 államosították, és ettől kezdve a BBO működik. A növekvő motorizáció a lakosság csökkent, 1950-es években, a bevételek a 1960-as években, a beállítás Gurktalbahn először figyelembe. 5- Június 1968 volt a kisiklás miatt kimosás a pályán. Az osztrák közlekedési minisztérium aztán jött a felkérésére ÖBB lezárása az útvonal a 26 November 1968 döntését részben. Az utas forgalom leállt teljesen eltávolították a számokat Gurk. Között Strasbourgban és Treibach igény bölcs teherforgalom megmaradt kérésére az ügyfél. Per 14 Február 1972 volt, hogy nem költségmegtérülés végül felhagyott még ez a forgalom. Ugyanebben az évben a vasút megkezdődött az eltávolítást.
A jó három kilométeres közötti szakaszának Treibach-Althofen és Pöckstein-Zwischenwässern maradt. Itt megy 1-től Június 1974 egy eredetileg az "Egyesület a karintiai vasútbarátoknak" működő múzeum vonatot. A klub már 4 Alapították 1969 áprilisában, és eredetileg megpróbált egy múzeum megőrzése Gurktalbahn a Gurk. A Gurktalbahn volt az első múzeum vasúti Ausztriában, és utazott a nyári hónapokban. A jelenlegi üzemeltető egyesület Gurkthalbahn-karintiai Múzeumvasút 1974 óta.
Tamásbá