BLS Lötschberg Vasút-
https://www.google.hu/search?q=l%C3%B6t ... 80&bih=649http://www.youtube.com/watch?v=IDX8Z_kij2Ahttp://www.youtube.com/watch?v=9MfWTDLUoF4http://www.youtube.com/watch?v=MLZLCVM_QHohttp://www.youtube.com/watch?v=nh6GfiX5Ys4http://www.youtube.com/watch?v=1qKcPHfAk4Ehttp://www.youtube.com/watch?v=5JEQzwM7PmUhttp://www.youtube.com/watch?v=o_FVC5UnQk4A BLS Lötschberg Bahn AG egykori magánvasút társaság Svájcban . A normál nyomtávú vasúti hálózata 245 kilométer hosszú, ez volt az egyik legnagyobb magán vasút Svájcban. Ő szórakoztatta az észak-déli irányú forgalom (teher-és gördülési autópálya) keresztül Lötschberg ( Lötschberg ) volt regionális közlekedési Nagy- Bern felelős. Azt is futott a hajókirándulás a Thun - és Brienz . A BLS Lötschberg Bahn AG-ben alakult, 2006 júniusában a Regionális medence (RM) az új BLS AG egyesült, az új cég, hiszen 27 Működési 2006 júniusában.
Története [ szerkesztés ]
A BLS volt 27 Július 1906 néven Berni-Alpok Vasúttársaság Bern-Lötschberg-Simplon az építőiparban a Lötschberg vonal alakult. Mivel a 24. Július 1901 már vezettem Spiez által Frutigen a Spiez-Lenk vonat , és ez a vonat 1 Jan 1907 a SFr. 3'558'680 .67 által elfogadott BLS. Az első pillanatfelvétel funkcióval 15 Október 1906 bejelentette, hogy indul az építés, a lötschbergi alagút az. Ugyanebben az évben a Simplon-alagút az SBB befejeződött. 1911-ben, a lötschbergi alagút (hossz 14'612 m) között volt Kandersteg és Goppenstein áttört. Mivel a felhajtó rámpák épültek elkészült mindkét oldalon, 15 Július 1913, a folyamatos működés Spiez hogy Brig venni.
A már megnyitása óta 15.000 V-os és 16 2/3 Hz villamosított és 33 alagút, 3 lavina galériák, valamint 22 híd meglévő Lötschberg tengely vált fontos vasútvonal nemzetközi forgalomban, különösen az elzászi és Olaszországban ( Domodossola ). Az első, mint a vizsgált jármű nyomvonalának prekurzorok az elektromos üzemmódban, mert November 1910 elektromosan betreiebene Spiez-Lenk épült eredetileg 15 Hz-re. A rendszert állítottuk be 16 2/3 Hz megkezdése után 1913-ban a kormány Poroszország, Bajorország és Baden szilárdan rögzített 16 2/3 Hz vonat frekvencia. Ez a változás lehet végrehajtani anélkül, hogy jelentős szerkezeti változások, csak a fordulatszám-szabályozó, a generátorok kellett igazítani.
1- Január 1913 egyesült a BLS Thun vasút (TSB), amellett, hogy a Lötschberg útvonal (Spiez-Brig) tartalmazza azokat a továbbiakban az utat Scherzligen ( Thun ) Spiez- Interlaken - Bönigen és gőzhajózási a Thun-tó és a tó Brienz. 1915-ben volt a távolság a Münster-Lengnau-Bahn (MLB), de jogilag a kezdetektől része a BLS.
Között BLS és az azt követő vasúttársaságok, az elejétől üzemi megállapodás:
A Spiez-Erlenbach-Bahn és a Erlenbach-Zweisimmen vasút 1942-ben létrejött egy 35 km hosszú Spiez-Erlenbach-Zweisimmen-Bahn (SEZ);
A Gürbetalbahn és a Bern-Schwarzburg-Bahn 1944-ben egyesült a 52 km hosszú, Guerbetal-Bern-Schwarzburg-Bahn (GBS);
A 43 km Bern-Neuenburg-Bahn (BN).
Ez a "közösen működtetett vasutak" voltak, jogilag független társaságok saját igazgatósági. Menedzsment és az érintett művelet a BLS (és mielőtt a TSB), ezért a személyzet és a járművek is használják bőségesen. Csak a gördülőállomány beszerzések kellett dönteni az adott az igazgatóság, ezért az egyéni különbségeket figyeltek meg. Ez a vasúti vállalatok többségi tulajdonában Kanton Bern , az akkor nagy szén-hiány után úgy döntött, az első világháború, a kormányrendelet, a vasutak villamosítását, és azonnal elrendelte a szükséges mozdony, amely a vasút a becenevet Berni rendelet számokat vagy a megfelelő mozdonyok a név rendelet Mills szerzett.
Miután az Elzász és Lotaringia 1918 elment Franciaországba, az eredeti cél tranzit Franciaország tolódott át Grenchenberg alagúton a határátkelőhely Basel. De hála az egyre növekvő teherforgalom Németország és Olaszország között, és utazik a Wallis, a BLS nincs hiány a forgalom.
Mivel az 1950-es évek, a BLS működtet autós vonat a Lötschberg alagútban. Így a nagy kitérőt is hajt át a Genfi-tó régióban kerülni.
1992 óta a Lötschbergbahn van az egész dupla. A szükséges munka 1977-ben is. Kérésére a Szövetség, amely 1906-ban megközelítette a társfinanszírozás, a lötschbergi alagút épült doppelspurig és előkészítette a bekötőutak építése során a kétvágányú.
1997-ben, a SEZ, GBS, BN egyesült a BLS a BLS Lötschberg Bahn AG . 2000 írt alá az alapvető megállapodást SBB és a BLS. Ez határozza meg, többek között, hogy a BLS SBB regionális közlekedési ( S-Bahn Bern ), a Regio Express vonatok Bern-Luzern veszi át, és az SBB cserébe távolsági forgalom a BLS hálózaton. A 12. 2004 decemberében a szerződést végre.
Tamásbá