Wassertalbahn!
https://www.google.hu/search?q=wasserta ... 80&bih=612http://www.youtube.com/watch?v=5jJl-nHHElUhttp://www.youtube.com/watch?v=fGmAoHWi4Xshttp://www.youtube.com/watch?v=HZPbff9wbx0http://www.youtube.com/watch?v=Dn99sWCqSfUhttp://www.youtube.com/watch?v=vZgjU5Y_siIhttp://www.youtube.com/watch?v=6BxdMJaCGvwhttp://www.wassertalbahn.ch/http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mocanita.JPGhttp://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... ului_1.jpghttp://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... _train.jpghttp://www.rumaenien-info.at/de/sehensw ... ldbahn/366http://www.cffviseu.ro/content/de Az erdei vasút VISEU DE SUS; Viseu de Sus található a kerület Máramaros északi Romániában, a torkolatánál Vaserul és Viseul. A Felső-Wischau hogyan Viseu de Sus hívják németül, a faipar nagy hagyománya van. De különösen a vezetékeket a CFF Viseu de Sus úton és a folyó völgyében Vaser. A nagy fűrésztelep komplexum, az erdei vasúti depó és kiterjedt workshop szárnya fekszik északkeleti helység szélén. Kiterjedt töltési eszközök betöltve, a nyers naplókat, hanem vágott fát a fűrésztelep normál nyomtávú autók. Az, hogy a kocsi, hogy a CFR állomás előtt az érintett a CFF Normalspurloks. Az átutalás pálya volt szerelve egy harmadik sín, hogy a keskeny nyomtávú járművek utazhattak az útvonalat, hogy egy kicsi, fafeldolgozó üzem a bankok a Viseu folyó. Most van egy új cég - létrehozta a RG Wood, most már a számok is megosztott, valamint a román hadsereg, azaz a saját pályán autó a laktanya közelében, az ukrán határ. A legérdekesebb idő Viseu egykor kétségtelenül a hétfő, amikor az erdei munkások hozták, hogy a munkahelyek a hegyekben. Ez visszás általában legfeljebb három vonatokra: állt az első egy vagy két, amely élelmiszerrel kocsik szállították, és 5-6-autók. Személygépkocsi volt a rendeltetési helyére. A Botizu egy autó jött vissza faina két, hogy a gyakran csak 2 autó Coman, az utolsó állomáson el. Ez a kép, a könyv célja, hogy hozzájáruljon a
http://www.schmalspurfreunde.ch.vu.
A Wassertalbahn elkészült 1932-ben , és az állam által működtetett CFF . A vonat fut a pálya a pálya szélessége 760 milliméter - az úgynevezett bosnyák nyomtávú - völgyén keresztül Vaser a határ menti területen Ukrajnával. Ez az ingatlan 2003 óta a legnagyobb munkaadó a város Viseu de Sus , a fűrésztelep RG Wood Company s.r.l. .
A termelési vonatok szállítására fa meghajtó hétfőtől szombatig naponta többször az erdőkben , a Kárpátok bele , hogy több terhelési pontokon , a kicsapódott fát lefelé a fűrésztelep . A vasút is szolgál még szállítására erdei munkások , hogy a munkahelyükön . Általában ezek mennek hétfőn az erdőben fel szombat és vissza. Közúti járművek és nehéz berendezések erdészeti felhasználás hiánya, az erdei utak - csakúgy, mint a szarvasmarha - is vasúton szállítják. A vonatok üzemeltetését végzik a jogállamiság kilenc alkalmazottat foglalkoztató : kettő a mozdonyvezetők , a vonat karmester , a technikus és öt Brakemen .
1952 egy oldalsó vonal a pálya háromszög Novat Delta Izvorul Boului ben épült Novat völgyben. 2008 , a művelet a már rövidült Betîgi távolság készlet. 2011 tavaszán lopások észlelt a pálya , hogy az RG Wood úgy döntött, az üzemeltető , hogy szerelje le a útalap a Betîgi . Így , az út véget ér ma Poiana Novat .
A felépítmény nem hasonlítható a modern köz- vasút áll a fény közvetlenül szögezve fából készült talpfa vasúti szakaszok csavarozott vasúti ízületek. Mivel a pálya helyzete és az akadályokat , mint a sziklák alá , vagy kidőlt fák, viszonylag gyakori , hogy az autók kisiklott . Miatt rossz pálya körülmények között a lejtők és a teherszállítás , a vonatok általában csak sebességgel átlagosan 10 km / h az úton. A közel 30 km hosszú út Faina , amíg a fűrésztelep így körülbelül három órán keresztül.
HA EZ SEM ÉRDEKES AKKOR ÉN MÁR MÁST NEM TUDOK PRODUKÁLNI??!!
Tamásbá