A helyi vasút Innsbruck Hall in Tirol.
http://www.youtube.com/watch?v=Ep-fNx-ycfU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=_-N5QEJoo0Uhttp://www.youtube.com/watch?v=S9LOZBh9O8Ihttp://www.youtube.com/watch?v=tVcHwmNz-3Qhttp://www.youtube.com/watch?v=UVWQlFztDNohttp://www.youtube.com/watch?v=vwWt_vdzosQhttp://www.youtube.com/watch?v=merst0ZLzeshttp://www.youtube.com/watch?v=tVcHwmNz-3Qhttp://www.miniaturbahn.at/product_info ... ts_id=7121http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... trasse.jpghttp://hampage.hu/trams/tmb/http://hampage.hu/trams/tmb/img_7671.jpghttp://hampage.hu/trams/tmb/img_7642.jpghttp://hampage.hu/trams/tmb/img_7643.jpghttp://hampage.hu/trams/tmb/img_7628.jpghttp://www.tmb.at/railways/index.php?la ... ilway&id=2http://www.nelso.com/at/place/341717/http://www.nelso.com/at/place/341717/photo/328035http://www.nelso.com/at/place/341717/photo/328034http://wikipedia.qwika.com/de2en/Localb ... l_i._TirolA helyi vasút Innsbruck Hall in Tirol , még a "(régi) Haller", "négy" (az út vezetett 1909-ben, a 4-es számú), vagy "Haller vonat" néven, egy keskeny nyomtávú vasút a Innsbruck által a tiroli Hall (state of Tirol ), a működtette ugyanaz a cég.
A méteres nyomtávú helyi vasúti összekötő fővárosa Tirol Innsbruck és a környező települések Rum , Thaur és terem .
Története [ szerkesztés ]
A cég Localbahn Innsbruck Hall in Tirol (LBIHiT) volt 1889-ben, a koncessziót nyújtott a méteres nyomtávú szárnyvonal a Wilten Innsbruck, Muehlau , rum és Thaur működni Hall szerint. Az üzemi állomás található Wilten lábánál Bergisels , és ezért is Bergiselbahnhof néven. A vonal-ben nyitották meg 1891-ben. Kezdetben a cég kilenc kéttengelyű vierfenstrige oldalkocsi és nyolc kéttengelyes mozdony áll. 1900, egy másik 20 oldalkocsi azonos típusú vásárolt, öt közülük csak dreifenstrige Sommerbeiwagen végeztünk.
Kiegészítve ezt vasútvonal is megkezdése előtt az első világháború koncessziós dokumentumokat az interneten a falvak Höttinger Au felett Martha falu után Mils alakult. Különösen a cut-off a helyi vasútépítés St. Nicholas északra Inns így remélte, hogy javítsa a közlekedési helyzet és Építsen szerepét a lényeg, hogy a nagy utat - a régi kapcsolatot a falu észak-keleti részén, a város. A projekt soha nem hajtották végre. [1]
1909 volt az átalakítás, a web a DC feszültséget. Ez a nyolc négytengelyes motorkocsik volt a kocsi és a kocsi gyári, vas-és fém öntöde John Weitzer megrendelhető Graz. A városban futott 500 V DC, a Muehlau a Hall-feszültség volt 1000 volt. Később, a feszültség-ra növeljük, 600 vagy 1200 voltot. A villamosítás a vonal, az új vonal rendszert vezettek be, a vállalat működik ebben az időben még néhány sor a városban. Így megvan a Haller - ahogy most népszerű említett - a jel vonal "4". A lakókocsik elektromos működés átalakított (elektromos fűtés és világítás, részben Solenoidbremsen ), valamint az új, fehér-piros színű bevezetett rendszer a 4. sor (korábban zöld, tiroli tartományi címer a hajó oldalán), amely fennmarad, amíg a megszűnése a vasúti volt.
1927-ben a cég vette az Innsbruck központi hegyi vasút (jelenleg 6. sor), ami szintén utazott 1936-ban módosított hegyi útvonal Haller motorkocsi.
1929-ben Haller aztán végre csak addig, amíg Wiltener Platz (ma Kaiserschützen hely), ahol is a terminus 3 volt. Miután az építkezés az új híd Mühlauer 1939, a végállomás volt, majd az egykori Déli pályaudvar, a fő vasútállomás ma, laza.
1941-ben a cég már a nyilvános közlekedési átnevezett (IVB), és egyesült a számos magán autóbusz-társaságok.
Részeként az előkészítő munka a téli olimpia 1976-ban a komplex közúti csomópont épült a területen az északi oldali hídfőt ma Grenoble hídon. A villamos kellett volna futtatni a föld alatt van, amelyet a Tanács elutasította a magas költségek miatt, és végül együtt, akkor szükség szélesítése Hallerstraße legfeljebb hat sávos volt a fő oka beállítására az interneten.
25 Július 1974 a vasút ezért módosítani és tette sok a motorkocsik és pótkocsik múzeumok és a vasút szerelmeseinek. A motorkocsi a 3. és a 4., melyek az alapítvány motorvonatok a középső hegyi vasút, még mindig megőrizte a működésükhöz. Motorkocsik 2. és 3. ma is láthatók, mint egy működő motorkocsik és során különleges utak a IVB.
Tamásbá