SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 ápr. 16. - 23:46

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Villamos Vasútak.
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 29. - 23:15 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 4
Ebbe a topikban a városi villamos vasútak világát szeretném bemutatni .

Üdv hajóács.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 06. - 7:29 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Európai városi villamosvasutak.

Sok terepasztalon látni nagyon szépen kialakított villamos vasúti hálózatot.
Ebben a témában szeretnék segítséget adni.

https://www.google.hu/search?q=Strassen ... 80&bih=649

http://www.fotocommunity.de/motive/strassenbahnen/2712

http://www.youtube.com/watch?v=iX65OV8KFRo
http://www.youtube.com/watch?v=wCoOw9U9xCo

Tudom, hogy már volt ez a téma, de most érdemes újra megnézni!

A helyi vasút Bécs-Baden , szintén bécsi helyi vasút vagy Badner Bahn nevezzük, a helyi vasút Greater Bécsben , és használja a vállalat bécsi helyi vasút (WLB) működik. A cég működik, mind a vasúti infrastruktúra-vállalat , valamint a vasúti közlekedési vállalatok .
A 27.2 km hosszú vasútvonal vezet Schedifkaplatz Bécs város kerületi Meidling után Baden , hol végződik a Josefsplatz. A vasút villamosított , és következetesen a Baden le, hogy egy 2.3 km hosszú, egyvágányú szakasza kétvágányú meghosszabbítható. Minden nap a helyi vasúti 35.000 embert szállított [1] , hogy a kelet-Transport Association Region (VOR) integrált.

A vonatok és onnan Baden fut non-stop és a Bécsi Opera , a központja a fővárosban. Északra az állomás Schedifkaplatz használják azt a hosszú 3,2 kilométer, elsősorban a hálózati villamos Bécsben vannak Wiener Linien felelősek az infrastruktúra. Az egyetlen kivétel egy körülbelül 900 méter hosszú szakaszon a területen Wolfganggasse, ahol csak a pályák a WLB távon.

Kép
Helyezzünk között Baden Baden és Josefsplatz Leesdorf villamos mérsékelt helyett működik. A többi pálya a Badner Bahn azonban a teljes elérési út egyes részeit ez is fuvar kínálnak. A vasúti hálózat az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB), ez kapcsolódik a megálló területén Gutheil Schoder-Gasse és mások Traiskirchen.
Az utas Badnerbahn most szolgál összesen 22 vasútállomásokon és a buszmegállók . Ezen kívül, a 13. buszmegállók területén bécsi villamos, a Karlsplatz működik csak az irányt a Bécsi Opera. A helyi vasút kétvágányú bővült ma az egykori teherpályaudvar Baden Leesdorf. A többi útvonal egy sáv, az állomás Baden viadukt, mint a múló hurok kerül végrehajtásra. A végállomás Baden Josefsplatz két csonk pálya .
Az működött villamos útvonal a bécsi látásra hajtott. Ez vonatkozik az alagút szakasz során a villamos útvonal Unterpflaster alatti öv . Ez alól kivételt képeznek azok a szálai az állomás Matzleinsdorf tér és Kliebergasse ahol jel rendszerek műút biztonsági létezik. Azonban ezek tekinthetők meglehetősen hajlamos a meghibásodásra, és ezért gyakran ki a forgalomból. A fennmaradó távolságot Schedifkaplatz és fürdés jelzés mögött lefelé. Vannak nagy jelek, védő jelek, jel-utánzók és Verschubsignale, sőt, panelek, például a megengedett legnagyobb sebesség, vagy állítsa be a tanfolyamot.
Között a Bécsi Opera és Wiener Neudorf , a csúcsforgalomban , a 7,5 perces időközönként kínált. Ellenkező esetben az útvonal üzemeltetik 15 perces időközönként, kezdve körülbelül 22:00 óra, majd 30 perces időközönként. Az út több mint a teljes távolság körülbelül egy óra. Az idő szimmetria az ütemterv másfél perc múlva az óra, és így pontosan megfelel a szokásos Közép-Európában. Csak fél óra eltérés van egy pontjára, a menetrendek ezután eltolódott az egyik irányban körülbelül 15 perc alatt.

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:WLB_Oper_2.JPG
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... splatz.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... C3%9Fe.JPG
Kép
https://www.google.hu/search?q=lokalbah ... 80&bih=560

http://www.youtube.com/watch?v=fmi1fHIOy-4
http://www.youtube.com/watch?v=tht3Zu-wUVw

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 07. - 7:36 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Thüringerwaldbahn.

http://www.waldbahn-gotha.de/
http://www.youtube.com/watch?v=OIoNxJZfUp4
http://www.youtube.com/watch?v=_M0rrb-B3sk
http://www.youtube.com/watch?v=oPc9L3Vbg0k
http://www.youtube.com/watch?v=r76AQuIf-7g
http://www.youtube.com/watch?v=0uOvZ4pBvUk
http://www.youtube.com/watch?v=erWGUJolebY
http://www.youtube.com/watch?v=-g9rvPfA7Nw
http://vimeo.com/40098874

A Türingiai Erdei Vasút a regionális villamos a Türingia . Ez él Gotha induló északi peremén, a Türingiai erdő . Szűkebb értelemben a kifejezés Thüringerwaldbahn a 4. sor a Gotha villamos . Ez működik azzal a Türingiai Erdő és villamos Gotha GmbH ( TWSB ).

1897 között a kormány a hercegség a Szász-Coburg-Gotha és Gotha villamos zárt egy megállapodást, hogy építsenek egy szárazföldi vonatot. Három évvel később, megkapta a villamosenergia-AG korábban W. Lahmeyer & Co (EAG) a Frankfurt am Main , amelynek tevékenysége a villamos Gotha, az engedélyt ezen a pályán. Összesen kilenc útvonalakat terveztek, de eredetileg nem valósult meg. 21 November 1911 között volt a hercegség és az AEG szerződést írt alá az építési helyközi villamos erőmű, valamint a türingiai Erdei Vasút. 1912 vette át a türingiai villamos energia szállító cég Gotha , rövid az LG leányvállalata, AEG, az EAG. 4- 1914 júniusában megkezdődött. Ők már az első világháború és az infláció megállt, és 28-ig Június 1928 folytatódott. 17 Július 1929, az avatás a pálya, voltak a tíz motorkocsik , hét oldalkocsi és a poggyász autó a flotta. Megállapították, maximális sebessége 50 km / óra. Az üzemi feszültség 600 volt, az áramkör V egyenfeszültség rögzített.
Az 1930-as években élvezte a pálya annyira népszerű, hogy végeztek-ig 22-utak a nap. Volt, miközben aktívan használják mind a szakmai, valamint a kirándulási forgalom. A második világháború megkímélte az interneten sokáig. Csak a légitámadások a 6. Február 1945 felfüggesztéséhez vezettek műveletek. Miután az autópálya híd április Leina felrobbantották, volt egy részlege két részre. A művelet a két szakasz az útvonal lehet folytatni júliusban 1946-ban. Folyamatos passably ő még csak 30 1947 októberében, miután ők építették a hidat az autópálya újra.
1951-ben, ki a villamos Gotha VEB (K) Türingiai Erdő és villamos Gotha. 1-jén Október 1958 a vonalak ellátott számok és a web megkapta a 4-es számú 15 Május 1964 volt fordulva hurkot tett a fő állomás Gotha működik, másfél évvel később, 20-án December 1966, a hurok Tabarz követett a másik végén a pályán. 1-jén November 1971 Az új pálya nyílt meg belvárosában Walterhausen. A további építése több mint Fischbach hogy Winterstein elvetették.
A mai Türingia Vasúti vagy villamos-Gotha GmbH (TWSB Gotha), 15-én született Januárjában alakult 1991-ben. 23 2002 márciusában a fióktelep vitték kórházba Sundhausen működik. Egyes funkciói kisvasúttal is ezen új szakasza 1. sor Abból az alkalomból különleges események, mint például a medence feleknek vagy Boxberg fesztiválokon (többek között Freakstock ) szert vonatok és éjszakai forgalom speciális beállítást. A transzfer vonal a hátrameneti háromszög Walter Hausen viselő 2007 augusztusa óta, a sor számát 6.

http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 219132723&

http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 012175919&

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 08. - 8:00 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
https://www.google.hu/search?q=Strassen ... 80&bih=649

http://www.fotocommunity.de/motive/strassenbahnen/2712

Tram Innsbruck.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Eingeschneiter_ex-Hagener.jpg
http://de.wikipedia.org/wiki/Stra%C3%9F ... is_Fulpmes.

A villamos Innsbruck egy meterspuriges hálózat hossza 19,5 kilométer, ami működik a három sor. 1905, az elektromos 1. sor indult. Továbbá, a használata Stubaitalbahn hálózat villamosok az útvonalon, hogy innsbrucki főpályaudvar . Üzemeltetője a villamosra, a tömegközlekedési szolgáltatások és Stubaitalbahn GmbH .

A Stubai Valley Railway (1904)


Két motorkocsik a Mutterer viadukt 1904
A kis falu Fulpmes , a bejáratnál a Stubaital található, volt néhány hardver feldolgozó vállalatok. Ezért kellett tenni jobb közlekedési összeköttetés a Stubai-völgyben. Mivel 1903-ban a Sillkraftwerk megnyílt Innsbruckban, volt rengeteg energiát egy villamos meghajtású vasúti útvonal is. Is, ott volt már az előzetes tervezés szakaszában a villamos Innsbruckban. Így a létesítmény a helyi vonat, úgy döntöttek, hogy a Déli pályaudvar és a Bergisel, majd az égő úton keresztül a falvak Natters , anya , Kreith és Telfes kell vezetnie Fulpmes. Így a Déli pályaudvar is csatlakoztatható a villamos hálózat és megteremtette az alapot a városi villamos, Fulpmes másrészt volna nyújtása tömegközlekedés. Mivel az AEG Unió akarta tesztelni a technológiát a váltakozó áramú motorok és szándékában állt pénzügyileg hozzájárul az építőiparban a vasút, a választás a villamosenergia-rendszer csökkent egyfázisú váltakozó áram 42,5 Hertz . A helyi vasúti vonatokat kell a szárazföldi útvonalon a vasútállomás lábánál a Stubai-völgyben, hogy Fulpmes Bergisels 2500 V futtatni, és vezetni az útvonalon a Déli pályaudvar és a Stubaitalbahnhof ugyanaz, mint a villamos a 600 voltot. Ez volt Aktiengesellschaft Stubaitalbahn (AGSt.B) alapította. 1903-ban megkezdődött az építkezés a szárazföldi részt, és 31 Július 1904-ben nyitotta meg. A művelet a LBIHiT . Ugyanakkor a jelenlegi rendszer találták éretlen, ezért volt számos zavarokat a műveletet. Ezért az üzemi feszültsége 500 V volt a város DC választja, vonzerejét Stubaitalbahn csökkent valamelyest, mert most nem volt a kapcsolat, hogy a Déli pályaudvar. Bár voltak a következő években újra és újra azt tervezi, hogy vezesse a weben, hogy a saját út a Déli pályaudvar, de aztán nem sikerült, hogy a rossz pénzügyi helyzetét a társaság.

http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 630093810&
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... trasse.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... en_IVB.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bw_147_tmb.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... t_igls.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... ram_60.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... _amras.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... remise.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... _Amras.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... 8ax-TW.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... lgasse.jpg

Linie 6 – Bergisel bis Igls
A Stubaitalbahn a 18.16 km hosszú keskeny nyomtávú szárnyvonal az Innsbruck után Fulpmes -ben Tirolban . A méteres nyomtávú szárnyvonal fut az Innsbruck kerületi Wilten alapján a települések Natters , anya , Kreith és Telfes . Vonatok Fulpmes alatt működik a vonal kijelölése STB után a villamos-vonat elv folyamatosan Innsbruck Hauptbahnhof , és használja a Stubaitalbahnhof a számokat vonalak 1. és 3. a villamos Innsbruck .
A nyolc állomás Sonnenburgerhof , Hölltal , anya , Feldeler , Kreith , Telfer Wiesen , Luimes , Telfes van - az egyébként egyvágányú sífutó útvonal - via Dodge , normál körülmények között, a bal oldali közlekedéshez kell vezetni. A végállomás Fulpmes három részből áll.

http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... ,_2012.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... ulpmes.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... romzug.jpg

A Stubaitalbahn a 18.16 km hosszú, keskeny nyomtávú szárnyvonal Innsbruck és Fulpmes Tirolban. A méteres nyomtávú szárnyvonal fut Innsbruck Wilten alapján a települések Natters, Mutters, Kreith és Telfes. Vonatok Fulpmes alatt működnek a vonal kijelölése STB után a villamos-vonat elv folyamatosan Innsbruck Hauptbahnhof, és használja a Stubaitalbahnhof a zeneszámokat a villamosvonal 1-es és 3-Innsbruck.
A nyolc állomás Sonnenburgerhof, Hölltal, Mutters, Feldeler, Kreith, Telfer Wiesen, Luimes, Telfes van - az egyébként egyvágányú sífutó útvonal - via Dodge, feltéve, hogy a forgalom általában a bal oldali közlekedés. A végállomás Fulpmes három részből áll.
http://www.youtube.com/watch?v=DqLR2NlB-pY

https://www.google.hu/search?q=stubaita ... 80&bih=649

http://www.stubaitalbahn.at/

http://www.youtube.com/watch?v=_Ib5JZzoW7c
http://www.youtube.com/watch?v=Hy5lyJnjjnI
http://www.youtube.com/watch?v=l37PGoraOU4
http://www.youtube.com/watch?v=g7JY0tcOr4A
http://www.youtube.com/watch?v=lzJpIqos46M

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 09. - 7:33 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
A helyi vasút Innsbruck Hall in Tirol.

http://www.youtube.com/watch?v=Ep-fNx-ycfU
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=_-N5QEJoo0U
http://www.youtube.com/watch?v=S9LOZBh9O8I
http://www.youtube.com/watch?v=tVcHwmNz-3Q
http://www.youtube.com/watch?v=UVWQlFztDNo
http://www.youtube.com/watch?v=vwWt_vdzosQ
http://www.youtube.com/watch?v=merst0ZLzes
http://www.youtube.com/watch?v=tVcHwmNz-3Q



http://www.miniaturbahn.at/product_info ... ts_id=7121
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... trasse.jpg
http://hampage.hu/trams/tmb/
http://hampage.hu/trams/tmb/img_7671.jpg
http://hampage.hu/trams/tmb/img_7642.jpg
http://hampage.hu/trams/tmb/img_7643.jpg
http://hampage.hu/trams/tmb/img_7628.jpg
http://www.tmb.at/railways/index.php?la ... ilway&id=2
http://www.nelso.com/at/place/341717/
http://www.nelso.com/at/place/341717/photo/328035
http://www.nelso.com/at/place/341717/photo/328034
http://wikipedia.qwika.com/de2en/Localb ... l_i._Tirol

A helyi vasút Innsbruck Hall in Tirol , még a "(régi) Haller", "négy" (az út vezetett 1909-ben, a 4-es számú), vagy "Haller vonat" néven, egy keskeny nyomtávú vasút a Innsbruck által a tiroli Hall (state of Tirol ), a működtette ugyanaz a cég.
A méteres nyomtávú helyi vasúti összekötő fővárosa Tirol Innsbruck és a környező települések Rum , Thaur és terem .

Története [ szerkesztés ]

A cég Localbahn Innsbruck Hall in Tirol (LBIHiT) volt 1889-ben, a koncessziót nyújtott a méteres nyomtávú szárnyvonal a Wilten Innsbruck, Muehlau , rum és Thaur működni Hall szerint. Az üzemi állomás található Wilten lábánál Bergisels , és ezért is Bergiselbahnhof néven. A vonal-ben nyitották meg 1891-ben. Kezdetben a cég kilenc kéttengelyű vierfenstrige oldalkocsi és nyolc kéttengelyes mozdony áll. 1900, egy másik 20 oldalkocsi azonos típusú vásárolt, öt közülük csak dreifenstrige Sommerbeiwagen végeztünk.
Kiegészítve ezt vasútvonal is megkezdése előtt az első világháború koncessziós dokumentumokat az interneten a falvak Höttinger Au felett Martha falu után Mils alakult. Különösen a cut-off a helyi vasútépítés St. Nicholas északra Inns így remélte, hogy javítsa a közlekedési helyzet és Építsen szerepét a lényeg, hogy a nagy utat - a régi kapcsolatot a falu észak-keleti részén, a város. A projekt soha nem hajtották végre. [1]
1909 volt az átalakítás, a web a DC feszültséget. Ez a nyolc négytengelyes motorkocsik volt a kocsi és a kocsi gyári, vas-és fém öntöde John Weitzer megrendelhető Graz. A városban futott 500 V DC, a Muehlau a Hall-feszültség volt 1000 volt. Később, a feszültség-ra növeljük, 600 vagy 1200 voltot. A villamosítás a vonal, az új vonal rendszert vezettek be, a vállalat működik ebben az időben még néhány sor a városban. Így megvan a Haller - ahogy most népszerű említett - a jel vonal "4". A lakókocsik elektromos működés átalakított (elektromos fűtés és világítás, részben Solenoidbremsen ), valamint az új, fehér-piros színű bevezetett rendszer a 4. sor (korábban zöld, tiroli tartományi címer a hajó oldalán), amely fennmarad, amíg a megszűnése a vasúti volt.
1927-ben a cég vette az Innsbruck központi hegyi vasút (jelenleg 6. sor), ami szintén utazott 1936-ban módosított hegyi útvonal Haller motorkocsi.
1929-ben Haller aztán végre csak addig, amíg Wiltener Platz (ma Kaiserschützen hely), ahol is a terminus 3 volt. Miután az építkezés az új híd Mühlauer 1939, a végállomás volt, majd az egykori Déli pályaudvar, a fő vasútállomás ma, laza.
1941-ben a cég már a nyilvános közlekedési átnevezett (IVB), és egyesült a számos magán autóbusz-társaságok.
Részeként az előkészítő munka a téli olimpia 1976-ban a komplex közúti csomópont épült a területen az északi oldali hídfőt ma Grenoble hídon. A villamos kellett volna futtatni a föld alatt van, amelyet a Tanács elutasította a magas költségek miatt, és végül együtt, akkor szükség szélesítése Hallerstraße legfeljebb hat sávos volt a fő oka beállítására az interneten.
25 Július 1974 a vasút ezért módosítani és tette sok a motorkocsik és pótkocsik múzeumok és a vasút szerelmeseinek. A motorkocsi a 3. és a 4., melyek az alapítvány motorvonatok a középső hegyi vasút, még mindig megőrizte a működésükhöz. Motorkocsik 2. és 3. ma is láthatók, mint egy működő motorkocsik és során különleges utak a IVB.

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 10. - 6:54 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Berlin S-Bahn!

http://www.youtube.com/watch?v=odCyIqQ6WKA
http://www.youtube.com/watch?v=G_c2Vgaew1s
http://www.youtube.com/watch?v=4tO0rul9FOQ
http://www.youtube.com/watch?v=JARyK0ge8W4

http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl: ... he_481.jpg
http://www.s-bahn-berlin.de/en
https://www.google.hu/search?q=berliner ... 80&bih=612

http://www.visitberlin.de/en/spot/berli ... ahn-museum
http://www.hisb.de/

Berlinben az S-Bahn klasszikus definícióját kielégítő, a múlt század eleje óta fenálló elővárosi gyorsvasúti rendszer található. A német definíció szerint ugyanis csak akkor beszélhetünk valódi S-Bahn-ról, ha a nagy népsűrűségű körzetet kiszolgáló ütemesen közlekedő vasút infrastruktúrájában (960 mm-es magasságú peron, eltérő jelzőberendezések ill. feszültségszint stb.) is elkülönül a nagyvasúti rendszertől.
Berlin fejlődése az újraegyesítés óta nem csak építészetileg, de a tömegközlekedés szempontjából is rohamléptekkel halad. Ezt jól tükrözi az 1992-ben aláírt, 500 db kétrészes vonat szállításáról szóló szerződés is, mely megindította a mintegy 1500 járművet számláló elővárosi flotta cseréjét.

http://www.s-bahn-berlin.de/

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 11. - 8:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Straßenbahn Lissabon!

https://www.google.hu/search?q=stra%C3% ... 80&bih=610
http://www.youtube.com/watch?v=SR6nNweS2-U
http://www.youtube.com/watch?v=GXNMRzwQOS4
http://www.youtube.com/watch?v=s0ZNvZHWQ9g
http://www.youtube.com/watch?v=FXPT-6eVyCQ
http://www.youtube.com/watch?v=vzZ1MQOBi2w

http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... e_Fora.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... ca1987.JPG
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... -Tram5.JPG
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:LisbonTram3.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tram_Lisboa.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... am_318.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... am_350.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... am_283.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... -Tram3.JPG
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... am_304.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... nbashi.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... am_502.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... sbon_2.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... am_701.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tram.JPG
http://de.wikipedia.org/wiki/Stra%C3%9Fenbahn_Lissabon

A villamos Lisszabon (portugál ELÉCTRICOS Carros de Lisboa vagy közös Eléctricos de Lisboa [1 ] ) óta létezik 1873 . Ez volt az első , mint a lóvasút , portugál : Carros americanos kinyílt, és elektromos meghajtású óta 1901 . Felszerelt sínek a pálya szélessége 900 mm- es villamossal is népszerű, mert a részben történelmi jármű parkok, festői út meredek szakaszok és a szűk fordulók a szűk utcákon a történelmi Lisszabon , különösen a turisták számára. Lezárását követően tizenkét vonalak az 1990-es években , az idő az öt sor , összesen 48 kilométer hosszúságú. A hálózat még 25 kilométer hosszú . [2 ]
A közlekedési vállalat Companhia Carris de Ferro de Lisboa , rövid Carris működik a villamos a portugál fővárosban . A cég székhelye a Carnation forradalom 1974 -ben a birtokában , a város , és üzemeltet egy nagy része a városi autóbusz-hálózat , a lift Santa Justa és három sikló.

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 jan. 13. - 8:42 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Czürich Straßenbahn!

http://www.youtube.com/watch?v=Qf4D_oggwso
http://www.youtube.com/watch?v=lrsBUC2Ckxg
http://www.youtube.com/watch?v=_-N5QEJoo0U

http://www.youtube.com/watch?v=nMvWp0JMyPQ
http://www.youtube.com/watch?v=YLi_zkMy7Ww
http://www.youtube.com/watch?v=77L3RmQysJ0
http://www.youtube.com/watch?v=Yb34gyTsTv4
http://www.youtube.com/watch?v=h2jMkeh7iuI


http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... breite.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... zplatz.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... -54-24.JPG
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... 11_494.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... bahn-1.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... n_1979.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... eebach.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... chbuck.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... -51-42.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... 1_526a.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... shofen.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... 1_534a.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... shofen.jpg
A villamos Zürich , az úgynevezett német svájci villamos , a villamos rendszer , a svájci város , Zürich . A méteres nyomtávú hálózat -ben nyitották meg 1882 , és most szolgálja a 16- vonalak. Felelős közlekedési vállalat a zürichi közlekedési hálózat ( CRVO ) integrált Zurich BKV ( VBZ ) . Azt is használja a kocsi Zürich és a városi autóbusz- közlekedés .
Az összesített hossza villamos vonalak 2011-ben elérte a 113,4 km-re , az operációs hossza 72.6 km , a teljes pálya hossza 171,4 km . [1 ] 201300000 utast szállítanak évente , feltéve, 375700000 utaskilométer és 16'456 " 000 jármű kilométerenkénti . [2] [3]
Operatív szorosan kapcsolódik a villamossal Forchbahn . Ez is egy keskeny nyomtávú kisvasút , a ( FB ) ugyanaz Forchbahn AG , érintkezik a város határain , hogy a villamos hálózat és üzemelteti a közlekedési vállalatok zürichi nevében a FB . A vonatok Forchbahn részét képezik a S 18 az S -Bahn Zürich és utazás a villamos pálya egészen Stadelhofen .
Szintén integrált villamos hálózat a Glattalbahn . Ez a fény vasúti útvonal fut a város északi részén - az egyetlen Zurich villamos útvonal - a város felett határ a zürichi repülőtér . Ez az egyik , a közlekedési vállalatok Glattal ( VBG ) , de az is üzemelteti a közlekedési vállalatok Zürich.


Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség