SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
FS 3db fázissal... http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=6&t=206 |
Oldal: 2 / 3 |
Szerző: | sry [ 2007 nov. 26. - 18:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
Mágnes ügyben üssétek ba a Vatera keresőbe ( www.vatera.hu ) a NEODYM keresési feltételt. Egy-két eladó igen széles választékot kínál ezekből eladásra, és ha felveszitek velük a kapcsolatot akármilyen méretet tudnak prezentálni. FIGYELEM Tapasztalatom osztanám meg veletek a más kárán tanul az okos című program keretében: A Neodym mágnesek pillanatok alatt tönkreteszik a CF, SD, SM és hasonló memóriakártyákat. Egy pár másodperces kezelés és annyi a kártyának. Ezt a hibát (legalább ti) ne kövessétek el. üdv.:SRY :FS: |
Szerző: | user_27 [ 2007 nov. 26. - 21:38 ] |
Hozzászólás témája: | |
hali nekem olyan fekete mágnes van a motorban olyan erős h motorjárat nélkül dobom el a gépet akkor lerepül a harang sőt a menetszél is úgy forgatja h hú kézzel forgatva nem is érezhető a mágnesek ereje u akk kissé jobban lefogva a motor még simán elindul szal elég erős nekem is vannak ilyen kisebb CD motorjaim köztük szürke mágneses is és az télleg erősebb a feketénél de még mindíg nem eléggé( legalábbis nekem) próbáltam csapágyasat is( ezt 4*8 as CD író olvasóból szedtem ki) az is szürke mágneses pici asszem 5-6 collos GWS proppal elég gyenge 16 menet 03-04mm es dróttal majd tekergetek megint egy párat most pl egy 5cm átmérőjű floppy t tekertem 12 fogú 40menet 045 drót most lemértük 12000ret pörög terhelni még nem tudtuk de eredetileg indoor koax helibe szántam na meg a nagy CD motort is lemértük: 20000ret forog üresen a 6collos valamijen proppal pedig 5000ret most előszedtük a fordulatsztámmérőt ugyh lemérem az összes motorkát ja és nagyon szép a géped grat :FS: |
Szerző: | sry [ 2007 dec. 07. - 10:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szép a masina Jabag! Ha a feleséged tákolmánynak tartja, ám legyen, de majd ha repülni látja akkor megváltozik a véleménye. Egyébként a modellezés igazi családterápia. Nem tudom eddig mennyit jártatok hétvégente ki a természetbe, de majd most sokat fogtok A 190 gramm tolóerőnek 300 grammos gépnél bőven elégnek kell lennie. Az ős :FS: is 300 grammos volt és 129 gramm tolóerővel szépen repült, a magasságot kb. "félgázzal" tartotta. A motor által felvett áramot lakatfogóval kéne mérni, az nem befolyásolja a mért áramkört, illetve a műszerből sem vágja ki a biztit, ha esetleg megfutna a Amperé. Csak így tovább, mielőbb tedd repkésszé a modellt, és hajrá irány a levegőóceán. üdv.:SRY |
Szerző: | Jabag [ 2007 dec. 07. - 13:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi a dícséretet és bíztatást. Ma tákoltam tápot a töltőhöz egy régi AT-s PC tápegységből, úgyhogy töltődik az akku . Talán hétvégén haladunk megint valaimcskét a gépekkel. :FS: |
Szerző: | Jabag [ 2007 dec. 16. - 18:05 ] |
Hozzászólás témája: | |
Elkészült mindkét :FS: Cegléden. Képek hamarosan. Az egyik 263 gramm, a másik 284 gramm repkészen. A második kicsit nagyobb mocit kapott: 24x4 mm stator, 22 menet 0,45-ös drót, 1,5 mm-es Nedímium mágnes. 250 gramm tolóerő 7x4-es csavarral közepesen meült aksival. Kérdésem volna a súlyponttal kapcsolatban: Sry táblázatában szerepelnek a kül. stabilitáshoz tartozó súlyponthelyzetek. melyiket válasszam ezek közül? Most 70 mm-re van kb a belépőéltől, ez 17-18% stabilitáshoz tartozhat, jó ez így nekem? :FS: |
Szerző: | user_143 [ 2007 dec. 16. - 19:18 ] |
Hozzászólás témája: | |
T Jabag nálunk az fs sulypontja a belépöéltöl 52mm re van. de inkább orrnehézre allitsd be. de az elsö motornélküli siklatásnál ugyis kiderül,hogy merre kell modosítanod. üdv oldjojo |
Szerző: | Jabag [ 2007 dec. 17. - 16:05 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi, ezexerint még kicsit ólmozni kell majd az orrát. Sry! Lajstromszámot osztasz még az elkészülő :FS: -eknek? A megszerzéséhez elég ha repkész a madárka, vagy be is kell repülni? Ebben az időben valahogy nincs ingerenciám a berepüléshez, bár talán szombaton szép idő lesz... :FS: |
Szerző: | sry [ 2007 dec. 17. - 17:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Naná, hogy osztok, csak fogalmam nincs hol tartok... Ezt ki kéne rendesen listázni, mert van benne fantázis. Abban biztos vagyok, hogy a 001 az enyém (mondjuk ehhez nagy ész nem kell) A lajstromszám megkapásának feltétele a gép elkészülte. Ha kész a masina lehet száma is. üdv.:SRY |
Szerző: | Jabag [ 2007 dec. 18. - 7:51 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez esetben, ha sikerül számba venni az eddig elkészült sok csodaszép :FS: -t, igényelnénk 2 db lajstromszámot az elkészült gépeinknek. Már egyre jobban be vagyok sózva, hogy repülni is lássam, úgyhogy nem biztos hogy tavaszig várni tudok vele Természetesen szeretnénk igénybe venni egy tapasztalt kolléga segítségét a művelethez az MMA-n, igen nagy megtiszteltetés lenne, ha esetleg maga a Főtervező úr lenne az . |
Szerző: | sry [ 2007 dec. 18. - 16:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia! Nagyon szívesen beállítom, berepülöm a gépeiteket, csak egy időpontot egyeztessünk. A lajstromszám alakul, most elkezdtem összeszedni az építőket és gépeiket, én is meglepődtem, mert már 14-nél tartok és nincs vége üdv.:SRY |
Szerző: | Jabag [ 2007 dec. 18. - 19:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszönöm a lehetőséget, remélem tudunk majd vele élni. Most úgy tűnik, hogy szombaton délután el is tudnánk szabadulni kicsit, nem tudom hogy Te hogyan dolgozol, illetve lesz-e lehetőséged kijutni akkor az MMA-ra? |
Szerző: | sry [ 2007 dec. 19. - 20:22 ] |
Hozzászólás témája: | |
Végre tisztázódtak a dolgok, hogy mikor ki veri agyon a halat, faragja a fenyőfát, fuvarozza nagymamát, és egyéb karácsonyi foglaltosságok. Így kiderült, hogy a szombat rendben van (volt némi harc a diótörés idejét illetően, de győztem) , hány órakkor találkozunk az MMA-n ? üdv.: SRY |
Szerző: | Jabag [ 2007 dec. 20. - 8:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nekem délelőtt főzőcske, egy korai ebéd után (sacc/kb 1 óra körül) volna jó. Működni fognak ilyen hidegben a LiPo akkuk? Remélem nem a tegnapi ködös idő lesz hanem a tegnapelőtti szép napsütés... |
Szerző: | Jabag [ 2007 dec. 30. - 15:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
A lesántult gépek javítása elkészült, remélem mihamarabb újra levegőbe emelkednek. A "libegő farok" jelenséget a széncső hosszanti elrepedése okozta. A vízszintes kikötése a törzshöz nem hozott kellő eredményt (már kiflibe hajlott de csavarodni még vígan tudott), és mivel nem kaptam kis széncsövet vettem egy 8-ast, a törzset kettévágtam, beepoxiztam és ráhúztam. Most tart rendesen és mindössze 8 grammba került a motortartó renoválásával együtt. |
Oldal: 2 / 3 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |