SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Fist Stage mint F1H modell http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=6&t=663 |
Oldal: 4 / 4 |
Szerző: | sry [ 2010 márc. 06. - 23:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez szép lett..... holnap dolgozom de ha kinn leszel csörgess már meg, ha éppen nem vagyok nagyog a szószban kiszaladok megnézem. Üdv.: SRY A telefonszámom: 06-70-9456-547 |
Szerző: | Jabag [ 2010 márc. 07. - 11:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszönöm a dicséretet, közelről azért nem annyira szép Még nem tudom hogy kijutok-e, egyelőre meló itthon, aztán rendbe kéne tenni legalább az oldalkormányt, ha marad idő, akkor kiszaladunk. (persze még az asszony is beszólhat...). sry írta: Ez szép lett..... holnap dolgozom de ha kinn leszel csörgess már meg, ha
éppen nem vagyok nagyog a szószban kiszaladok megnézem. Üdv.: SRY A telefonszámom: 06-70-9456-547 |
Szerző: | Jabag [ 2010 márc. 07. - 19:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hááát ez a mai nap... Enyhe havazásban 5-6 startot csináltunk, de egyik sem sikerült. Az okok sokrétűek 1. Az oldalkormány gumija nem húzta vissza a startkampót, ezért nem nagyon akart körözni. 2. Egyszer sikerült kilőni (bár elég bénán, túl alacsonyan) gyönyörű lúpingot csinált, az órát "elfelejtette" elindítani a kampó (szintén a gyenge gumi). 3. Begyorsításnál nagyon csúnyán kitört a körözési irányba. Utólagos próbálgatások és vizsgálatok alapján valószínű, hogy a gumizott szárnyrögzítés miatt nagy erők esetén a szárny oldal irányban el tud csúszni a törzsön. (Bár ez néhány kemény leszállásnál nagyon jól jött.) 4. A hidegben megdermedt az összes damil a törzsben, így gyakorlatilag semmi nem működött a csillapító mozgató mechanikában. 5. Nagyon nem tudok köröztetni. Versenyeken lestem a sporttársakat, hogy miként is csinálják, úgy gondoltam ezek alapján simán menni fog... Hát nem megy, nagyon nem. Ezek után jó eredmény, hogy csak kétszer állítottam bele a gépet a földbe úgy 5-6 cm mélységig, de szerencsére jól tűrte a bénázásomat, csak kicsit le kellett vakarni a földet róla, más baja nem esett. +15 °C körüli időben folyt. köv. |
Szerző: | Jabag [ 2010 márc. 15. - 18:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Az előző hozzászólás 3. pontjához: Mégsem a szárny mozdult el, hanem a startkampón van egy olyan állítási lehetőség, hogy a gyorsításnál az oldalkormányt kis mértékben belépje valamelyik irányba. Az ezt állító kis fémlapkát rögzítő csavar lazult meg, így a gyorsításnál belépett az oldalkormány körözési irányba. |
Szerző: | Jabag [ 2010 márc. 24. - 8:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hétvégén Csévharaszton ismét megpróbálkoztam... sikertelenül. Következő alkalommal kioldott kampóval sima felhúzás lesz, hogy a repülést legalább be tudjam állítani. Utána egymenetes kilövéssel a rányomást állítom majd be. Ha ezek megvannak, akkor próbálkozom tovább a köröztetéssel. |
Szerző: | Jabag [ 2010 aug. 24. - 15:48 ] |
Hozzászólás témája: | |
Augusztus 21-én Földesen a Termál kupán elveszett az F1H :FS: gépem. 6-7 percig tudtuk követni 30x távcsővel, nagy magasságban még emelkedésben vesztettük szem elől. Dél-délnyugati (210°) irányba repült (kb. Békéscsaba irányába). Szárnya fehér polisztirol, rajta CME és HUN-4187 felirat. Név, cím, telefonszám a szárnyon és a törzsön is rajta van. Ha valaki találkozna vele, értesítsen: 20/325-8092 a gép: A képet az RcPilot.hu tárolja. amerre elveszett: A képet az RcPilot.hu tárolja. Köszi, üdv: BJ. |
Szerző: | sry [ 2010 aug. 24. - 19:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
T. Jabag! Ez nagyon szomorú Nekem is met már el több gépem is, és mindíg nagyon rosszul esett a dolog. Sajnos ebben a körzetben még ismerősöm sincs, így sokat nem tudok segíteni az ügyben. Üdv.: SRY |
Szerző: | Jabag [ 2010 aug. 25. - 6:50 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszi az együttérzést Nekem ez volt az első világgá ment gépem, meglepően nyugodtan szemléltem az eseményeket . Megvolt az a csalfa büszkeség érzésem, hogy milyen jó gépet építettem, ami ilyen nagyot repül Marad a várakozás, hátha ráakad valaki, aki még veszi is a fáradtságot, hogy értesítsen. A hiba az volt, hogy nem időzített. Vagy az óra nem lett elindítva, vagy valami mechanikai probléma akadt az időzítéssel. A legrosszabb a dologban, hogy szept. 11-én verseny, addig építenem kell egy új gépet. Na meg hogy benne volt egy Seelig 5 funkciós óra, köröztetős startkampó és a rányomás mechanika. Sebaj, a következő gép még jobb lesz |
Szerző: | Jabag [ 2010 nov. 08. - 17:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
Egy (talán) utolsó hír a FirstStage F1H-s pályafutásáról: Fiam a 2010 F1H ifjúsági ranglistán 2. helyen végzett ezzel a jó kis tanulógéppel. Persze nem a gép táltosodott meg, hanem a jelenlegi gyér érdeklődéssel kísért szabadonrepülős világunkban a ranglista pontozást így el tudja torzítani, ha valaki veszi a fáradtságot és sok versenyre elmegy. Ezt az ifi kategóriában kb. 2-3 ember teszi meg, a felnőttben sem több 8-10-nél (sajnos). Volt 2 verseny, ami miatt ilyen jól sikerült az év: Budapest Kupa Nagyszalontán, ahol az eső miatt sokan idő előtt feladták és hazamentek (2. helyezés, itt nagy előny volt a hab-depron építés és celluxos bevonás), és a Hortobágy Kupa, ahol mindösszesen 2 induló volt a kategóriában (szintén 2. helyezés ). A továbbiakban újabb gépekkel folytatjuk a küzdelmet: én egy Szellő II-t építettem hagyományos technológiával (némi kis karbon merevítéssel), fiamnak még keressük a megfelelő tervet egy kísérleti modellhez, aminek szárnyát a FS-nél beválthoz hasonló technológiával készítenénk. |
Szerző: | Tamásbá [ 2010 nov. 09. - 14:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
Öszintén gratulálunk! De jó volna, ha kapnánk fényképeket a Klubhirekbe. Amennyiben nem tudjátok feltenni a fórumra kérem, hogy email cimemre küldjétek el és én felteszem. Üdvözlettel Antikos-Tamásbá |
Szerző: | Jabag [ 2010 nov. 09. - 15:37 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszönjük a gratulációt, bár mint említettem az eredmény inkább a körülményeknek mint a teljesítménynek köszönhető. A versenyekről képeket nem igazán tudtunk készíteni, mivel csak ketten megyünk, mindketten versenyzünk és egymás segítői vagyunk, így a startoknál igen szoros az időbeosztásunk (főleg jó kis szeles időben, "totál" esetén). Azért ha egy kis lélegzethez jutok a munkától, átnézem az eddig készült képeket, de ha jól csalódom, amik készültek, azokat fel is tettük ide, ebbe a témába. |
Szerző: | Tamásbá [ 2010 nov. 10. - 8:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszönöm! Tamásbá |
Oldal: 4 / 4 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |