SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
Módosítások, új verziók http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=6&t=180 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | sry [ 2007 feb. 08. - 21:13 ] |
Hozzászólás témája: | Módosítások, új verziók |
Üdv. Mindenkinek! Egyszer azt hallottam egy repülőgép építőtől, hogy a repülőgép fejlesztése, építése akkor fejeződik be amikor az utolsó megmaradt példányt elhelyezik a Közlekedési Múzeumban. Nagyjából így lesz ez a FIRST STAGE modellel is, mert én is fogok még módosítani rajta ha új ötleteim lesznek, meg aztán remélem a modellt megépítő, reptető kollégák sem fogják majd vissza maguk Ebben a folyamatban az egyik Első Lépcső (jó kis szójátékkal élve) egy újjabb hajtómű integrálása a géphez. A mai napon egy újjabb kedves First Stage építő úgy gondolta, hogy ő egy 33 grammos A2406-21T V2.0 típusú motorral szeretné mozgásba hozni a gépet. Ehez készítettem egy új, megfelelő motortartó lemezt: a motortartó lemez CAD rajzai hamarosan elérhetőek lesznek az oldalamon az FS rovatban. A motor egy 7x4,7 APC légcsavart kapott, a gép elkészülte után kíváncsi leszek a repülési karakterisztikára. üdv.: SRY |
Szerző: | user_8 [ 2007 feb. 09. - 22:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
jól néz ki |
Szerző: | sry [ 2007 feb. 11. - 21:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Mindenkinek! Újjabb események First Stage ügyben. 1.) Újabb hajtómű került fel a "motorpalettára". Jelen esetben a "Karzo féle kis kék" kefenélküli motorról van szó. Ismét nem használtam ki a lehetséges legnagyobb légcsavar beépíthetőségét, és "csak" 7x6 méretű került a motortengelyre. Az új motornak más kialakítású a rögzítő tappancsa, így motortartóból is megint kellett egy újat kreálni. 2.) Volt egy olyan kérdés, hogy mivel lehet megerősíteni a szárnytartó részt, hogy ne törjön le? Ugyan még nem tört le nekem egyszer sem, de ha van megoldás ennek a résznek az egyszerű megerősítésére akkor miért ne. A módosítás annyiban áll, hogy a szárnygumi-tartó bambusz pálcika műgyantázását elhúztam felfelé a kis "szarvig" ami a szárnyat támasztja meg. Így egy egyszerű mozdulattal meg lett oldva a megerősítés gondja. üdv.: SRY |
Szerző: | sry [ 2007 feb. 26. - 21:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Mindenkinek! Megint egy aprócska módosítási ajánlat. A leszállásokkor, különösen ha azok kicsit "erőszakosabbak" a kelleténél hajlamos a kilépőél sérülni a szárnyközéprészen. Ennek elkerülése végett ajánlott a szárny kilépőjére hasonló fóliát, széles celluxot ragasztani mint a belépőélre kerül az ütközések okozta sérülések megelőzése végett. üdv.: SRY |
Szerző: | user_83 [ 2007 ápr. 27. - 23:53 ] |
Hozzászólás témája: | a |
Egy kis válltoztatás kifejezetten kezdőknek (mint jómagam) Mivel Én az akut a testből kivágott helyre tettem az első leszálláskor letört az orr rész, ezért polikarbonát lapot vágtam helyette. Ez sokkal jobban bírja a kiképzést (TAPASZTALAT) sújban nincs eltérés. http://kepfeltoltes.hu/view/070428/2007 ... es.hu_.jpg |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |