SRY MODELLEZŐ FÓRUMA
http://users.atw.hu/sryforum/

Módosítások, új verziók
http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=6&t=180
Oldal: 1 / 1

Szerző:  sry [ 2007 feb. 08. - 21:13 ]
Hozzászólás témája:  Módosítások, új verziók

Üdv. Mindenkinek!

Egyszer azt hallottam egy repülőgép építőtől, hogy a repülőgép
fejlesztése, építése akkor fejeződik be amikor az utolsó megmaradt
példányt elhelyezik a Közlekedési Múzeumban.

Nagyjából így lesz ez a FIRST STAGE modellel is, mert én is fogok
még módosítani rajta ha új ötleteim lesznek, meg aztán remélem
a modellt megépítő, reptető kollégák sem fogják majd vissza maguk :roll:

Ebben a folyamatban az egyik Első Lépcső (jó kis szójátékkal élve)
egy újjabb hajtómű integrálása a géphez. A mai napon egy újjabb kedves
First Stage építő úgy gondolta, hogy ő egy 33 grammos A2406-21T V2.0
típusú motorral szeretné mozgásba hozni a gépet. Ehez készítettem egy
új, megfelelő motortartó lemezt:

Kép

Kép

a motortartó lemez CAD rajzai hamarosan elérhetőek lesznek az
oldalamon az FS rovatban. A motor egy 7x4,7 APC légcsavart kapott,
a gép elkészülte után kíváncsi leszek a repülési karakterisztikára.

üdv.: SRY

Szerző:  user_8 [ 2007 feb. 09. - 22:06 ]
Hozzászólás témája: 

jól néz ki :!:

Szerző:  sry [ 2007 feb. 11. - 21:34 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv. Mindenkinek!

Újjabb események First Stage ügyben.

1.)
Újabb hajtómű került fel a "motorpalettára". Jelen esetben a "Karzo
féle kis kék" kefenélküli motorról van szó. Ismét nem használtam
ki a lehetséges legnagyobb légcsavar beépíthetőségét, és "csak"
7x6 méretű került a motortengelyre. Az új motornak más kialakítású a
rögzítő tappancsa, így motortartóból is megint kellett egy újat kreálni.

Kép
Kép
Kép

2.)
Volt egy olyan kérdés, hogy mivel lehet megerősíteni a szárnytartó
részt, hogy ne törjön le? Ugyan még nem tört le nekem egyszer sem,
de ha van megoldás ennek a résznek az egyszerű megerősítésére
akkor miért ne.
A módosítás annyiban áll, hogy a szárnygumi-tartó bambusz pálcika
műgyantázását elhúztam felfelé a kis "szarvig" ami a szárnyat támasztja
meg. Így egy egyszerű mozdulattal meg lett oldva a megerősítés gondja.
Kép

üdv.: SRY

Szerző:  sry [ 2007 feb. 26. - 21:17 ]
Hozzászólás témája: 

Üdv. Mindenkinek!

Megint egy aprócska módosítási ajánlat. A leszállásokkor, különösen ha
azok kicsit "erőszakosabbak" a kelleténél hajlamos a kilépőél sérülni
a szárnyközéprészen. Ennek elkerülése végett ajánlott a szárny
kilépőjére hasonló fóliát, széles celluxot ragasztani mint a belépőélre
kerül az ütközések okozta sérülések megelőzése végett.

üdv.: SRY

Szerző:  user_83 [ 2007 ápr. 27. - 23:53 ]
Hozzászólás témája:  a

Egy kis válltoztatás kifejezetten kezdőknek :D :D :D (mint jómagam)
Mivel Én az akut a testből kivágott helyre tettem az első leszálláskor letört az
orr rész, ezért polikarbonát lapot vágtam helyette.
Ez sokkal jobban bírja a kiképzést (TAPASZTALAT) :oops:
sújban nincs eltérés.

http://kepfeltoltes.hu/view/070428/2007 ... es.hu_.jpg

Szerző:  user_138 [ 2007 okt. 20. - 21:10 ]
Hozzászólás témája: 

Csak a kíváncsiság kedvéért:
milyen lenne V farokrésszel (azon kívül, hogy tudnia kell mixet az adónak)?

Valahol szóba került a kinézet, hát vannak mások is hasonló gépekkel:
A társulat
Kép
Közelkép
Kép

Variációk
Kép

Kép

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/