SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
First Stage építése, az összeállítás, R/C elemek http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=6&t=96 |
Oldal: 1 / 4 |
Szerző: | sry [ 2007 jan. 02. - 10:31 ] |
Hozzászólás témája: | First Stage építése, az összeállítás, R/C elemek |
Üdv. Mindenkinek. végre elkészült a három nagyobb különálló egység, a farokfelületek, a törzs és a szárny. Most ezeket fogjuk összeállítani egy egésszé. Ha eddig pontos munkát végeztünk akkor nem lesz különösebben nehéz feladatunk. Első lépésként a törzs felső részén, a szárnytartónál jelöljük be a törzs középvonlát. A szárnyfelfekvő végén (a motortartó lemez mellett) szintén jelöljük be a törzs középvonalát. Tegyük a szárnyat a helyére és kössük le egy gumiszállal. A gumiszálat a törzzsel párhuzamosan és arra keresztben is vezessük, így tart a legjobban. A szárnyon lévő középvonal jelöléseket illesszük a törzsön most felvitt jelekhez. A szárny belépőélének derékszögben kell állnia a törzs középvonalára, ha a jelölések jo helyen vannak akkor így is fog állni. A szárny alsó vonalának fel kell feküdnie a törzs tetején lévő szárnytartó felületre. Ha nem fekszik fel rendesen akkor csiszolással igazítsunk a törzsön. A szárny beállításánakmég egy lépése van. A szárnyközépnek deréksögben kell állnia a törzs oldalára. Ezért fektessük a törzs első részét egy asztalra és nehezékkel rögzítsük le. A nehezék alá rakjunk papírtörlő darabot. hogy ne nyomja, karcolja meg a törzset. A szárny belépőjénél a törzsre állítsunk egy talpas derékszöget (vagy derékszögű vonalzót) és ellenőrizzük a szárny , törzshöz képesti derékszögűségét. Ha ez nem állna fenn akkor a szárnytartó csiszolásával állítsuk be a megfelelő helyzetet. Vegyük le a szárnyat és csak nagyon óvatosan csiszoljuk meg a szárnytartó felületet, nehogy most meg a másik oldalra dőljön a szárny. Rakjuk vissza a szárnyat és ellenőrizzük a derékszögűséget. Az ellenőrzést mindíg legumizott szárnnyal végezzük. folyt.köv..... |
Szerző: | sry [ 2007 jan. 02. - 11:30 ] |
Hozzászólás témája: | |
.... Most állítsuk "talpára" a gépet és két oldalról támasszuk meg. A törzsbot végére tegyük fel a farokrészt, és jelölő körzővel állítsuk be annak távolságát a törzselőrésztől. A távolságot onnan mérjük, ahol a motortartó lemez találkozik a farokcsövel, egészen a függöleges vezérsík legelső pontjáig. Ez a távolság 324 mm. Itt teszek egy kis kitérőt A leírásban több helyen vannak olyan szerszámok , mérő eszközök, eljárások amik nem biztos, hogy egy kezdő modellező rendelkezésére állnak (dőlésmérő, jelölő körző stb...). Van aki erre azt mondja, hogy ez ellent mond a First Stage alapvető elveinek az egyszerűségről, és könnyű elkészíthetőségről. Aki így véli, annak igaza is van, de úgy gondoltam, hogy ezt a leírást kihasználom arra, hogy bemutassak néhány olyan szerszámot, eszközt, amik nagyon megkönnyítik a repülőmodellező dolgát, és ami mégfotosabb igazán pontos munkát tesznek lehetővé. A repülőgépmodellezés is egy "szakma" és mint minden szakmának ennek is megvannak a maga speciális mérőeszközei, szerszámai. Egy kezdő modellezőnek ezekkel is meg kell ismerkednie, főleg, hogy az amúgy is elenyésző mennyiségű szakirodalom ezekre már végképp nem szokott kitérni. Haladjunk tovább: A föggőleges vezérsík legelső pontját jelöljük be a törzscsövön grafit ceruzával, majd vegyük le a farokrészt. A grafitjelölés mögötti részét a törzscsőnek 80-as vászonnal csiszoljuk meg, így jobban tapad majd rá a ragasztó. Kenjük be a széncsövet epoxi ragasztóval, valamint a farokrész alját is, ott ahol a farokcsöel érintkezni fog. Nyomjuk rá a farokrészt a törzscsöre. Különösen ügyeljünk arra, hogy a törzscsöre végig felfeküdjön a farokrész, mert ettől függ az állásszöge. A függőleges vezérsík első pontját pedig igazítsuk a törzsön lévő grafit jelöléshez. folyt. köv.... |
Szerző: | sry [ 2007 jan. 03. - 10:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
..... A farokrésznek a mellett, hogy megfelelő távolságban kell lennie e szárnytól, és megfelelő állásszöggel kell állnia, további beállítási kritériuma, hogy a szárnnyal párhuzamos legyen. Ezt kétféleképpen érhetjük el. 1.) méréssel állítjuk be: A szárnyra és a vízszintes vezérsíkra is felteszünk egy-egy vízmértéket. A szárnyon lévőt pici, egyforma vastagságú depron lapocskákkal meg kell emelni, hogy ne a szárnytartó gumira üljön fel. A vízszintes vezérsíkra pedig egy speciális, kis súlyú, korong-vízmértéket tegyünk: Elöször az egész gép mozgatásával állítsuk be a szárnyat vízszintes helyzetbe, majd ezt kövtően a farokrész billetsük a megfelelő irányban, hogy az is vízszintes helyzetbe kerüljön. A felkent epoxi ragasztó nagy viszkozitása miatt a farokrész bálmilyen helyzetben megáll, nem fordul tovább. 2.) szemre állítjuk be: Ez az egyszerűbb megoldás, de nagyobb a hiba lehetősége és nem is annyira pontos mint a méréses beállítás. A magassági kormányt lefelé kitérített vég-helyzetben rögzíteni kell (gombostűvel) és a gép mögül nézve, addig kell állígatni a farokvelületet, amíg a vízszites vezérsík párhuzamos nem lesz a szárnyközéprésszel. A beállítás után hagyjuk nyugalomban a gépet a ragasztóanyag megkötéséig. Ezt követően ragasszuk a helyére az utolsó sárkány- alkatrészt. Ez jelesül a farokcsuszó középső darabja. Így egy masszív farokcsúszót kapunk, ami leszálláskor megvédi a gép farokrészét, különös tekintettel a magassági kormány kormányemelőjére. Ezzel a sárkányszerkezet elkészült. Egy kis súllyal ha kiegyensúlyoznánk már repképes (igaz szabadonrepülő) is lenne a modell. A következő lépés az R/C elemek beépítése..... |
Szerző: | sry [ 2007 jan. 04. - 10:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Az R/C elemek beszerelése is pontosságot és alaposságot ígényel. Sok modellező ezt elhanyagolja, általában azért, mert az előtte fekvő kész gépet már a levegőben szeretné látni mihamarabb, és ez a vágy kapkodást, a munka elnagyolását eredményezi. Ne feledjük: a rádió-távirányított (R/C) modelleket vezetni KELL. Ha a levegőben meghibásodás történik, és a gép önállósítja magát. az egész modell (és ezzel sok munkánk, pénzünk) hamar odaveszhet. Szenteljünk kellő figyelmet ezeknek a befejező munkálatoknak is. És még egy jótanács Ha már van egy kész repülőgépmodellünk azzal dicsekedjünk családtagjainknak. Mutassuk be az új jövevényt mindenkinek, vonjuk be szeretteinket is a modellezésbe. Így sokkal könnyebben "elviselik" a hobbink, látják, hogy sok munkával szépet és jót alkottunk. Hogy úgy mondjem menedzseljük a családban hobbinkat. Az R/C elemek beépítését kezdjük a bowdenek beszerelésével. A készletben lévő bowdenekből húzzuk ki az acélszálat, mert először a fehér-külső csövet fogjuk a helyére illeszteni. A függőleges vezérsíkon az oldalkormányt térítsük ki végállásába, a kormányemelő felőli oldalra (az az jobbra) A képen látható módon illesszük oda a bowden műanyag csövét, a kormányemelő és a csö között maradjon ki 2-3 cm-nyi hely. Ezt követően a fehér, műanyag csövet , keskeny cellux-al rögzítsük a farokcsőhöz, abban a ferde helyzetben ahogy a kormányemelőhöz illesztettük: A bowdencső további, előreálló részeit igazítsuk a farokcső mellé és középtályon, valamint a törzselőrész mogott 4-5 cm-el szintén rögzítsül le vékony fellux-al (képen sárga színnek kiemelve) A bowdencsö másik végét emeljük fel a törzselőrész oldalán előzőleg felrajzolt szervo beépítési helyig, és a szervotol hátrafelé kb. 2-3 cm-re vágjuk le. Mindenképpen éles cniccerrel vágjuk a csövet, ne oldalcsípő- vagy más fogóvel, mert ez esetben összenyomódik és használhatatlen lesz. Ahol a bowdencső keresztezi a motortartó rétegelt lemezt, ott ceruzával jelöljük be a lemez oldalát. Ezen a helyen 2-3 mm átmérőjű hengeres reszelővel (ha az nem áll rendelkezésre, akkor lapos reszeló is megfelelő lehet) ferde vályatot reszeljünk a motortartóba és a törzselő hab- anyagába. A vályat 4-5 mm mélységű legyen a motortartó lemeznél mérve. Ide fog illeszkedni a bowdencső. Ha ezzel is elkészültönk tegyük a válytbe a bowdencsövet, majd ugyanezt a folyamatot a gép másik oldalán megismételve, illesszük helyére a magassági kormány bowdencsövét is. A végeredmény így fog kinézni felülnézetből: folyt. köv.... |
Szerző: | sry [ 2007 jan. 04. - 13:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ha már a helyükön vannak a bowden csövei akkor készítsük el a huzalokat is. Mindkét 0,8 mm átmérőjű huzal végére csináljunk egy-egy "Z" hajtást, fogó segítségével: a huzalokat a törzselőrész felől toljuk a fehér bowden csövekbe. A csövek másik végén kitolódó részt egyenlőre hagyjuk ahogy van. Fogjuk a légcsavart és fordítsuk meg légcsavart a fekete gumi agyban. Erre azért van szükség, mert toló üzemmódban fogjuk felhasználni. Akkor áll jól a légcsavar, ha a fekete gumi légcsavar agy és a légcsavaron lévő feliratok egy irányba néznek. Ezt követően két csavarral rögzítsük a helyére a motort, majd a tengelyre tegyük fel a légcsavart. A motor felrögzítésénél ügyeljünk arra, hogy a rögzítő csavarok ne legyenek túlságosan hosszúak, mert akkor elérhetik a forgórész és megakasztják, tönkreteszik a motort. Ha a motor tengelyét óvetosen megforgatva az akadozik, esetleg felütközik, akkor tekerjük ki a csavarokat és reszeljük rövidebbre őket. A légcsavart is forgassuk párszor körbe és ha felakad valamiben akkor kicsit lejjebb húzva a tengelyről állítsuk be. A motorra tegyük fel a zavarszűrő kondenzátorokat (ha ezek esetleg nem lettek volna rajta) és ónozzuk be a motor csatlakozó füleit. A forrasztásnál, ónozásnal gondosan járjunk el, legyen rendesen átmelegítve a munkadarab, és az ón ne legyen csomós, bögös, szépen terüljön el. Vegyünk elő két vezetéket, azok végeit is ónozzuk le, majd a motor csatlakozó füleihez forrasszuk hozzá ezeket. A legjobb ha a pákával újramelegítjük a motoron lévő füleket és a fülön lévő lyukon átdugjuk a vezetéket, majd hagyjuk az ón kihülni. Ez a legbiztosabb, és így a legjobb eljárás. A vezetékek nem véletlenül vannak a képen látható módon oldalról beforrasztva. A forrasztásnál kilógó feleslegen ónozott darabokat vágjuk le, majd a két vezetéket hosszan sodorjuk össze. A vezetéket rendezzük el a képen látható módon: A szárnytartó rétegelt lemez oldalához 2-3 helyen megfogatva melegragasztó pisztollyal rögzítsük hozzá a vezetéket. Ha ilyen berendezés nem áll rendelkezésünkre, akkor cellux-darabokkal is fixálhatjuk azt. A végét hozzuk be a szervó helye alá, itt vágjuk le és fossasszuk rá a csatlakozó elemet. A csatlakozó elem típusa függ a majdani feszültségszebályzón lévő csatlakozótípustól. Ez sokféle lehet, így külön nem részletezem a felszerelését. A csatlakozó elemet ajánlatos kétoldalas ragasztó szalaggal lerögzíteni a törzselőrész oldalához. folyt. köv..... |
Szerző: | sry [ 2007 jan. 16. - 9:29 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv. Mindenkinek! Eljött az idő, hogy felszereljük a szervokat is. Először ragasszunk kétoldalas ragasztó szalagot az szervok oldalára. Arra érdemer figyelni, hogy melyik oldalra fog kerülni a szervo, mert nem mindegy melyik oldalára ragasztjuk fel a kétoldalast. A kormányfelületen lévő kormányemelőben lazítsuk ki a csavart és a bowdenvégen dugjuk át a 0,8 mm-es acélhuzalt. A bowdenvég csavarját még ne húzzuk meg az avélhuzal könnyen mozogjon, csuszkáljon a bowdenvégben. Tegyük fel az acélhuzal másik (Z-ben hajtott végére) a szervokart. Kezdő modellpilótáknál a huzalt a szervokar közepe tályán lévő furatba tegyük, ne a legkülsőbe. Később ha már jól meg a gép irányítása rakhatjuk kíjebb is, és ettől a gép intenzívebben lesz kormányozható. ezt követően a szervokart tegyük fel a szervora. Még ne csavarozzuk le, mert a szállítás során a szervok elmozdulnak, és amikor áramot fognak kapni akkor állnak be az alaphelyzetbe, ami általában azt jelenti, hogy egyik-vagy másik oldalra jelentősen elmozdul a szervokat. Akkor le kell venni, és újra a megfelelő pozícióba (ahogy a képen látható) visszatenni. Többen kételkedtek abban, hogy a szervok így módon felszerelve tartósan a helyükön maradnak-e, nem esnek-e le repülés közben. Ha a felragasztáskor sem a törzs oldala, sem a szervo felülete nem volt poros, vizes, zsíros, olajos, akkor az ilyen módon felrakott szervokat lefeszegetni is igen nehéz, nemhogy maguktól leesnének. Ha be van állítva a szervokar is akkor meghúzhatjuk a bowgenvégben a rögzítő csavart. Mindkét szervót ezzel az eljárással kell felszerelni. Egy kis eltérés van. Az oldalkormány 0,8 mm-es acélhuzalját a kormányemelő előtt fogóval érdemes picit meghajtani: Így nem fogja a huzal feszessége lefelé csavarni a kormányemelőt.A meghajtásnál arra figyelni kell, hogy a "törés" kb. a dowdencső és a kormányemelő között féltávon legyen. Ugyanis ha a hajtás helye túl közel van a bowdencsőhöz, akkor a szervo megpróbálja azt behúzni a csőbe, és ekkor megszorul a bowden, akár a szervo is tönkremehet. folyt. köv.... |
Szerző: | sry [ 2007 jan. 17. - 23:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
..... Elérkeztünk a szerelés utolsó lépéseihez Már csak a további R/C elemek (rádióvevő, fordulatszám szabályzó, akkumulátor) vannak hátra. A tépőzás másik feléből (a bolyhos felületűből) ragasszunk kis darabokat a rádióvevő, szabályzó, és az akkumulátor aljára. Így a géptötzsre ragasztott tépőzár ellendarabra csak fel kell helyezni ezeket. A képen éppen egy 400 mAh-s 6 cellás NiCd akkumulátorral van szerelve a gép, de használható 70-80 grammos 2 cellás LiPo (ezek olyan 1200- 1300 mAh-sak szoktak lenni) vagy 80-90 grammos 7 cellás NiCd-NiMh pakk is. 3 cellás LiPo nem ajánlott mert a motor szénkeféi, vagy kefetartói eléghetnek. Az R/C elemeket megtartja a tépőzár is (kipróbáltam), de a biztonság kedvéért tegyünk fel két erősebb gumigyűrűt is a gép orrára amik leszorítják az alkatrészeket. Ilyen célra a legjobb a kissebb szárnyrögzítő gumi, vagy a postásgumi. A képen fehér szárnyrögzítő gumi látható. A gép beállításánál lesz erről szó, de most leírom a plusz orrsúly elhelyezésénak módját. Ez a gép szinte minden esetben orrkönnyűre sikeredik elsőre. Az akkumulátor előrébb helyezésével ez orvosolható, de ha túl könnyű az akkumulátor akkor sajnos plusz orrsúlyra lesz szükség. Erre a célra kiválóan megfelel a normál (4,5 mm-es) légpuska sörét, és ezt könnyű is beszerezni. Kihegyezett hurkapálcával szúrjunk egy lyukat a gép orrába, majd a megfelelő mennyiségű sörétet egyenként tegyük a lyukba és nyomjuk le a hurkapálcával. Ha a lyuk "megtelik" és további súlyra van még szükség akkor az előző mellett 4-5 mm-re szúrjunk egy újjab lyukat és abba is tegyünk ólomsöréteket: Amikor megfelelő a súlyozás akkor ragasszuk le a lyukakat cellux-al, vagy bármilyen más ragasztószalaggal, fóliával. Én a szárny dekoráláshoz használt színes fóliát ragasztottam a "súlykamrára" ÉS ezzel el is készültünk. A First Stage már pontosan úgy néz ki mint egy repülőgép, de még nem az Még hátra vannak a beállítások és a berepülés. De most még ne is gondoljunk erre, gyönyörködjünk a művünkben. Mutogassuk meg családtagjainknak ismerőseinknek. (Kisfiam kezében egész nagynak néz ki ez a gép ) Ez egy kiváló pillanat arra, hogy "menedzseljük" hobbinkat. Nem szabad elfeledkezni arról, hogy ami nekünk öröm és alkotó munka, az másnak nyűg, kosz, zaj,és felesleges pénzkidobásnak tűnik. Ilyenkor oda lehet állni a "publikum" elé és bemutatni, hogy mit is alkottunk, miért volt poros a konyhaasztal, meg ragasztós a szabadidőruha. Így szépen be lehet vonni a családtagokat is a hobbinkba, akik ezután már nem fognak olyan sandán nézni ránk. folyt. köv..... |
Szerző: | user_44 [ 2007 jan. 22. - 22:48 ] |
Hozzászólás témája: | |
Kedves SRY! Köszönjük a nagyon részletes leírást. Szép lassan épül a FS. Nem bánnám ha egy ajánlott configot leírnál mert ezt nem találtam sehol. Modjuk egy olyat amit Te már eredményesen kipróbáltál. Mondjuk egy 300 -as vagy 320-as kefés motor. Kicsivel feljebb volt szó az akksiról. Ez eddig OK. De milyen szabályzó legyen és milyen és hány grammos szervók mennek a FS re? (pl. azok amik itt a képeken is látunk.) Ha én voltam figyelmetlen és ez valahol megvan akkor bocs. |
Szerző: | Dokiii [ 2007 jan. 22. - 23:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia kapeter! Kép alapján szerintem 9g-os Tower pro szervok vannak benn, nekem is Az én gépemben egy kefés Jeti 20as szabályzó lesz/van és 320-as kefés motor. Vevő a képen szerintem Jeti Rex 5-ös, nekem ha minden jol alakul multiplex lesz Amúgy bocs hogy beleugatok nem birtam megállni Szia! |
Szerző: | user_44 [ 2007 jan. 23. - 14:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Dokiii írta: Szia kapeter! Kép alapján szerintem 9g-os Tower pro szervok vannak benn, nekem is Az én gépemben egy kefés Jeti 20as szabályzó lesz/van és 320-as kefés motor. Vevő a képen szerintem Jeti Rex 5-ös, nekem ha minden jol alakul multiplex lesz Amúgy bocs hogy beleugatok nem birtam megállni Szia! Köszi! Erre gondoltam, hogy egy komplett cucc hogyan áll össze. Az meg végképp nem baj ha többféle kipróbált variáció megjelenik. (Sokan olvassák, sokféle lehetőség csak előny.) üdv és köszi: Kapeter |
Szerző: | Tamásbá [ 2007 jan. 23. - 19:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Milyen biztonságos kisméretű vevőt tudtok ajánlani, mert a PINTY modellben nem müködik rendesen a HITEC mikró vevő! Az egyik szervó üzem közben ugrál-mocorog stb.! Mindent megpróbáltam, nem a szervóval van a baj,az antennát is teljesen máshová a modell mellé tettem, akkor is csinálja. Az akkuk teljesen fel voltak tőltve. Már Új korában is csinálta, de nem ennyire. Előre is köszönöm, a hatótáv is fontos, mert vitorlázóról van szó. |
Szerző: | sry [ 2007 jan. 23. - 20:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
T. Antikos! Tippelhetek? Csak nem Hitec az a szervó? Ilyen már volt nekem is. Szép nagy vitorlázómban (bár szerintem ez most csak véletlen egybeesés, hogy nálam is vitorlázó modellben jött elő ez a gond) volt egy Jeti vevőm meg egy Hitec magassági-kormány szervom. A szervo állandóan ugrált, zizegett, nagyon idegesített a dolog. 2 m szárnyfesztáv felett már nagyon nem szeressem az ilyesmit. A gép is drága darab, meg egy ekkora dög komoly kárt is tud tenni emberben értékben. Egyszer kellett másba a vevő és kivettem a gépből. Utánna egy Futaba vevő szabadult fel, és láss csodát azzal nem csinálta. Na erre vérszemet kaptam és végigjátszottam az összes vevőmet (Graupner, Futaba, Jeti GWS, némelyikből több típus is van) és csak a Jeti vevővel ugrált a szervó. Ami külön érdekes, hogy ezzel a vevővel más szervókkal soha nem jött ki ilyen hiba. Csak ezzel az egy Hitec szervóval. Erre a jelenségre azóta sem találtunk magyarázatot. Kisméretű megbízható vevőként, rendes hatótávra nekem nagyon bevált a Futaba R114F típus. Még nagyon nagy és gyors csupaszárnyat is reptetek vele (csak ez fér be a zsúfolt "kabinba") és azzal sincs semmi gond, pedig pillanatok alatt picike pontnak látszik az a nagy gép, olyan gyorsan eltávolodik-elemelkedik. Ő lenne az: És összesen 10 grammos. Kristályban szinte "mindenevő", Futaba , Jeti, blue Arrow, RCM palikan kristályokkal biztosan megy, próbáltam. üdv.: SRY |
Szerző: | Tamásbá [ 2007 jan. 24. - 9:02 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszönöm, a Lehel uton majd veszek ilyet! Jutalmúl a kért rajz: |
Szerző: | sry [ 2007 jan. 25. - 8:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
kapeter írta: Kedves SRY! Köszönjük a nagyon részletes leírást. Szép lassan épül a FS. Nem bánnám ha egy ajánlott configot leírnál mert ezt nem találtam sehol. Modjuk egy olyat amit Te már eredményesen kipróbáltál. Mondjuk egy 300 -as vagy 320-as kefés motor. Kicsivel feljebb volt szó az akksiról. Ez eddig OK. De milyen szabályzó legyen és milyen és hány grammos szervók mennek a FS re? (pl. azok amik itt a képeken is látunk.) Ha én voltam figyelmetlen és ez valahol megvan akkor bocs. Szióka! A gép R/C elemeiről részletes, táblázatos adatokat tettem fel az oldalamra, a géppel foglalkozó rovatba. Az ajánlott konfig 320-as motor, 110 (4,33") vagy 125 (5") ámérőjű légcsavarral, 2 cellás 1300 mAh LiPo akkumulátor , Jeti JES006 vagy Jeti JES012 szabályzó, 2x Tower Pro SG-90 vagy bármilyen 8-9 grammos szervo, és egy legalább 3 csatornás vevő. A későbbiekre gondolva érdemes egy jó kis 4 csatornás vevő beszerezni, pl. Jeti REX4 plus vagy Futaba R114F típusút. üdv.: SRY |
Szerző: | user_83 [ 2007 márc. 11. - 21:56 ] |
Hozzászólás témája: | |
Próbálta már valaki az FS-t CD motorral? Én ezt a konfigot tervezem bele: CD motor, Hi-modell 820mAh (10c) akku (70g), tower pro G2 (30-40A) csak ez a szabályzóm van (25g), tower pro 9g-os szervók Mi a véleményetek, a motor, szabályzó, akkut, össze merjem kötni??? Nem lesz semminek baja??? |
Oldal: 1 / 4 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |