SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 jún. 04. - 14:39

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 586 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 40  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 31. - 7:21 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Tisztelt Kálmán, Kedves Antikos Kollégák!

Nagy örömmel fogadtam, hogy Kálmánnak sikerült döntést hozni a szabályzat módosításokról! Nehéz helyzet volt, nem is lett az igazi a megoldás.
Taktikailag azt hiszem nem támogatható az a vezetői módszer, mely összehív egy ügydöntő megbeszélést, ahol szavazás történik minden fontosabb kérdésben.
ezután napvilágra kerül a döntés, amely egyetlen elemében sem tükrözi az értekezleten elhangzottakat. MI történhetett? Gondolom, okosan meg kellett ezt még beszélni a kategória azon jeles képviselőivel, akik épp nem tudtak jelen lenni a megbeszélésen, amit hetekkel előre minden érintett tudott. De nem volna ezzel gondom, ha nem az lenne a zászlóra írva, hogy majd a többség dönt. Vállalható volna az egyszemélyi vezetés is, amíg valaki a többség bizalmát élvezi, csak beszéjünk őszintén. Ne kérjünk véleményeket,
ha nem vagyunk rá kíváncsiak!

Konkrétan a Gumisról !
- Az egyen motor gondolata a legelejétől már olyan kategória igényét láttatta, amelyben nincs elfajulás, egyik modell nem megy kétszer rmagasabbra, mint a másik, a drága technika, vagy az aránytalanul kis súly miatt. Összességében, hogy ne járunk úgy, mint a CO-ban, az F3J-ben és sorolhatnánk tovább. Később még beszéltünk arról is, ( Szimán Jani felvetése volt) legyen egy nem túlságosan nehéz feladat, mely idősebb versenyzőtársainknak is okoz sikerélményt. + Legyen SAM kompatibilis.
Fentiekkel azt hiszem könnyű azonosulni!
Ehhez képest:
- A 15 gr-os terhelés simán lehetővé teszi, hogy egy népszerü Csoda repüljön 30 dkg élősúllyal, az átlagos 40 dkg helyett. Az elért magasság külömbség a könnyebb modell javára várhatóan 30% lesz Azok a tényleg tiszteletre méltó modellező barátaink akik tudnak és akarnak szuperkönnyű modellel versenyezni, javaslom a vitorlázót.
- A légcsavar átmérőt megkötni, emelkedés nélkül, újra szabad kezet ad a motor túlterhelésére, a nagyobb magasság eléréséhez, és lehet rögtön a dobogóról a kukába halyítani az óccó kis kínai motorkát.
- A feladat nehézsége csökkent, de szeretném elmondani, hogy a már emlegetett Csoda 42 dkg élősúllyal 1 perc alatt 173 m magasra megy mindkét motorral, ha a légcsavar a kici kínain 7.5x4-es.( 40mm-es villával) Szerintetek kirepül akár 5 percet is, amikor a csodavitorlázók is leesnek 3-4 perc közt termik nélkül!
- A SAM kompatibilitás sem jött össze. Olvassátok el a 400as 1/2 ELOT kategóriát, ami nagyon hasonló egyenmotoros műfaj. Hab a tortán a SAM ban mindennek kell kerék amin eredetileg is volt.

Konkrétan a 2012 -es SAM bevezetésről !
-Azt gondolom nemzetközi viszonylatban a komolyságunkat akkor növelhetjük, ha a szabályok elfogadása " csak" nélkül történik.
- SAM EB-t az rendezhet aki elfogadja annak szabályzatát. Most akkor inkább ne rendezzünk?
-Nem értem ide a startok számát, és a döntő módját, mert ez rendezési ügy is. Nem lehet egy hazai egynaposon ugyanazt megcsinálni, mint egy egyhetes EB-n, de ez nem is zavarna senkit.
-Ide értek viszont minden olyan próbálkozást, ami a versenyfeladatok megváltoztatását kéri. Nem vezet sehova a TEXACO-ban :" Itthon a 15 perc is elég lesz" tipusu mondatok. ( Persze indoklás nélkül) Hova vezet az amikor egy egyébként népszerű kategóriában egész mást gyakoroltatok mint ami lesz az eb-n. 2013-ban szerintem a mezőny 2/3a indulni fog a hazai mezőnyből. Nehéz a 30 perc? Igen. Kötelező csinálni? Nem.Mindenki találhat kedvére valót? Igen. Akkor miért is a szabályokon akarunk változtatni állandóan? Nem értem.

Én a korábbi hozzászólásomhoz híven, tisztelettel elfogadom a közzétett változásokat, Fenti kritikáimmal a jövőben születendő rossz döntéseket szeretném megakadályozni.
Kérlek benneteket írjátok meg a véleményeteket, mert csak így tudhatjuk meg mi a többség véleménye. Én a Kálmánnal a klubban is össze tudok veszni, ha szükséges.
Persze, bocsika, ne az írjon aki ráér, az írjon aki csinálja, vagy csinálni szeretné.....konkrétan.....és nem csak beszélni róla, mert úgy jár mint én, hosszú lett a cikk, mert hosszú volt a hallgatás.

Múlhatatlan Tisztelettel : Török László


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 01. - 13:29 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Üdv antikosok!
A kis gumis kategóriához szólnék hozzá.
Ügy emlékszem,a 15g/dm a Szlovákok hasonló kategóriája miatt szavaztuk meg.Valószínű hogy tényleg nem jó.Sajnos csak tegnap mértem le a legutóbbi modellem.A kisgumis Nimbus-t ami 1100mm fsz-ú,a felülete 13,5dm,ami 24,4g/dm-rel is csak 330g lehetne!Ehhez képest nekem320g lett!!!Na BUMMMM kellene bele cirka 10 gramm +súly!!!Vagy egy kicsit nagyobb aksi.Ha más is lemérné a saját modelljét,lehet ugyan ezt tapasztalná!!!!A minimál súlyt nem tartom jónak,mert 400g-hoz már kb 16,5dm kell!Kisebb modellek már ki is estek...Ha a légcsavart is szabványosítanánk,akkor nem ártana nagyobb tételben beszerezni,mint a motort.A repülési idő hosszát(kevés vagy sok)az idei év úgy is eldönti!
Lehet,e-néhány dolgot átgondolva,egy igazi,jó kategóriát adnánk a SAM-nek2013ban.
Üdv:LL
_________________
A lényeg , hogy szeressünk modellezni!!!

Az Ócsai Modellezőktől " A Hentes "!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 01. - 13:33 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
2011. február 1., kedd, 12:44:08
Feladó Gelencsér Kálmán <K.Gelencser@Richter.hu>
Címzett krasso.tamas@freemail.hu
Tárgy Tomi! Légyszíves tedd föl. Kösz.

Kedves antikosok, kedves Laci!

A szabályzatot illetőleg nehéz helyzet elé lettem állítva, és ezért nem is születhetett igazi megoldás.
Néhányatoknak már elmondtam, de most közzé teszem, hogy milyen is az én vezetői módszerem. Alapvetően a demokráciában, a vitában, egymás meggyőzésében, a mindenki számára elfogadható kompromisszumban hiszek. Úgy gondolom, ezt láttátok bennem, ezért is választottatok meg olyan nagy számban a kategória felelősének. Amint ezt a bizalmat elveszítem, szívesen átadom másnak a staféta botot, annak, akit választotok. Azt is eldöntöttem az elején, hogy a meggyőződésemmel ellentétes kompromisszumba, olyan dologba, amit nem tudok vállalni, nem fogok belemenni. Szép dolog a demokrácia, de nem mindenhol alkalmazható. Például egy hadsereg vezetését kizárt dolog demokratikusan művelni. Mi ugyan nagyon távol állunk egy hadseregtől, de mégis.
Az elektrogumis körül fellángolt vitával kapcsolatban azt tudnod kell Laci, hogy nem csak az ott lévő többség szavazott. Azért én megkérdeztem olyan embereket, akik a kategóriát művelik, hogy szükséges-e változtatni a dolgokon, és ha igen, milyen irányban. Az volt az általános vélekedés, hogy a kefenélküli motorok ugyan jobbak, - néhány elrettentő motorégető példától eltekintve, amit a többség nem akar követni, - de nem kizárólag ezen múlik. Mindent egybevéve a légcsavar valamilyen korlátozása javítaná az esélyegyenlőséget. Nekem egy személyben kell képviselnem az ő véleményüket is, és a magam szakmai véleményét. Ezért nagyképűen a Köztársasági Elnöktől kölcsönöztem az intézményt, újratárgyalásra kértem az érintetteket. Idáig abban a hiszemben voltam, hogy sikerült számodra is elfogadható kompromisszumra jutni, ezt írtam le a szabályzat előzetesbe.
Elöljáróban annyit, hogy az a jó szabályzat, ami egyszerű, rövid, könnyen ellenőrizhető, nem vitatható, nincs kiskapu.

Akkor most vegyük sorra a kifogásolt dolgokat.
2010-ben nem volt megkötés a felületi terhelésre, ehhez képest a 15g/dm2 elég csekély, de ezt a Cseh szabályzatból vettük át. Én a 18~20 g/dm2-t javasoltam, de az egyik jelenlévőnek se tetszett. Nekem úgy tűnt, hogy a 15-ben megállapodott a társaság.

A legnagyobb problémát a kefés motorral versenyzők esélyeinek kiegyenlítése jelenti a kefenélküliekkel szemben. Szerintem a légcsavart leginkább a tényleges átmérőjével lehet korlátozni. Példa erre a SAM 1/2ATexaco kategória. A légcsavar emelkedése sokkal kisebb mértékben számít bele az emelkedőképességbe. Azon kívül a légcsavar emelkedésén az ügyes modellező tud változtatni, a légcsavar profilja is lehet hasasabb. Nem is beszélve a saját gyártású légcsavarról. Vannak, akik ilyenben gondolkodnak. Azt hogyan fogjuk ellenőrizni? Viszünk emelkedésmérőt? Tovább bonyolítja a dolgot, hogy kisebb-nagyobb légcsavar középrészt lehet kapni, de az ötletes modellező készít majd olyan egyedit, amitől néhány méter pluszt fog remélni. Tehát a névleges légcsavar méret megadása nagyon könnyen kijátszható korlát, de utoljára ezt támogatta a társaság: 7,5×4"-est. Ebből én, - beismerem önhatalmúlag - lehagytam a 4-est, mint lényegtelen tényezőt. Több embert megkértem, hogy mérje meg a versenymodelljén a légcsavar tényleges átmérőjét. Ezért én javaslatom az, hogy a légcsavar maximális átmérője 205~210mm legyen, ezt nagyon könnyű ellenőrizni, és szerintem hatásos korlát.

175 méter magasságból kb 0,5m/sec merülősebességgel lenne képes egy modell kirepülni a 6 percet. Ilyen elektrogumis nemigen akad. Ha a Laci szerinti 5 perc vitorlázást veszünk, úgy a merülősebesség majdnem 0,6m/sec, ami már nem annyira elérhetetlen. Egyik kategóriában se cél az, hogy a feladat könnyen teljesíthető legyen. Megnéztem a tavalyi statisztikát. Mindegyik kategóriában hasonló volt a totálosok, és a döntősök száma. Miért pont ebben a kategóriában kellene az idősebbek esélyeit kiegyenlíteni? Rossz tapasztalat volt néhány éve a robbanómotoros kategória, amikor is a kötelező 5 percet az indulók 75 %-a teljesítette, és csak jó esetben döntött az első döntő.

A SAM 400 1/2 ELOT kategóriánál nem egészen világos, hogy mire gondolsz követendő példaként. Ott 1 perc motorozás után 15 percet kell repülni.

Ami a kereket illeti: van két érvem ellene, két érvem mellette. A SAM EU-ban valóban az a szabály, hogy aminek kereke volt, annak legyen most is. A Cseh szabályzatban is kötelező kereket használni. Ugyanakkor az amerikai versenyeken nem mindegyik gumis kategóriának van kereke. A kerék ellen szól az is, hogy a kerék jelentőd mértékben növeli a sérülésveszélyt. A leszállásnál nagyon valószínű, hogy a kerék nem gurulni fog a füvön, hanem elakadni, amitől egyből orra bukik a modell. Ha mondjuk ezt túlélte, már közepes szélnél is megnő annak a veszélye, hogy a szél elkezdi görgetni a fűben ágaskodó könnyű kis repülőt.
Tehát ebben a kérdésben én nem tudnék állást foglalni, mi legyen a követendő.

Ami a SAM bevezetését illeti, arra egy kicsit később reagálnék, így is elég hosszú lett a válaszom, és jelenleg amúgy is ez a fontosabb.

Üdvözlettel: Gelencsér Kálmán.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 09. - 12:40 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Most érkezett Emailban!


--------------------------------------------------------------------------------

" Kedves antikmodellezők!



A február 01-én, a Hangár utcában megtartott antikos gyűlésen jelen volt 2 fő a Benedek György SE-ből, és 13 fő a BPMSE-ből. Vita csak az elektrogumis kategória szabályai kapcsán volt. Bár senki sem volt maradéktalanul elégedett a gumis kategória változásaival, abban maradtunk, hogy maradjon minden úgy, ahogy az előzetesben már megírtam.

Török Lászlót, mint ősgumist megkértem, hogy ebben a kategóriában egyeztessen a Szlovák, és a Cseh modellezőkkel, ahol szintén létezik ez a kategória. A cél az, hogy 2012-re már egy olyan kiforrott szabályzat legyen, amit több ország is támogat.



Emlékeztetőül az előző értesítésem.



Amíg hivatalosan is megjelenik az MMSZ által jóváhagyott módosított Magyar Antik Szabályzat, értesítelek benneteket az idei változásokról.



ARC1a kategória: vitorlázó modellek 1200 mm fesztávolságig. A fesztáv 1270 mm-re módosul.



ARC1b kategória: nincs változás.



ARC2a Texaco kategória: benzinüzemű motorból csak az 1951 előtt gyártott engedélyezett, max 20 cm3 lökettérfogatig.



ARC2b kategória: elektromos modelleknél a motorjárat 45 másodpercre csökken, a repülési feladat (10 perc) meghagyásával.



ARC3 kategória: elektrogumis. A minimális felületi terhelés 15 g/dm2.

A megengedett maximális névleges légcsavar átmérő a kefenélküli motornál 7,5 coll.

A repült idő 1 perccel csökken, tehát a feladat: max. 1 perc motorjárat, 7 perc összes repült idő.





Üdvözlettel: Gelencsér Kálmán.

2011.02.02."


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 21. - 20:13 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
A biztosításom kérdése!

Pár perccel ezelött telefonon hivott Dr. Reé András a Magyar Modellező Szövetség elnöke-régi jóbarátom!

Beszélgettünk a balesetemről és a biztosítás intézéséről.

Tisztáztuk, hogy elsősorban az ÜGYINTÉZÉS MÓDJÁT kifogásoltam.
Mert lehet, hogy ez a baleset nem tartozik-nem fér bele az u.n
modellező biztosításba. ETTŐL FÜGGETLENŰL TÖBBSZÖRI KÉRÉSEMRE ELLENÉRE SEM KAPTAM HIVATALOS VÁLASZT SEM POZITIV, SEM NEGATIV VONATKOZÁSÁBAN.
A beszélgetés eredményeként elnök Úr utána néz az ügyintézésnek és hamarosan megkapom a hivatalos választ.
A hivatalos választ ebben a Topikban leközlöm.

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 22. - 8:03 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
MMSZ BIZTOSÍTÁSI FELTÉTELEK – 2008
Az MMSZ a felelősség- és balesetbiztosítást 1994. május 3-án kötötte meg a Generali-
Providencia Biztosítóval, azok 1994. július 1-től léptek érvénybe. Mindkettő kollektív biztosítás,
a biztosítottak az MMSZ tagok, és azokat területi korlátozás nélkül kötöttük meg. (Ez utóbbit a
biztosító később hozzájárulásunk nélkül korlátozta Magyarországra, felülvizsgálata folyamatban
van.) A biztosításokat az érvényes MMSZ tagsági kártya igazolja, amely tartalmazza a kár- vagy
baleset esetén szükséges biztosítási kötvények számát. Ez a két biztosítás 1995. január 1-től
kiegészült a rendezői felelősségbiztosítással, amely a hazai nemzetközi versenyek külföldi
részvevőit biztosítja. Ezt a FAI repülőmodell versenyekre kötelezővé tette, de vonatkozik a
nemzetközi hajós és autós rendezvényekre is. Ezen események rendezői a versenyzők
regisztrálásának lezárása után el kell készítsék a külföldi részvevők hivatalos névsorát, amit az
MMSZ-hez kell eljuttatni.
Mindkét felelősségbiztosítás harmadik személynek okozott kár, vagy személyi sérülés esetére
(pld. egy modell nézőnek, sportbírónak, vagy a kijelölt helyen parkoló gépkocsinak ütközik)
nyújt fedezetet, káreseményenként maximum 5 millió Ft-ig, évente maximum 50 millió Ft-ig. A
biztosítási fedezet a modellező tevékenység révén okozott kárra, repülőmodell esetén
maximum 7 kg össztömegű modellre vonatkozik. Ezt meghaladó tömegű modellekre – a
meglévő szerződéshez kapcsolódó –, kiegészítő biztosítást szorgalmazunk, de erre a biztosító
eddig nem tett ajánlatot. A balesetbiztosítás keretében a maximális kártérítési összeg jelenleg
135.000 Ft.
A fenti biztosítások az edzéseken és versenyeken való részvétel során bekövetkező kár- és
balesetekre nyújtanak fedezetet. (Az oda- vagy visszautazás nem tartozik bele.) Az edzéseket
be kell jelenteni az MMSZ irodának e-mailben (modelsport@mail.datanet.hu), vagy faxon
(1-221-4071), megadva a tréning helyét, időpontját és a lebonyolításért felelős MMSZ tag nevét.
A tréningeket is az MMSZ "Biztonsági Szabályzat"-nak megfelelően kell lebonyolítani
(www.modellsport.hu).
A biztosítási eseményt írásban kell bejelenteni és a biztosító rendelkezésére kell bocsátani
minden olyan okiratot, amely az esemény elbírálásához szükséges. A bejelentést minél előbb
meg kell tenni, ha lehet, 48 órán belül. A kárigény elévülési ideje 2 év. Minden biztosítási
eseményről kérjük értesíteni az MMSZ irodát, hogy szükség esetén segíthessünk.
A kárbejelentéshez szükséges űrlap a Generali-Providencia irodákban és az MMSZ irodától
kapható. A kárbejelentőhöz mellékelni kell az esemény leírását, amit verseny esetében a
rendező szerv, edzésnél a klub igazol. Felelősségbiztosításnál az esemény által előidézett
állapot 5 napig – szemle céljából – fenntartandó. Személyi sérülés esetén kitöltendő az űrlap
hátoldala is, ahol az orvos igazolja a baleseti sérülést, az orvosi leletet mellékelni kell.
Az MMSZ tagja a Nemzeti Sportszövetségnek (NSSZ), ezért tagjaink regisztrálva vannak az
NSSZ-nél is, amit az MMSZ kártyával egyidőben átadott NSSZ regisztrációs kártya igazol. Az
NSSZ idő és területi korlátozás nélkül érvényes, a nagy létszám miatt kedvezőbb feltételeket
adó balesetbiztosítással rendelkezik, amely az MMSZ tagokra is érvényes. Erről bővebben az
AXA biztosító honlapján lehet tájékozódni (www.axa.hu/egyeniugyfeleknek/biztosito/378/379).
Miután ez a balesetbiztosítás kedvezőbb mint az MMSZ fenti biztosítása, azt az esedékes
biztosítási évfordulóval, 2008. április 1-el az MMSZ felmondta. A 2008-ra már átadott MMSZ
kártyákon szereplő balesetbiztosítási kötvényszám ezen dátum után nem érvényes. A
felmondott balesetbiztosítás alapján 2008. április 1. előtti eseményekre kérhető kártérítés.
Az MMSZ megvált korábbi biztosításkezelőjétől, mert az nem megfelelő módon képviselte az
érdekeinket. Biztosításaink további kezelését, a felelősségbiztosítások évfordulóra (2009.
január 1.) történő felülvizsgálatát, és a nagytömegű modellekre vonatkozó kiegészítő biztosítás
előkészítését Bádovszkyné Scheer Éva biztosítási alkuszra bíztuk, aki probléma esetén is az
MMSZ iroda és tagjaink segítségére lesz (06-70-375-5182 vagy scheer.eva@vipmail.hu).
A biztosításainkat érintő esetleges változást azonnal nyilvánosságra hozzuk.
Dr. Reé András
MMSZ elnök


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 25. - 13:57 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Elküldve: Pént. Feb. 25, 2011 1:56 pm Hozzászólás témája:

--------------------------------------------------------------------------------

FONTOS OLASZ ANTIKMODELLEZŐ CIM!

E' possibile richiedere gli oggetti illustrati in questa pagina contattando direttamente la Tesoreria di SAM Italia Ch62

Tiziano Bortolai - Via Vercelli, 58 - 41100 Modena e-mail Tel. 059373775



RÁADÁSÚL OLYAN NYELVEN IS LEHET IRNI TIZIANO BARÁTOMNAK AMELYET OROSHÁZÁN ÉS BUDAPESTEN IS BESZÉLNEK!!!

Azért emelem ki Orosházát mert kérem nagy tisztelettel Őket küldjék el a szabadonrepülő antikmodell verseny kiirását Tiziano barátomnak
legalább is ezt javaslom.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 28. - 13:14 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
2011-es Európa Bajnokság
San Marinó!

http://img684.imageshack.us/i/scansione0001.pdf/
Plakát!

http://img193.imageshack.us/i/reptrtrkp.pdf/
Térkép!

http://img196.imageshack.us/i/scansione0002.pdf/
Nevezési lap!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 13. - 14:40 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Kép

Uploaded with ImageShack.us


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 15. - 10:50 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
http://www.mg-bern.ch/Documents/MMSTreffen.pdf
Én fontosnak tartom!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Tavaszi Haraszti Kupa
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19. - 9:02 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Kedves antikosok!

Ezúton értesítelek benneteket, hogy a március 26.-ra tervezett Tavaszi Haraszti Kupát - a rendező kérésére - április 30-ra halasztjuk.

Üdvözlettel: Gelencsér Kálmán.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tavaszi Haraszti Kupa
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 19. - 10:33 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Gelencsér Kálmán írta:
Kedves antikosok!

Ezúton értesítelek benneteket, hogy a március 26.-ra tervezett Tavaszi Haraszti Kupát - a rendező kérésére - április 30-ra halasztjuk.

Üdvözlettel: Gelencsér Kálmán.


Tisztelt Gelencsér Kálmán !

Nagyon köszönöm a tájékoztatást , a módosulást bevezettem az oldalamon
elérhető versenynaptárba is!:

http://users.atw.hu/sry/antik_2011.htm

Ha további változások vannak kérnék azokról is információt, hogy a
versenynaptár a feladatának eleget tudjon tenni, mindíg naprakész
adatokat tartalmazzon.

Üdvözlettel: Surman Zsolt!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 22. - 7:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Kép

Uploaded with ImageShack.us


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 28. - 8:11 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Szia Tamás,
Légyszíves terjeszteni a fórumon is, hogy május 1-én a HHH reptéren más rendezvény miatt teljes légtérzár lesz.
Üdv.
Bandi


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 28. - 15:09 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Braunsberg offen
Die Auffahrtstrasse zum Plateau des Braunsberg/Hainburg ist offen!

Azért lejtőzni is lehet antik modellel!
Reggel elindulás-repítés és este saját ágyikóban alvás!

Tamásbá

http://www.hmswien.com/index.php?option ... &Itemid=39


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 586 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 40  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség