SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 jún. 16. - 0:10

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 68 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 18. - 23:01 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Üdvözletem!

Lenne néhány tecnikai kérdésem egy ilyen rajz feldolgozásával kapcsolatban.
Próbáltam én is rajzolni, kevés sikerrel. Elbizonytalanodtam szinte minden fázisnál, utána beleuntam.
1. Az eredeti rajzot hogyan használod fel? Eredeti rajz 1:1-be felnagyítva a kiindulás, vagy a meglévő léptéken kirajzolva (pl. 1:2) és úgy nagyítva a kész rajzot? A megadott méretekkel kiszerkeszted a rajzot, vagy szkennelve egyes részleteket behívod a CAD-be, vagy rajzprogramba és azt a rajz alá téve szemre átrajzolod? Vagy a kettő ötvözetét tudom még elképzelni, hogy a méretezett rész szerkesztve, a többi (pl. szárnyvég lekerekítések görbületei) az aláhúzott képről szemre áthúzva.
2. A törzsbordákat az oldal és felülnézetből szerkeszted ki? Ha a gép törzs keresztmetszete nem sima négyzetes, kellene a szemből nézet, ill. az alulnézet is, de ez sok esetben nincs megadva. Én is találkoztam azzal a problémával, hogy a rajzon külön kirajzolt (Modellezés újság tervrajzmelléklete MR-g-6-ot kezdtem el átrajzolni) törzsbordákat átrajzolva közel sem stimmelt azzal a mérettel, ami az oldal és felülnézetből adódott volna. Na ilyenkor mi van? Mi a mértékadó? A gép nézeti rajza, vagy a kirajzolt bordák? Gondolom a nézetrajzok. Tovább megyek, még a függőleges szimmetriatengelyre tükrözve a kirajzolt törzsbordát, sem vágott egybe a két fél.
3. Az íveket hogyan lehet szépen kiszerkeszteni? Ha úgy csinálnám, mint ahogy a könyvben (Hársfalvi féle) van az egyes alkatrészek nagyítására használt négyzethálós módszer, nem lesz pontos és sok lesz benne a töréspont (nem szép lesz az ív, hanem nyeklik nyaklik, esetleg "fűrészfogas"), ami csak a végtelen nagyításnál észlelhető, sima nyomtatásnál és nézetben nem, de akkor is zavaró. Ívet minél kevesebb pontból érdemes megadni szerintem.
4. A legfogósabbak szerintem a szárnyprofilok. Ha nincs meg kiszerkesztve valamelyik profilgyűjteményben és nincs meg a profil száma, ami alapján kiszerkeszthető a megadott koordinátapontokkal, akkor mi az eljárás? Szemre az eredeti rajzot behívva a rajz alá? Ez szintén talány, hogyan lesz meg az az egyenletes ív, ami kellene és lényeges? Pl. a fenti gépnél is a vízszintes vezérsík bordája. Én úgy próbáltam, hogy kiszerkesztettem a profil valós hosszára húzott hossztengelyre az egyenletes függőleges osztásokat (eredeti rajzról a profil szkennelve és alá téve, valamint nagyítva a megfelelő méretre) és az osztásokra szemre beböktem a pontokat, ahol a profil íve a függőleges vonalakat metszette. Ezt aztán összekötve kaptam egy bizonytalan görbét (ökörhuggyozást). Na itt ment el a kedvem egy időre.
A profilba a hosszlécek illesztése is érdekes, ugyanaz a dilemma merült fel, mint itt az elején, hogy hogyan illesszük a kilépőt, belépőt stb. a profilba. Egyébként a szárnyba a hosszmerevítőket, törzsbordába a szosszléceket síkba kell tenni, vagy valamennyit süllyeszteni kell, hogy a bevonásnál ne érintkezzen a bevonóanyaggal?
Hogyan csinálják? :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 19. - 0:03 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Üdv. Mindenkinek!

Már megvan 10 törzskeret:
Kép
http://steam.surmanzs.fotoalbum.hu/?get ... d/14352697

Ezzel szerencsétlenkedek már egy ideje, de úgy látszik van némi haladás.
Még van 7 db. ezekből (hogy a fene enné meg :twisted: :twisted: :twisted: )

Nagyon utálom ezt csinálni, ezért is hagyom mindíg a végére. Ha ezzel kéne
kezdeni biztosan felhagynék az egésszel. De mivel már befektettem egy
csomó munkát ebbe a projektbe, így ráveszem magam erre a kuli munkára
és megcsinálom.

A törzskeretek kikönnyítéseit lekerekítettre szekesztettem. Az eredeti
rajzon ez sarkos volt (ugyanezzel a méretekkel csak sarkokkal a
mostani ívek helyén). Az ilyen egymással szembe fordított sarkokat
nem viseli el a "gépész" szemem, szinte már látom a kialakuló
repedéseket az ily módon keletkező feszültséggyűjtő pontokban. A
sarkos megoldás ellent mond minden szilárdságtani megfontolásnak.

Természetesen aki sarkosra szeretné készíteni a bordák kikönnyítéseit, az
nyugodtan tegye, hiszen ez van az eredeti rajzon is. A borított gépnél
egyébként nem látszik, hogy sarkos, vagy íves-e a kikönnyítés.

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 19. - 0:29 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
T. Ranti!

1.) Az eredeti rajzot minden az általad feltételezett módon felhasználom :twisted:
Ha vannak méretek megadva akkor ezeket szerkesztem meg először. Pl.
a matador rajzon a szárnyra rá van írva, hogy 6x40. Akkor ez adott ez a
6 szárnyborda mm-re van egymástól (természetesen a bordák
elméleti középvonalaira vonatkozik az adat!!). A törzsön vagy egy ilyen,
hogy 15x50 akkor ez is egyértelmű.
Sok adatot veszek le az eredeti rajzról, és ezt digitális tölőmérővel
csinálom, olyan ez mint amikor a mühelyben dolgozik az ember, csak a
levett méret nem a munkadarabra kerül "felkarcolásra", hanem felviszem a számítógépre.
Aztán vannak olyan bonyolult ívek amiket beszkennelek, mert másként
nem lehet, vagy borzasztó nehéz lenne géprevinni. A szkennelt rajzot vagy
vektoriálisra koonvertálom (ez működik a legritkábban) vagy
"átrajzolom" és léptékben a gépen lévő rajzokhoz igazítom.

2.) Nem csak a törzsnél, hanem minden egyéb fődarabnál először az
egységet szerkesztem meg és abból fejtem vissza a kisebb részelemeket,
alkatrészeket. Sajnos a leközölt rajzok hemzsegnek a rajzi hibáktól, sok
a pontatlan méret, az elrontot nézeti ábrázolás. Így ezek csak afféle
iránymutatók, a kiszerkesztett alkatrészeknek a már meglévő biztos
szerkesztett főegységen kell alapulnia.

Ha a törzskeretek nem négyzetesek, akkor többféle szerkesztési
módszer létezik. Lehet segédvonalakkal (ezt hajóknál lehet nagyon jól
alkalmazni) befoglaló ellipszissel (ivelt törzskeretek) közelítő
téglalapokkal stb.... megoldani. Minden csak a rajzoló kézettségére, meg
fantáziájára van bízva. Én különféle műszaki iskolákban 9 évig tanultam
műszaki-ábrázolást, plusz kisgyerek korom óta imádok rajzolni, festeni,
szerettem volna képzőművész lenni, jártam ilyen művészeti táborokba,
szakkörökre, csak édesapám azt mondta, hogy ha majd lesz egy
rendes szakmád, jövedelmed, akkor mázolgathatsz ha akarsz :twisted: :twisted: :twisted:
Így aztán elég sokat sikerült tanulnom a világ képi leképzéséről, aminek
most nagy hasznát is veszem.

3.) Az ívek szerkesztése elég nehéz dolog. Először mindíg konzervatív
helyettesítő formát keresek. Köriv, ellipszis, parabola srb.... ha ez nem
megy akkor jön a breier görbe, vagy más közelítő módszerek. A
Hársfalvi könyvben (és sok más szakkönyvben) közölt négyzethálós
módszer, egy igen primittív közelítéses eljárás. Ezzel fel lehet vinni az
alkatrész közelítéses rajzát a munkadarab felületére, és lehet faragni,
de szerkesztésre, rajzdokumentáció elkészítésére alkalmatlan.

4.) Na ez egy tudomány. Sokszor kikeresem a szelvény agatait, és
egy sokpontos poligonnal megszerkesztem. Ez közel 400 koordináta
adatot jelent :twisted: Jól el lehet lenni vele, de a honlapomon meg a
rajzaimon közzétett szelvények 99%-ban így készültek.
Ha nem tudom kisakkozni, hogy mi lehet, akkor keresek hozzá egy
nagyon hasonlót, majd az "ráhúzom". Ha ez se megy, akkor jön az
átrajzolás, de ennek is van jónéhány trükkje, hogy jó legyen, pl. nem
mindegy hogy hol mekkor az osztás. A kilépőél felé növelni kell a
szerkesztési pontok távolságát, meg különben "hullámos" lesz. A
belépőél környékén meg csökkenteni kell, mert egyébként lelaposodik.
Ehhez nagy gyakorlat kell, én vagy 5-6 évig szerkesztettem a szarabbnál
szarabbul sikerült szelvényeket mire eljutottam az első használható
eredményig.

A léceket illik sűlyesteni, mert tényleg rászívódik a bevonó. Ez már a
tervezés technológiai szintje. Ismerni kell a modellek működését, az
egyes alkatrészek elkészítésének módját, az anyagok tulajdonságait.
Így lehet használható, építhető, jó terveket készíteni.

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 20. - 22:31 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Sry!

Köszi a leírást! Miben szkennelsz? JPG? Van olyan szkenner, ami egyből vektorosat olvas be? Milyen vektoros formátumba konvertálod, ha kell? Nekem a JPG konvertálása pl PDF-be, ha nagyítom ugyanúgy pixelesedik, nem jó. A szelvények koordinátáit honnan lehet megszerezni? Említetted, hogy 400 adatot kell bevinni!!! A modellrepülés elmélete című könyvben van 17 pár adat, ez elég egy szelvényhez? Azt sem igazán tudom, hogy az orrgörbület sugarát, ha nem adják meg, honnan tudom? De egyszer már tárgyaltuk, hogy abban is vannak elírások, egyes koordinátákkal megadott pontok nem "fekszenek" bele a görbébe.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 20. - 23:53 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Üdv. Mindenkinek!


Készülgetek a MATADOR ARC3 verziójára is lassan. Még csak az
adatgyűjtés van folyamatban. Ehhez kellene nekem ennek a bizonyos
egyen Antikos AEO C-20 motornak a rajza, ha van valakinek ilyenje.

Üdv.:SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 21. - 13:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
AEO C20 1550Kv A small but powerful outrunner for parkflyers. Specification: Max Power: 80 W
Max Current: 9 A
Weight: 26 gm
Diameter 23 mm[/u]Shaft Size: 3 mm
Recommended Prop: 2S: 8x4, 3S: 7x3.5
Performance Data: Prop Battery Current (A) Thrust (gm)
7x3.5 2S 4.2 230
7x3.5 3S 7.5 430
8x4 2S 6.8 330
8x4.3 2S 7.5 340


Kedves SRY.
Ez a motor itt az angoloknal 80W -nak van feltuntetve mig mashol 150W-nak jelolik amit nemtartok normalisnak a méretei miatt.
Ennyit sikerult megtudnom rolla.
vagy itt: http://www.flybrushless.com/motor/view/230
udv,ahajt


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 21. - 21:59 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Üdv. Mindenkinek!

Köszönöm Ahajt Kollégának az adatokat. Az RcGroups-on van egy
elég alapos , mérési eredményekkel tarkított elemzése ennek a
motornak. Most egy műhelyrajz kellene róla, pontos méretekkel és
részletekkel, hogy bele lehessen varázsolni a MATADOR orrába.

MÁS

ez is eljött végre :twisted: :twisted: :twisted: :
Kép
http://steam.surmanzs.fotoalbum.hu/?get ... d/14380377

Kész vannak a törzskeretek, és az orrdugó is (jobb alsó sarokban
egyenlőre). Elkezdtem összepakolni a rajzokat egybe, egy A/1 lapra,
meg az egyes alkatrészeket A/4 lapokra az oldószeres nyomtatáshoz.

Már majdnem minden alkatrész rajza megvan, még a szárny nézeti
rajzain van némi munka, meg a gép 3-nézeti rajzait is el kell készíteni,
és ezzel vége is a nagyobb feladatoknak.

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 21. - 22:05 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
T. Ranti!

A szkenner csak BMP-ben, vagy JPG-ben dolgozik, olyan szkennerről
nem tudok, ami egyből vektoros ábrát állítana elő. Azért is nem szeretem
az automatikus vektorizálást, mert rengeteg benne a hiba és mire
ezeket kijavítom át is rajzolhatom az egészet.

A 17 adat nagyon kevés egy szelvény pontos kiszerkesztéséhez, ha nincs
megadva az orrgörbület sugara, akkor lehet kísérletezni, de ezért
jobb ha van adata.

Szelvényadatok ügyében nézz szét itt:
http://www.worldofkrauss.com/foils/list ... g&letter=A

Van több ilyen gyűjtemény is, még részletesebbek is vannak, de azok
már fizetősek.

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 23. - 14:14 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Üdv. Mindenkinek!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ismét az eredeti rajz áldozatává váltam..........

A rajzon a szárnyszelvény húrhossza 125 mm. Ezzel meg is szerkesztettem
a szárnyat, a bordákat és egyéb alkatrészeket.

Aztán átszámoltam az irodalmi adatokat és :shock: :shock: :shock: :? :? :? :? :evil: :evil: :evil: :evil:

Szóval a helyes szárny húrhossz 128 mm :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Nem sok, de azért mégiscsak -3,343% -os eltérésről van szó, így lehet
átszerkeszteni az egész szárnyat minden fügellékével együtt. Háááááát
nem mondanám, hogy boldog vagyok....

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 23. - 17:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Sajnos ebből is látni, hogy a tervezők nem építették meg a modellt.

Különbben a rákosi réten lehetett látni ezt a modellt és értek is el vele teljesítmény jelvény szerzéshez megfelelő repülési időt.

Ne keseredjél el!

Más örömhir!
Beszéltem Szeri Bandival a 2,4 Ghz adó-vevöről.
Ő garanciát vállal a CADET tipusra és ez fog megint az üzletbe beérkezni rövidesen újra.
Ára!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 11000Ft, és nagyon kicsi a vevője!

Én mindenképpen veszek belőle kettőt a fiamnak is kell autóba.
Majd DASCO értesít bennünket mikor kerűl az üzletbe:

Tamásbá

CADET 4 2.4GHz FHSS
Čtyřkanálová RC souprava CADET 4 2.4GHz FHSS pro ovládání modelů letadel, aut i lodí je ideální pro začátečníky, kteří nechtějí investovat "majlant" do hobby, v němž se teprve rozkoukávají, pro výlety s malým modelem a baťůžkem, na cesty na dovolenou... Její schopnosti již prověřily stovky spokojených majitelů RC setů Alpha 1500, Skylady III 2.4GHz, Cessna 480 2.4GHz nebo BETA 1400.

CADET 4. Vše pod kontrolou - jednoduše a levně!

KADÉT 4 2.4 GHz FHSS
. Négy csatornás RC CADET 4 2.4 GHz FHSS ellenőrzési modell repülőgépek, autók és hajók ideális kezdőknek, akik nem szeretnének befektetni "egy vagyont" a hobbira. Több száz már elégedett tulajdonosok RC megalapozta a következő modellek használatát: az Alpha 1500, Skylady III 2,4 GHz, 2,4 GHz vagy Cessna 480 BETA 1400.








MOC: 999 Kč

Kép

Uploaded with ImageShack.us


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 24. - 16:31 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Üdv. Mindenkinek!

Nagy harcot vívok a MATADOR-al, de én állok nyerésre :twisted: :twisted: :twisted:

Kép
http://steam.surmanzs.fotoalbum.hu/?get ... d/14409995

Újrarajzoltam az egész szárnyat, most már 128 mm húrhosszal. Átrajzoltam
a szárnyvéget, mert az eredeti rajz alkatrészei szerint egy hullámos
valami jön csak ki.

Mint látható már az összeállítási rajzok készülnek. Most azon morfondírozok,
hogy mekkorák legyenek a rajzméretek? Jó lenne ha 1 db. A/1 rajzra és
néhány oldószeresen másolható A/4 rajzra össze lehetne hozni a
dolgot. Most kb. 95%-os állapotban van az eredeti gumimotoros
verzió dokumentációja, így egyre több idő jut agyalni azon, hogy miként
is nézzen ki az ARC3 verzió.

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 24. - 19:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Sry!

Köszönöm az eddigi válaszokat. Azt nem értem, hogy ha az eredeti rajzon 125 mm-es szelvényhosszt mértél, később hogy lett abból 128 mm? Miből jött ki ez az új adat? Felületi terhelés, ilyesmi? Aki tényleg az eredeti rajz alapján annó megépítette, az mind rosszul építette ezek szerint? Bocs, ha értetlenkedek! Egyébként 3D-ben is meglesz a szerkezet modellezve, vagy ez mind vonalas rajz? Csak azért, mert látom a szárny felülnézetén, hogy a füleken a bordák torzult felülnézetét is mutatod. A régi rajzokon általában az is csak kiterített felülnézetben mutatták.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 25. - 12:39 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Üdv.

Az eredeti rajzon ki van rajzolva egy szelvény külön, az a "mintaborda" a
szárnyhoz, és az 125 mm húrhosszú. A rajzon van egy M 1:2,5
kicsinyítésű összeállítási rajz is (hogy ez az M1:2,5 hogy jött ki nekik, a fene se
érti :twisted: :twisted: ) és erről lemérve és visszaszámolva 128 mm
jön ki, de ha az irodalomban megadott szárnyfelületet visszafejtem
befoglaló méretekké, akkor is 128 mm jön ki. Ami végleg eldöntötte a
kérdést az, hogy van a rajzon egy szárnyvég lekerekítés sablon, és ez is
128 mm húrhosszú szárnyhoz van szerkesztve. Aki 125 mm húrhosszú
szárnnyal építette meg a gépet az lényegében rosszul építette meg, de
annyira kis eltérés, hogy nem igazán számít. Én is csak a "történelmi
hűség" miatt szórakozok ezzel ennyit, ha véletlenül 125 mm húrhosszal
építettem volna meg a gépet nem lennék túlságosan elkeseredve.

Sajnos ebből nem lesz 3D-s rajz, mert olyat nem tudok. A felülnézeten
lévő ferde nézetű bordákat szépen kiszerkesztettem és megrajzoltam
vonalasan :twisted: :twisted: :twisted:

Ilyenkor kérdezik a kabaréban, hogy nóóóóóóóórmális ? Nem biztos :D


Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 25. - 13:18 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Úgye én abban az időben voltam feljövőben ( nem fejlődésben) a modellezés terén.
Kijártunk szinte minden nap a rákosi gyakorlótérre.

Akkor nem volt követelmény, HOGY RAJZ SZERINT ÉPÍTSÜK MEG A MODELLT.
Az építés 99%-ban az Aerokörökben történt ahól a terv-építési korrigálások azonnal szakirányítással megtörténhetett.

A magunk elé állított követelmény az volt, hogy végre megszerezhessük a TELJESÍTMÉNY JELVÉNYEKET.
Rettenetes nagy szó volt, ha valakinek a kabát hajtókáján OTT VOLT az elsőfoku teljesítmény ( tizennégy éves gyerek a Tomi) jelvény tényleg nagyon szép kivitelű jelvénye amitt Miticzki Úr tervezett Csillaghehyi műhelyében.

Az elsőfok teljesítmény igénye AZ EGY PERC REPÜLÉSI IDŐ ELÉRÉSE FAI SZBÁLYZATNAK MEGFELELŐ MODELLEL.
Persze ezt hivatalos időmérő igazolhatta és Ő irta alá a teljesítmény-jegyzőkönyvet is!

Most jönn a MATADOR legendája.
Akár hogyan is csinálta meg a modellt megfelelő beállítással ezzel a repcsivel
az egy percet el lehetett érni. És ha termiket is fogott valamelyik próbálkozásnál-repülésnél kirepülte a tiz percet ami már a bronzkoszorús és az ezüstkoszorús teljesitmény egyik feltétele volt kizárólag gumis modellel.

Én azt hiszem igy már érthető a viszonylagos nagyvonalúság.
Hogy még könnyebb legyen a dolog pl. én csak saját tervezésű modellel
értem el a fokozatokat ÉS EZEKET TERMÉSZETESEN A SAJÁT (lustaságomnak megfelelően)
" gondos aerodinamikai számítások alapján" terveztem-
és építettem meg.( Nehogy elhigyjétek.)
Mindig az egyszerűség volt az irányadó a tervezéskor és az építéskor is.

Javaslom ebbe a Világba próbáljatok magatokat beleélni amikor a jelentős hibákat " felfedezitek"!

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 feb. 27. - 17:16 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Üdv. Mindenkinek!

Már van ilyen is:
Kép
http://steam.surmanzs.fotoalbum.hu/?get ... d/14433952

Ez már a kész háromnézeti :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 68 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség