Sajnos én nem csináltam fényképeket. Belefeledkeztem a repítésbe.
Egy kis élmény beszámolót viszont tudok írni.
Úgy indultunk, hogy szélcsendes idő lesz. Odaérve már fújt a szél ami később még erősödött is. A reptér felső részét kaptuk meg. (az úttól a város felé eső részt) Chripkó Ernő volt a leggyorsabb elsőként startolt el a Táltosával, majd repült és repült és repült..... Gelencsér Kálmánék Mig Pali bácsi Hattyúját próbálták ki. Török Laci a Koceával repült. De volt ott FPV-s vitorlázó, Cessna, Me-109, csupaszárny, és minden féle vitorla. Kint voltak a Gyöngyösiek is a saját gépeikkel.
http://gyarm.hu/Én csörlésből szerettem volna repülni a a Fóka 4-el. A második csörlésnél viszont nagy durranással elszált a csörlőben az egyik, majd a másik FET, így csak két felszállás sikerült teljesíteni. Járdán Józsi a zöld vitorlájával repült.
Ebéd után felmentünk Sárhegyre. Nagyon jó szélben nagyon jót lejtőztünk és termikeltünk! Józsi 480 méterre emelkedett a hegytetőhöz képest.
A reptérre visszatérve megnéztük Tamásék repüléseit. Góbé vontatás, Habich vontatás, elektromos impelleres vadászgép, Siesta vitorlázó.
Még az esti nyugodt időben siklottunk néhányat a vitorlákkal és véget ért a nap.
Voltak kisebb bakik nap közben, de ezek javíthatóak és nem vették el a kedvünket. Végül is élményekben gazdag napunk volt.
Köszönet a szervezőknek a lehetőségért, hogy ezen a gyönyörű reptéren
repíthettünk.
ui.
A beszámoló nem teljes, mert én csak a környezetemben történt eseményekről írtam.(többen voltunk több helyen)