SRY MODELLEZŐ FÓRUMA http://users.atw.hu/sryforum/ |
|
NMR 2,5 http://users.atw.hu/sryforum/viewtopic.php?f=8&t=2265 |
Oldal: 1 / 5 |
Szerző: | user_590 [ 2013 jan. 17. - 19:34 ] |
Hozzászólás témája: | NMR 2,5 |
Üdv mindenkinek! Úgy gondolom,érdemes lenne erről a kategóriáról is elkezdeni beszélni! Persze,bizonyára nem mindenkit érdekel,vagy nem tud megfelelő motort beszerezni,de az EB közelsége miatt felcsigázhatná még néhány modellező érdeklődését. Talán előkerülne még pár motor,és a kategóriával kapcsolatos trükkök megosztása is beindulna. Ezért kérem mindazokat akik tudnak segíteni bármiben tegyék itt közzé tapasztalataikat,ötleteiket. Előre is köszönik azok,akik a Nosztalgia 2,5 kategóriában indulnának a Jakabszállási EB-n Üdvözlettel: Lukács László A Hentes |
Szerző: | user_590 [ 2013 jan. 18. - 21:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Addig is néhány motor amit használhatunk. Moki D-2 Taifun Rasant Alag X-3 |
Szerző: | user_1002 [ 2013 jan. 27. - 11:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Tisztelt kollégák! Én abban tudok segíteni, hogy a látottakról beszámolok. Látványosan szépen, gyorsan emelkedő modelleket láttunk az EB-ken. Az volt a látványos, ahogy repültek szana meg szét, a kicsiny súlyból származó gyengeségek miatt. Vonzó ugyanis az 1 ccm/ 17,5 dkg. Nem szabad az alap szilárdság alá menni a kis súly miatt, mert hamar modelltörés lehet a vége. Különösen a törzs elcsavarodása veszélyes, mert vezethetetlen lesz tőle a modell. A másik jó trükk amit ma már minden szabrep mechanikus tud: a metirány szerinti jobb szárnyat lefelé kell tekerni 1-1,5 fokot. Eldobás után a mechások mindíg jobbra fúródtak földbe. Valószinű a törzs körül a légcsavarszél egy olyan lég orsót hoz létre, ami miatt nagy teljesítménynél kevés az oldalkormány. Kellemes mellékhatás, hogy a magárahagyott modell könnyebben talál így termiket. Folyt köv. Lacika! Vigyázz a K-3-ra, mert az nagyon jó is lehet! Üdv Laci |
Szerző: | user_590 [ 2013 jan. 27. - 14:11 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv kollégák. Jó lenne,ha videón is megnézhetnénk a Laci által leírtakat. Sajnos én nem igazán figyeltem meg az EB,n ezt a kategóriát,persze így utólag már kár ezen sopánkodni.Tehát,ha van valaki birtokába ilyen videó,ossza meg velünk,mert így nem kellene a saját kárunkon megtapasztalni a rossz dolgokat! A kicsi repülő súly tényleg nagyon csábító,ezért akarom tesztelni a Wedgyt és a K-3,ast,bár félek a géptörés,netán motorsérülés miatt. Tehát most nagy hasznát vennénk az F1C,s tapasztalatoknak is. Visszatérve a K-3,ra, sajnos 800g repsúlya így nem tartom megfelelőnek a versenyre de tesztre annál inkább. A Wedgy 500g körüli súlyú csak ott inkább a nagy sebesség,amitől tartok. Egyébként,már épül egy általunk jónak gondolt modell,de ez még nem publikus.Úgy vélem muszáj sokat tesztelni a cél érdekében. |
Szerző: | user_514 [ 2013 jan. 28. - 21:18 ] |
Hozzászólás témája: | |
Tisztelet! Illetve két egyforma, és egy olyan modell, ami ezen kategória egy kissé más megközelítése. A más megközelítést Ács Józsi barátunk vállalta be. Hiába szerelem első látásra volt az esete. Viszont eszméletlen jól haladt a géppel az elmúlt pár napban, és most már nagyon kecsegtető a kinézete, stabilsága, és súlya. Na mindent félretéve, sajnálom, hogy nem találtunk megfelelő időpontot a modellek reptetésére, biztos sokat tanultunk volna belőle. Üdv:SüvI |
Szerző: | user_590 [ 2013 jan. 30. - 16:24 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv! Most találtam a tavalyi EB.ről. A motorjáratból lehet tudni,hogy NMR 2,5 kategória. A modell mérete is mérvadó lehet és a magasság is jónak tűnik... http://www.youtube.com/watch?v=VDDzjugJb0A |
Szerző: | user_590 [ 2013 jan. 30. - 16:36 ] |
Hozzászólás témája: | |
És még egy,de itt van min mosolyogni... http://www.youtube.com/watch?v=zUwjJtYfSd4 |
Szerző: | sry [ 2013 jan. 30. - 18:32 ] |
Hozzászólás témája: | |
Csak beleélősen, szívvel , lélekkel .... meg amúgy is a modellezés sport, gimnasztika Üdv.: SRY |
Szerző: | user_1002 [ 2013 feb. 13. - 17:02 ] |
Hozzászólás témája: | |
Lacika! Nem azt írtad, hogy még nem"publikus" millen lesz a röpüllő? Na mindegy én örülök, hogy te ilyen lepcses vagy, mert elárulom én sem tudtam( és akartam) titokban tartani semmit. Ezzel együtt soha nem hozott a pletykás természetem nehéz helyzetbe, mert olyan gyönyörűen összetett sport ez, hogy a "nagy titkok" is csak csekély részét képezik egy esetleges győzelemnek. EB-ken a csehek tök helyesek, mert tollal-papírral jönnek már érdeklődni, mert tudják, hogy motorszámig bezárólag szoktam mindent elmondani a modellről, főleg ELOT-ban. Örülök, hogy videók alátámasztják amit elmondtam. Biztos van mit keresnünk itt. Ezúton is nagyon köszönöm a segítségeteket a motorbeállításokkal kapcsolatban, tényleg nagyon rendik vagytok. Ne felejtsd a jobb szárnyat eltekerni! Üdv Laci |
Szerző: | user_1002 [ 2013 feb. 13. - 17:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Bocs a rajzokról egy vélemény! Nagyon jó kis modellek! DE! Kettőnek is tök egyenes aljú Clark Y hangulatú a profilja. Na az nem jó! Hosszú történet, de biztos. Ellenben a sorban harmadik modell profilja nagyon szimpi. Mert ugye eredeti profillal építünk ugyebár!!!!!!!! Üdv Laci |
Szerző: | user_590 [ 2013 feb. 14. - 19:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
http://aeromodelismovolarlibremente.blogspot.hu/ |
Oldal: 1 / 5 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |