SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2024 márc. 29. - 15:48

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 122 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ALOT
HozzászólásElküldve: 2013 okt. 28. - 19:36 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Úgy gondolom,hogy elfér egy új topic itt a Fórumon.
Remélem többeket hozzászóltok majd mint mondjuk az ELOT-hoz.
Pedig az egy működő kategória volt s remélem még lesz is sokáig.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 okt. 29. - 22:04 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
- Talán elsőként az Alti használatát, bekötését, beállítását kellene kitárgyalni, amit nagyon szívesen felvállalok itt a fórumon és ha kell akkor egy doksit is készítek felhasználói kézikönyv gyanánt, mivel ez magyarul nem érhető el és az angol verzió is elég kusza (szerintem).

- Az Alti egyébként nagyon jó beállítások tesztelésére, repülések adatainak rögzítésére, lassan 1 éve működik hibátlanul Epacher Péter-nél.

- Ezt érdemes választani mivel külső programozó/kiolvasó jár hozzá: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... plane.html


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 okt. 30. - 5:24 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Ugylátszik ez a magasságmérö továbbfejlesztett változata.
Arról csináltam topikot. Repülős különlegességek->Magasságmérő
Ilyen grafikont tud kiirni.
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 okt. 30. - 15:50 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Igen továbbfejlesztett változat, itt megjelenik a motorjárati idő és ha újraindítás van akkor az is.

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 okt. 30. - 18:28 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Helló mindenki!

Nagyon örülök,hogy ilyen hamar rámozdultatok a témára!
Németh Józsi felajánlását,gondolom más is szívesen venné.
Főleg olyanok mint,mondjuk én,aki még nem használt ilyen kütyüt!
Szerintem,ha belevágnál és megosztanád velünk mindazt amit már tudsz
az Alti,ról annak sokan örülnének.

Előre is köszönjük!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 okt. 30. - 19:15 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Én meg csak nézek, hogy mik vannak :shock: :shock: :shock: :shock:

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 05. - 18:19 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Közben felvilágosítottak, hogy Fidrich András már a fordítást és a leírást elkészítette. Beszéltem Andrással és közzé fogja tenni nemsokára itt a fórumon! Ezúton is köszönöm Neki!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 06. - 21:01 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Úgy látszik jó úton halad az alti méter ismertetése,de szerintem beszélhetnénk magukról a modellekről is. Gelencsér Kálmán felvetése volt,hogy ne csak elektromos meghajtással,hanem belsőégésű motorral is lehessen ebben a kategóriában indulni! Mivel a magasságmérő egy szervón keresztül a robbanó motort is le tudja állítani.
Személy szerint nagyon örülnék neki,ha ezt a változatot is elfogadnák a nemzetközi porondon,mivel tudomásom szerint erről még nem beszélt a SAM
vezetőségében.
Persze bizonyára nem mindenkinek nyeri el a tetszését a
"robbanós" ALOT,de gondolni kell azokra is akik a Texaco hihetetlen kihívásának már nem tudnak,vagy nem akarnak megfelelni. Ugyanakkor szeretik a valódi motoros antik modelleket!
Mivel a Texaco-n kívül semmilyen robbanó motoros kategória nincs talán lenne rá igény is.
Nyilvánvaló,hogy némi hátránnyal indulnának a robbanós modellek,mivel náluk nem lehet becsukódó légcsavart használni,de annyi baj legyen,aki szereti a ricinus illatát annak ez nem okozna problémát!
Nem utolsó sorban ismét többen lennénk azok akik elővennék a rég elfeledett robbanó motorjaikat,mert sajnos kezdjük őket elfelejteni!

És elértünk a modell választáshoz!
Nagyon jó lenne szép Magyar modelleket építeni! Sajnos a mi (OMBK-s)
Krakoczki féle gyűjteményünk szőrén-szálán eltűnt,amikor valaki éppen be akarta scannelni! :x Pedig,mennyire jó lenne kinézni néhány szép modellt
mert Pl: Süveget Pista barátom nemrég kért és kapott egy Tóbiás rajzot valakitől... Tehát a tervek elérhetőek csak nem tudunk miből választani...
Lehet hiú ábránd szerezni egy másikat,netán feltenni a netre?

Addig is megmutatom azt a modellt ami nekem szimpatikus lett.
Bár nem Magyar modell,de nekem tetszik...

Kép Az Arrow Nut.
Kép Kép Kép Kép És a rajzai.
Mivel nagyon valószínű,hogy ezek a modellek is kézi indításúak lesznek,jó
választásnak tűnik még az AM 40 is.
Kép
Persze egy Magyar modell is szép és jó lehetne,de sajnos rajzhiányos vagyok! :(


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 11. - 18:16 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Kedves ALOT rajongók!

Nagyon örülök az új témának, jó ötlet volt Pityukám!
Fontos: az már eldőlt, hogy 6 jelentkezővel elindítjuk a kategóriát jövőre idehaza. Én mindenképp azon a véleményen vagyok, hogy a motorossal együtt, függetlenül attól, hogy a nemzetközi bizottság mit dönt. Nem először fogunk a többiek előtt járni a jó úton. Ebben várok még megerősítő vélemányeket a többiektől is. ( A Némediek már letették a voksukat)
Fontos viszont a motorosoknál tudni, hogy itt a felületi terh. ugyanúgy 24,4-nek kell lenni, mint a villanyban.
Érdekes lesz majd megtudni, hogy igazam lesz e, de én a legnépszerűbb kategóriának gondolom majd néhány év múlva.
Hajrá ALOT '
Ui köszönet mindenkinek aki a programozási tanácsokkal segíti a munkát.
Üdv Laci


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 12. - 13:33 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Na, hoztam a formám, mert megint "lepityuztam" LACIKÁT. Pedig egy kétszeres aranyérmesnél ez már sértés. Egyetlen mentségem, hogy nehezen szokom meg ezeket az "álneveket".
Üdv Laci


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 13. - 17:53 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Kedves Antikosok!

Fontos, Fontos, Fontos!

Miután megfelelő (6 fős) létszám jelentkezett a jövő évi ALOT versenyekre.
ELINDULUNK!
Ezért kérem elsősorban a rendező kollégákat, hogy írják ki az új kategóriát.
A szabályzat a SAM szabályzattal együtt hamarosan meg fog jelenni minden lehető módon. A rendezőket külön is fogom értesíteni az új naptár megjelenésével egy időben. Fontos, hogy a motorosok is mehetnek 24,4-es felületi terheléssel. Azt nem tudom garantálni, hogy Olaszországban is így lesz, de dolgozunk rajta. Az a gond, hogy a bizottság legtöbb tagja nem hajlandó a három év letelte előtt bármivel is foglalkozni.
Munkára fel!
Üdv Laci


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 13. - 18:17 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Üdv kollégák!

Ez jó hír az ALOT-osok számára!

Csak a magam nevében szólok,de értesítem Lukács Tibor klubelnökünket
és az általunk rendezésre váró versenyeken elindítjuk ezt a kategóriát.
Remélhetőleg egy fejlődőképes kategória születését látjuk és leszünk annyian mint a vitorlában.
Munkára fel! :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 13. - 18:19 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Szerintem idővel a legsikeresebb kategória lehet az ALOT.
Ha Texaco és elektromotoros is indul egy kategóriában aminek a feltétele a tervezés dátuma, a felületi terhelés és a startmagasság/motoridő akkor hosszú távon szerintem el fognak tűnni az ALOT kategória elektromos megkötései is.
Mostani gépeink 70 amper feletti áramokkal és vagyont érő elektronikával szinte katapultálnak az égbe ami felesleges lesz az ALOT-ban.
A cél a 300 méter lesz ami elérhető 2cella helyett 4-el is, fele akkora motorral, harmad akkora szabályzóval és aksival. Egy ilyen 4 cellás szett ára a töredéke a jelenleg használt "hegesztő" berendezéseinkhez képest.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 13. - 18:31 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Még valami!!!

Egy nyílt kérdést szegeznék a kedves olvasókhoz!

Az altiméter beszerzését egyénileg,vagy egy beszerzőn keresztül intézzük?
Nyilván lenne olyan rutinos vásárló aki legalább 10 db ot,gond nélkül
beszerezne a mi szűk társaságunknak.
Persze,megoldható az egyéni vásárlás is :roll: :roll: :roll:

Mi legyen???


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 16. - 19:41 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Felháborító dolgot írok! A 300 méter miért nem 200, esetleg 150? A javasolt magasságról a jobb modell szabad eséssel is kirepüli az időt. Ha pedig 300 méter kezdő magasságon elkap még egy termiket is, akkor lehet nézni távcsővel, és izgulni, hogy lejöjjön. A kisebb kezdő magasság egyrészt szétrázná a mezőnyt, másrészt taktikázni kellene, mint a szabadon repülőknél.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 122 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség