Jelentem, felfedeztem a meleg vizet!
Ezt tessék szószerint venni! Nem tudtam szabadulni attól a gondolattól, hogy a hajó fedélzetét falfestékkel kenték be, hogy rücskös legyen. Levéve a kabintetőt, beáztattam a kádban és láss csodát! Kb. félóra múlva spachtlival szépen le lehetett tolni a rücsköket. Hiába, a víz a legjobb oldószer!
Úgy tűnik, hogy a test le lett fújva egy réteg fehér festékkel, aztán jött a rücsök és végül kapott egy réteg szintelen lakkot. Szóval megúsztam a csiszolás egy jelentős részét.
Szeretnék viszont tanácsot kérni egy másik témában: nevezetesen a vitorlaszervó kérdésében. Van a fiókban egy kb. egy éve vásárolt Hitec 785HB csörlős szervóm (18 €-t kértek érte egy kiárusításon, nem bírtam ki, hogy ne vegyem meg). A szervo nyomatéka 11 kgcm 4.8 V mellett. Egyes számú kérdés: elég lesz-e ez a hajóhoz? Másik kérdésem, hogy érdemes-e csörlőt használni, vagy mégis jobb az egy- vagy kétkaros szervó? Van egy harmadik is ám: ugye kell valami gumi vagy rugó előfeszítés, hogy a csörlőről ne ugorjon le a shott?
A profi szeles kollegák válaszait várva, üdv / Feri