Nincs kép megadva!
Author: widra
Submitted by: widra
Date: 2007-10-31 20:21
  • What's Templatica anyway?

    Templatica is a membership based template club where you get full access to all templates in the css template gallery for a single and very affordable annual fee of $24!
    Yup, that's right! All of this plus all of the templates released within one year from the day you join. No extra cost, no hidden fees!
    You also have a possibility of purchasing a single template for as low as $5.

- +

Egy kis meglepetés van a mai napra Oleg Yavorskiy a PR osztály vezetője adott egy kis interjút a Stalker-Portal.ru-s fiúknak. Ebben röviden beszámol, mik is zajlanak jelenleg a ClearSky Project mögött.

Az interjúban kitérnek az újabb helyszínekre a különleges lehetőségekre, mely a játékban megtalálható valamint hogyan is lehet győzelemre vinni az egyik másik csapatot. Ezen felül szó esik még a FastTravel –ről a fegyverekről néhány új szörnyről a demo változatról én annak kiadásáról!?



Szerző: Stalker-Portal.Ru
Leírás: Oleg yavorskiy kérdések és válaszok a ClearSky-al kapscolatban.
Dátum: 2007-08-08 23:13


Stalker-Portal.Ru Fogunk a „STALKER- Creal Sky-ban” találkozni régi helyszínekkel? Ha igen, ezek átesnek-e valamilyen változáson, vagy maradnak régi formáikban?

Oleg yavorskiy: Lényegében 50%-ban lesznek új helyszínek és 50%-ban barangolhatjuk be a már „felfedezett” tájakat. Most, miután a játékosok bejártak elég sok utat, helyet a zónában, megengedhetjük, hogy mélyebb, természetesebb területekre merészkedjenek, hiszen már tapasztalt Stalkerek. A zóna változásai miatt például megnyílnak olyan ösvények mint a Vörös erdő vagy Limansk városa. Az alap játékkal ellentétben, bemerészkedünk Pirpyat városába, de nem pontosan magába a városba. Erről többet később.


Stalker-Portal.Ru: Lettek újabb RPG elemek hozzáadva a játékhoz?

Oleg yavorskiy: Alapjában az RPG elemek változatlanok maradnak, pl., a jellegzetes paraméterek keringése a játékos tapasztalatáve nem terveztet. Különös figyelmet fordítottunk a fejlesztés során az NPC-k fejlesztésére – megnöveltük a lehetőségeit a kapcsolatteremtésnek, a kereskedésnek, a fegyverek javításának, stb.
?A keringés a fegyverekért és a páncélért lesz.? A fegyverek melyek a pályákon szétszórva hevernek, nem változnak. De a golyóálló ruhák merőben megváltoznak. A változtatás után fontos volt hogy beépüljön a zóna környezetébe.


Stalker-Portal.Ru: A bejelentés után a lehetőségek között megemlítették, hogy bármelyik csapat vezetőjeként vihetjük azt a győzelemre. Ez azt jelenti, hogy ennek lehetőségével élve megváltoztathatjuk a fő játékvonalat?

Oleg yavorskiy: Megpróbálom elmagyarázni, hogyan működik ez. A játékos visszanyeri a pénzsóvár stalker szerepét, aki képes átállni egyik frakcióból a másikba. A csapatok közti háború az erőforrásokért, tudományos leletekért és a területekért fog folyni ismét.

A csapatok közti háború teljesen az élet szimulációjáért felelős rendszer fog ügyelni, és persze a játékostól is nagy részben függ. A lehetősége a játékosnak megvan, hogy maradjon fásult, vagy csatlakozhat bármelyik eseményhez, háborúhoz a zóna bármelyik részén.

A játék első és legnagyobb része a harcokra és a játékra fog orientálódni. A végén a játékos lesz a középpontban, habár ebben az esetben az is lehetséges, hogy nem váltogat csapatot és egy, a saját csapatával nyeri a harcokat a játék végéig.


Stalker-Portal.Ru: Milyen új elemeket alkamaztatok a szórakoztatás céljául? És az események témakörönként lesznek felbontva?

Oleg yavorskiy: Igen, témakörös események. Erre az eseményre egy példa Yee a henger.

Nagyon sok minden került bele a játékba, és a minőségre törekedve került bele a fordított kinematika, animált kurzorok, és még sok minden.

Megváltoztattuk minden karakter csontozati tulajdonságát, animációját. Sokkal valóság hűbbnek alkottuk meg, és hozzáadtunk a játékhoz több mint száz speciális animációt. Érdekes effektek kerültek bele, ez megadja a lehetőséget, hogy növeljük az arsenal méretét.
Az AI okosabb lett, hiszen taktikásabban támadnak, hajítanak gránátot és lepnek meg minket.


Stalker-Portal.Ru: Lehetőség lesz gyorsabb közlekedésre a zónában?


Oleg yavorskiy: Lesznek olyan stalkerek, akik tudni fognak olyan ösvényeket amelyek segítségével sokkal gyorsabban juthatsz el egyik helyről a másikra. Azonfelül a megjelenése a karaktereknek, az utaknak függ hogy melyiket választjuk. A fő probléma az, hogy minél organikusabb legyen ez viszont a lényeg, hogy érdekes legyen.


Stalker-Portal.Ru: Van rá, vagy lesz rá lehetőség, hogy megtanuljuk a fegyverek, páncélok javítását, vagy különleges stalkeroktól elleshessük ezt a trükköt gyorsan?

Oleg yavorskiy: Ha csatlakozol egy csapathoz, megtanulod az ő képességeit, hogy hogyan kell megjavítani vagy elkészíteni a fegyvereket, felszereléseket. A csatlakozás után képes leszel gyorsan javítani a fegyvereidet, vagy változtatni rajtuk.



Stalker-Portal.Ru: Tervezett hogy visszatér a közlekedés irányítása és fogunk új szörnyeket látni?
Oleg yavorskiy: Technikailag a lehetőség az irányított közlekedés, ahogy én tudom, a játékban meghatározott. Habár, az utazás technikája nem lesz kapcsolatban a játékmenettel.

Azért a hivatalos egyedül közlekedés nem várt. Habár, nagyon sokat fejlesztettünk és jó néhány technológiával bővült a NET-es játékmenet. Biztosan fogtok új szörnyekkel találkozni, de erről sokkal többet megtudhattok később.

Stalker-Portal.Ru: Tervezitek, hogy kiadtok egy DEMO-t hamarosan?

Oleg yavorskiy: Erről még túl korai lenne beszélni.

Stalker-Portal.Ru: Milyen változatban fog a boltokba kerülni a játék: kincsek, dvd-doboz. Lesz ajándék változat?

Oleg yavorskiy: Nagyon sok múlik a játékosok kívánságain. Késszen, vagyunk, hogy meghallgassuk a kívánságaikat egy ajándék verzióhoz. Természetese lesz ajándék változat(gyűjtői?).

Stalker-Portal.Ru: Egy kis kalkuláció a naptárban a kiadási nappal kapcsolatban. Lehetséges, hogy nem jelenik meg a játék a várt időpontban?

Oleg yavorskiy: Abban a periódusban van a fejlesztési ami elő van írva.

Fordította:Razor

Dátum:2007.08.09
 
  Comments: (0)   Ratings:
No comments yet