Módosítások:
Átdolgozott g töltő, 62es tölrőkerék,átdolgozott hengerfej(szelepek,szelepülék,égéstér,csatornák tágítva,erősített szeleprugók,stb), S2 befecskendező fúvóka, S2 szívósor, G60 folytószelep, 4-2-1 Leömlő+A csoportos kipufogórendszer (Supersprint), 16V KR vezérműtengely+ állítható vezérműkerék,állítható benzinnyomás,Intercooler (ISA-Racing), átírt motorvezérlő
Teljesítmény: kb 180 kW / 245LE
Végsebesség kb.:. 260 km/h
0-100 km/h: kb. 5,2 s
0-402 m: 13,403 s (166,97 km/h)
További változtatások: rövidített Golf 1 bölcső, Polo 2 hátsó futómű,VR6 fékrendszer, Motorháztető és sárvédő hosszabítva, állítható futómű, rövidített VR6 féltengelyek, Aluminium versenytank, Fordulatszámmérő Shift lámpával, Ellenőrzőműszerek (olaj-, víz hőmérséklet, töltőnyomás), Sparco 2000 ülés, Wildleder kormány, erősített motortatók(fix), Mickey Thompson Slickek 220/580 7x15“-ös Prosche felniken, bukócső
Videók
forrás: http://www.baddrag28.de/