Hibakeresés a pillanatnyi tüzelőanyagfogyasztás-jelzőnél

A hibakereséshez feszültségvizsgáló műszer szükséges
A jelzőműszer ellenőrzése

A kábelösszekötőt a motortérben találjuk.
1. Felbontjuk a zöld és fehér kábelt.
2. Dugaszolókapcsolóval rövidrezárjuk a zöld és a fehér vezetéket.
3. Bekapcsoljuk a gyújtást. Sorban fel kell gyulladni az összes diódának.
4. Szinek szerint összekötjük a vezetékeket.

A feszültség ellenőrzése az átfolyásmérő adónál.

A feszültségvizsgáló mínusz vezetékét a barna/fekete kábelösszekötőhöz a plusz vezetéket pedig a fehér kábelösszekötőhöz csatlakoztatjuk. Bekapcsolt gyújtásnál 5,3 V feszültséget kell mutani a feszültségvizsgálónak.

Az átfolyásmérő adó ellenőrzése

A feszültségvizsgáló mínusz vezetéke a barna/fekete kábelösszekötőn marad, és a plusz vezetéket a zöld kábelösszekötőhöz csatlakoztatjuk Bekapcsoljuk a gyújtást, és lezárjuk a karburátor mérőfejegységének tüzelőanyagtömlőjét. Kinyitjuk a benzincsapot, úgy, hogy a benzin a mérőadón át lefolyhat(a benzin felfogására edényt kell helyezni a jeladó alá)
Ha hibátlan a mérőadó, akkor a műszernek kb. 2 V értéket kell mutania.

Vissza