Hibakeresés a pillanatnyi tüzelőanyagfogyasztás-jelzőnél
A hibakereséshez feszültségvizsgáló műszer szükséges
A jelzőműszer ellenőrzése
A kábelösszekötőt a motortérben találjuk.
1. Felbontjuk a zöld és fehér kábelt.
2. Dugaszolókapcsolóval rövidrezárjuk a zöld és a fehér
vezetéket.
3. Bekapcsoljuk a gyújtást. Sorban fel kell gyulladni az összes
diódának.
4. Szinek szerint összekötjük a vezetékeket.
A feszültség ellenőrzése az átfolyásmérő adónál.
A feszültségvizsgáló mínusz vezetékét a barna/fekete kábelösszekötőhöz a plusz vezetéket pedig a fehér kábelösszekötőhöz csatlakoztatjuk. Bekapcsolt gyújtásnál 5,3 V feszültséget kell mutani a feszültségvizsgálónak.
Az átfolyásmérő adó ellenőrzése
A feszültségvizsgáló mínusz vezetéke a barna/fekete kábelösszekötőn
marad, és a plusz vezetéket a zöld kábelösszekötőhöz
csatlakoztatjuk Bekapcsoljuk a gyújtást, és lezárjuk a karburátor
mérőfejegységének tüzelőanyagtömlőjét. Kinyitjuk a
benzincsapot, úgy, hogy a benzin a mérőadón át lefolyhat(a
benzin felfogására edényt kell helyezni a jeladó alá)
Ha hibátlan a mérőadó, akkor a műszernek kb. 2 V értéket
kell mutania.