Az első futómű
A 601-es futóműve ........Az 1.1-es futóműve ..........Az 500-as futóműve
Műszaki továbbfejlesztések 1984/1985
Magasra állítható fejtámlák(optimális)
Huzatmentes szellőzés kitámasztható oldalablakok által
Pillanatnyi tüzelőanyagfogyasztás-jelző
A 28 H1-1 -es karburátor kevésbé szennyezi a környezetet
Keresztbenfekvően beépített léghűtéses kéthengeres
kétütemű motor19 kW(26 LE)teljesítménnyel
Korszerű váltakozóáramú generátor(14V/42 A) integrált
elektronikus feszültségszabályzóval
Szimmetrikus fűtészajtompító- ezzel növekszik a fűtés
teljesítménye és élettartama
A feszítőpánt elhagyása következtében egyszerűbb az
ékszíjcsere
Módosított, karbantartásmentes gömbcsuklók
T 160-as típusú tengelykapcsoló - a beépített torziós
rezgéstompító sima indulást biztosít, növelt élettartamú
Új típusú kerékhajtás golyós csuklóstengellyel - ezáltal
javult a kocsi kormányozhatósága és nagyobb a
talajbiztonsága