Az első futómű

www.trabi-net.dewww.trabi-net.dewww.trabi-net.de

A 601-es futóműve ........Az 1.1-es futóműve ..........Az 500-as futóműve

Műszaki továbbfejlesztések 1984/1985

Magasra állítható fejtámlák(optimális)
Huzatmentes szellőzés kitámasztható oldalablakok által
Pillanatnyi tüzelőanyagfogyasztás-jelző
A 28 H1-1 -es karburátor kevésbé szennyezi a környezetet
Keresztbenfekvően beépített léghűtéses kéthengeres kétütemű motor19 kW(26 LE)teljesítménnyel
Korszerű váltakozóáramú generátor(14V/42 A) integrált elektronikus feszültségszabályzóval
Szimmetrikus fűtészajtompító- ezzel növekszik a fűtés teljesítménye és élettartama
A feszítőpánt elhagyása következtében egyszerűbb az ékszíjcsere
Módosított, karbantartásmentes gömbcsuklók
T 160-as típusú tengelykapcsoló - a beépített torziós rezgéstompító sima indulást biztosít, növelt élettartamú
Új típusú kerékhajtás golyós csuklóstengellyel - ezáltal javult a kocsi kormányozhatósága és nagyobb a talajbiztonsága